Huhuketju

  • 4 961 666
  • 12 161

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Kyllä tässä faneja on kidutettu tarpeeksi jo muutaman kuukauden ajan. Luulis nimien tippuvan jo, ollaan se ansaittu.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Noinkohan tilanne sitten muuttunu että maalivahtikin olis jo? Itse luulen että sieltä julkastaan vain Janne Lahden sopimus

Tämäntyylistä huhua minäkin olen kuullut.

Ihmetyttää mikä siinä Jaskan sopimuksen julkaisussa kestää. Useista luotettavista lähteistä olen kuullut asian olevan selvä, mutta eikö nimi olekkaan vielä paperissa?
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Tähän tällainen Da Vinselön Koodi. Vedä yliveto Vlivedosta, niin VOI löytyä ylättävä veto. Toivin näin tapahtuvan.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tähän tällainen Da Vinselön Koodi. Vedä yliveto Vlivedosta, niin VOI löytyä ylättävä veto. Toivin näin tapahtuvan.

Mitää vittua? Mitä täällä oikeen tapahtuu? Crosby, Ovie, Stamkos, Kungen ja Rinne

Edit:

Olen pyöritellyt mielessäni sellaista skenaariota, että olisiko Harry pantannut julkistusta sen vuoksi, että yritetään saada kerralla enemmänkin tiedotettavaa kuin pelkkä Jaskan soppari?

Kasaileeko Harry-setä Massiivista? ;)
 
Viimeksi muokattu:

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Useista luotettavista lähteistä olen kuullut asian olevan selvä, mutta eikö nimi olekkaan vielä paperissa?
Nimi on ollut jo jonkun aikaa paperissa, eli sen suhteen ei ole mitään epäselvää... Keskiviikko vois olla sopiva päivä tiedottamiseen? :)

Riku Heleniuksen kanssa on ainakin keskusteltu, mutta en tiedä onko sopimus saatu väännettyä.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Olen pyöritellyt mielessäni sellaista skenaariota, että olisiko Harry pantannut julkistusta sen vuoksi, että yritetään saada kerralla enemmänkin tiedotettavaa kuin pelkkä Jaskan soppari?
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Nimi on ollut jo jonkun aikaa paperissa, eli sen suhteen ei ole mitään epäselvää... Keskiviikko vois olla sopiva päivä tiedottamiseen? :)

Loistavaa. Voi taas nukkua yönsä rauhallisemmin. Mikäli keskiviikkona ei kuulu tiedotetta, niin ehkäpä sitten torstaina ;)
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Twitteristä

@EHTuominen: #Jokerit julkaisee tänään yhden ison ja yhden vieläkin isomman sopimuksen. Huh huh. Kohta helisee! #smliiga

Nam!
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Kunhan ei ole Moision try-outin jatkoilmoitus. :) Kaikkien aikojen massiivinen tulossa? Hyvä.
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Lisää pökköä pesään.

@EHTuominen: Tänään tosiaan tärähtää Hartwall-areenalta niin sanotusti pommien pommi. Kiekkokansa sekoaa. #jokerit #smliiga
 
Viimeksi muokattu:

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
No onhan tätä jo vähän odoteltukin.

Kiva että vihdoin tulee pelaajasopimuksia. 141 minuuttia enää jännäämistä jäljellä!
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Vai pommien pommi... Jos tuollaisia ylisanoja viljellään niin mitä lie sieltä tulee. Miikka Kiprusoff? Selänteen toivon päättävän uransa NHL:ssä. Ja kai se Karalahtikin täyttäisi nuo määritteet.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jotain rajaa... :D

Pelkäänpä pahoin, että POMMIEN POMMI on eräs IFK-taustainen isokokoinen rightin pakki, jonka sopparia ei ole vielä julkistettu mihinkään...

Tai jos se on maalivahti Ilya Bryzgalov joka treenasi färjestadissa ja huhuttiin siirtyvän sinne.... Kumminki sieltä tulee joku Sormunen meidän utj:ksi
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Jännä sanavalinoima lauseelle "kiekkokansa sekoaa." Faktahan on että on vain yksi pelaaja joka voisi laittaa koko kansan sekaisin jos puhutaan suomalaisista pelaajista. Pelaajan nimeä en edes uskalla sanoa ääneen koska en millään usko siirron tapahtuvan. #8
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös