Yksi hyökkääjä julkaistaan piakkoin ja sen jälkeen se osasto valmiina kauden aloitukseen. Lisäksi haetaan pakkia ja veskaria.
Noinkohan tilanne sitten muuttunu että maalivahtikin olis jo? Itse luulen että sieltä julkastaan vain Janne Lahden sopimus
Tähän tällainen Da Vinselön Koodi. Vedä yliveto Vlivedosta, niin VOI löytyä ylättävä veto. Toivin näin tapahtuvan.
Olen pyöritellyt mielessäni sellaista skenaariota, että olisiko Harry pantannut julkistusta sen vuoksi, että yritetään saada kerralla enemmänkin tiedotettavaa kuin pelkkä Jaskan soppari?
Nimi on ollut jo jonkun aikaa paperissa, eli sen suhteen ei ole mitään epäselvää... Keskiviikko vois olla sopiva päivä tiedottamiseen? :)Useista luotettavista lähteistä olen kuullut asian olevan selvä, mutta eikö nimi olekkaan vielä paperissa?
Nimi on ollut jo jonkun aikaa paperissa, eli sen suhteen ei ole mitään epäselvää... Keskiviikko vois olla sopiva päivä tiedottamiseen? :)
Nimi on ollut jo jonkun aikaa paperissa, eli sen suhteen ei ole mitään epäselvää...
Twitteristä
@EHTuominen: #Jokerit julkaisee tänään yhden ison ja yhden vieläkin isomman sopimuksen. Huh huh. Kohta helisee! #smliiga
Nam!
Lisää pökköä pesään.
@EHTuominen: Tänään tosiaan tärähtää Hartwall-areenalta niin sanotusti pommien pommi. Kiekkokansa sekoaa. #jokerit #smliiga
Kungen tulee takaisin??
Kungen tulee takaisin??
Jotain rajaa... :D
Pelkäänpä pahoin, että POMMIEN POMMI on eräs IFK-taustainen isokokoinen rightin pakki, jonka sopparia ei ole vielä julkistettu mihinkään...
Pelkäänpä pahoin, että POMMIEN POMMI on eräs IFK-taustainen isokokoinen rightin pakki, jonka sopparia ei ole vielä julkistettu mihinkään...