Tuo edellinen ...huoh... kuvasti vain edellisen julkitulleen, Jeren, aiheuttamaa reaktiota. Tällä kertaa ei moiseen ole tarvetta.
Anteeksi huutelu vieraisiin pöytiin, mutta täällä kun oli myös huhuiltu Niko Kapasta teidän jengiin niin Kapanen ainakin oli jäillä tänään HPK:n kanssa. Tämähän ei tietenkään mitään tarkoita, mutta luulisi, että jos olisi soppari Jokereihin niin harjoittelisi myös narrien kanssa.
Ehkäpä Harry rahoitti eilen Kapasen diilin Kerhoon.
Kuulemani huhun mukaan laitureita tulossa, sentteristä ei mitään tietoa. Janne Lahdella ollut esisoppari jo pitkään KHL-pykälällä joka umpeutui. Juha-Matti Aaltonen on omien arvailujeni mukaan pelaaja jolle on sorvattu eilen sopimus, ainakin niiden vihjeiden perusteella mitä minulle on kerrottu. Kalpenee naapurin laiturit noiden rinnalla.
Hyi helvetti! Janne Pesonen olisi ehkä ollut vastenmielisempi.Juha-Matti Aaltonen on omien arvailujeni mukaan pelaaja jolle on sorvattu eilen sopimus, ainakin niiden vihjeiden perusteella mitä minulle on kerrottu.
Kuulemani huhun mukaan laitureita tulossa, sentteristä ei mitään tietoa. Janne Lahdella ollut esisoppari jo pitkään KHL-pykälällä joka umpeutui. Juha-Matti Aaltonen on omien arvailujeni mukaan pelaaja jolle on sorvattu eilen sopimus, ainakin niiden vihjeiden perusteella mitä minulle on kerrottu. Kalpenee naapurin laiturit noiden rinnalla.
Harmi jos sentteriä ei olla vieläkään saamassa, koska joukkueen pitäisi alkaa aika pian olemaan valmis alkavaa kautta varten ja sen pitäisi päästä harjoittelemaan valmiilla kokoonpanolla. Ilman ykkössentteriä tuo on aika vaikeaa ja mitään kuvioita on hankala suunnitella kun ykkösen aivot on vielä jossain muualla kuin joukkueessa mukana.
Nykykiekossa sen ykkössentterin ei aina tarvitse olla sirkustemppuja osaava taituri, vaan myös kokonaisvaltainen pelaaja ajaa saman asian jos rinnalta löytyy peliä tekevä pelaaja. Ihanneketjuhan olisi roolituksen kannalta Aaltonen-Hahl-Lahti, jossa Aaltonen tekee pelin, Hahl hoitaa keskustan ja Lahti kaivaa kiekot kulmista ja iskee reppuun.
Mikäs vika Aaltosessa on? Itse ottaisin miehen vastaan hattua ilmaan heitellen. Tykästyin JMA:n pelityyliin jo Kärppä-aikana, olisin halunnut jo silloin pojan Jokereihin, mutta Pelicans hänet sitten sai. Viimeisen päälle pelimies, välillä taiteilijan elkeitä, mutta sekin on vain plussaa.Hyi helvetti! Janne Pesonen olisi ehkä ollut vastenmielisempi.
Mikäs vika Aaltosessa on?
Et yhtään arvaa :) ?Mikäs vika Aaltosessa on?
Fleguilu ja mielialapelaaminen. Mun Jokereissa pitää taidot olla luokkaa
Janecky, mikäli haluaa sooloilla ja taiteilla. Aaltonen on siitä noin
valovuoden päässä. Teräväinen on sitten eri asia, koska hän on
Teukka.
Et yhtään arvaa :) ?
Fleguilu ja mielialapelaaminen. Mun Jokereissa pitää taidot olla luokkaa Janecky, mikäli haluaa sooloilla ja taiteilla. Aaltonen on siitä noin valovuoden päässä. Teräväinen on sitten eri asia, koska hän on Teukka.