Tuotteelle luodaan brändi. Sen myötä on tarkoituks muoda mielikuvia tuotteeseen liittyen.En nyt oikein tiedä miten suhtautua tähän keskusteluun "tuotteesta" ja "laajennetusta tuotteesta". Eiks se nyt kuitenkin ole niin että elämys- ja viihdebisneksessä se on se brändi itsessään ole kokonaisuudessaan tuote, ja mitä ajatuksia se herättää. Jos se miellyttää, niin sitä seurataan ja silloin kukkaronnyöritkin aukeavat. En ole ihan varma että kovasti haukutut lehtimiehet negatiivisine juttuineen ovat väärässä, ottaen huomioon missä nyt ollaan?
Missähän kohtaa kukaan on tällaista väittänyt? Mielelläni lukisin mihin tällä viitataan.Tuntuu oudolta että "tuotteesta" nauttiminen olisi rajattu vain niille jotka jaksaa kammeta itsensä talvipakkasella sinne purkuvalmiiseen kaarihalliin. Varmaan täälläkin on jokunen, joka makselee ihan mielellään satasia kaudessa että voi seurata NHL tai Valioliigan joukkuetta maksukanavilta, ilman että on käynyt Tukholmaan pidemmällä haistelemassa maailman tuulia.
Mihinköhän tälläkin viitataan? Missä kohtaa on puhuttu taktisista hienouksista?Suurin osa hallin asiakkaista on siellä kuitenkin tunnelman takia ilman että ymmärtävät liikaa taktisista tai aina edes pelillisistä hienouksista
Markkinoiko Kerho itseään lounaslistalla? Eipä taida.Ja niin kauan kuin mikään tuote markkinoi itseään jollain vitun lounaslistoilla, on ihan turha odottaa minkäänlaista ryhdistäytymistä muuallakaan. Jos sieltä ei nyt lähde ne tutun tutut, lapset ja saunakaverit niin se on hyvää yötä ja lueskellaan niitä Vexin kirjoja ja muistellaan kyynel silmässä menneitä. Onhan meillä jumalauta hienot muistot.
Toivotaan "rinnakkaistuotteita" auttamaan taloudellisesti ja sitten kun sellaista mainostetaan, on sekin väärin?