Ai nyt saa sitä paniikkinappulaa sitten virallisesti painaa??? Mut leimattiin täällä jo pari kuukautta sitten mm. huonoksi faniksi ym ym...kun arvostelin Rautakorven taitoja ja pelityyliä jolla Kerho nyt pelaa. Kun tänne etusivulle tuli Matti Liljaniemen juttu: "ei se seisoisi kuitenkaan", niin nyt uskaltaa kait ääneen sanoa taas mielipiteitä Jukasta?
Eilisessä pelissä tosiaan pelaajat kyllä yritti niin saakelisti, mutta tulos oli umpisurkea, ja luulempa että Liljaniemi osasi pukea sanoiksi sen paljon paremmin kuin minä. Kun ennen peliä oli tarinaa että mennnään rohkeasti maalille ym ym...niin seurasiko kukaan kuinka monta "riparia" jäi Kerholta hyödyntämättä, kun sinne maalin eteen vaan ei kukaan uskaltanut mennä?Monta! Pelissä oli kyllä paljon hyvääkin, mutta ei vaan lopputuloksessa näkynyt.
Ja asia mille mä olen nauranut koko kauden, on Rautakorven selitykset pelin jälkeen, nyt Liljaniemi kirjoitti sen saman(tosin paljon selvemmin kuin minä), "Jukka Rautakorpi jaksoi kertoa saman virren kuin jo niin monta kertaa aiemminkin. SaiPa sai HPK-valmentajan mukaan "halpoja" maaleja, kun taas isännät eivät kyenneet lukuisista maalipaikoista osumaan sitten millään"
Enää tosta ei puuttunut kuin se että kiekko ei pomppinut meille, vaan vastustajalle...
Missäköhän satumaailmassa tuo Rautakorpi oikein elää, eikö se näe sitä minkä nyt kaikki muut näkee, Kerholla menee ihan päin synnyttimiä...
Toimittajan kysymystä en Jannessa kuullut, mutta Rautakorpi vastasi toimittajalle erittäin kysyvästi näin: "mistä asti lasket että meillä on mennyt huonommin"?
Ei se reppana näe edes sitä että Kerho on kuntopuntarin ja pisteiden valossa kait huonoin joukkue marraskuusta tähän päivään(en jaksanut tilastoja tarkastaa)... ja luulis nyt HPK:n johdonkin olevan huolissaan, kun yleisötavoitteesta ollaan perässä 500hlö:ä/matsi, ja 20€:n lippuhinnan keskiarvolla kaudessa tulee turpaan sitä kautta jo pelkistä lippuhinnoista 260 000€...teki eilen mieli matsin jälkeen nousta seisomaan, ja jatkaa perinteitä...huutamalla "Kiitos Jukka, kiitos Jukka"
Mutta jotain positiivistakin...ollaan vielä divarikarsinnoista 9 pisteen päässä!