HPK mediassa

  • 1 280 667
  • 6 343

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Suora sitaatti eräältä Hämeen Sanomien toimittajalta kysymykseen, miksi sen Sihvosen annetaan kirjoittaa tuollaisia juttuja. "No sen jutut on kaikkein klikatuimpia juttuja meillä". Itse en tuota kysynyt, mutta olin kuulemassa vastauksen. Eli kunhan klikkejä tulee ja euro juoksee, niin hyvä on...
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Suora sitaatti eräältä Hämeen Sanomien toimittajalta kysymykseen, miksi sen Sihvosen annetaan kirjoittaa tuollaisia juttuja. "No sen jutut on kaikkein klikatuimpia juttuja meillä". Itse en tuota kysynyt, mutta olin kuulemassa vastauksen. Eli kunhan klikkejä tulee ja euro juoksee, niin hyvä on...
Ajatella. Tämä siitäkin huolimatta, että täälläkin ties kuinka moni kertoo ettei lue juttuja ollenkaan. Joku myös huuteli, että yksistään hän tietää ainakin puolen tusinaa ihmistä, jotka ovat peruneet HäSan tilauksen Sihvosen takia ja todellisuudessa määrän on oltava isompi.

Täälläkin näistä jutuista puhutaan useasti sivukaupalla. Jännä, että saa klikkejä.

Itse kyllä pidän Sihvosen jutuista. Olkoonkin, että suodattimen läpi niitä usein täytyykin lukea. Ja toki muutenkin, kyllä Sihvonen pelistä tietää ja osaa kirjoittaa. Ei hän saisi kirjoitella juttujaan, jos laatu olisi pelkkää paskaa ja riittäisi, että klikkejä tulee.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
No itsekin rehellisyyden nimissä voin sanoa, että luen Sihvosen jutut, mutta tuolta näköislehdestä ainoastaan, juuri ettei minulta ainakaan tule sitä klikkiä. ;)

Samasta syystä on jäänyt myös kiekkokiuas väliin jo toista vuotta....
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Ajatella. Tämä siitäkin huolimatta, että täälläkin ties kuinka moni kertoo ettei lue juttuja ollenkaan. Joku myös huuteli, että yksistään hän tietää ainakin puolen tusinaa ihmistä, jotka ovat peruneet HäSan tilauksen Sihvosen takia ja todellisuudessa määrän on oltava isompi.

Täälläkin näistä jutuista puhutaan useasti sivukaupalla. Jännä, että saa klikkejä.

Itse kyllä pidän Sihvosen jutuista. Olkoonkin, että suodattimen läpi niitä usein täytyykin lukea. Ja toki muutenkin, kyllä Sihvonen pelistä tietää ja osaa kirjoittaa. Ei hän saisi kirjoitella juttujaan, jos laatu olisi pelkkää paskaa ja riittäisi, että klikkejä tulee.
Jännästi näitä S&S juttuja melkeinpä mainostetaan täällä. Osa toki käyttää niitä
vain oman argumentoinninsa tukena, kun taas toiset kertovat kuinka totuuksia on jälleen tarjolla. Sitten jos haluaa tietää mitä on oikeasti kirjoitettu/sanottu tai haluaa vastata kommenttiin, pitää mennä lukemaan/kuuntelemaan niitä kaksikon juttuja.

Ihan toimivaa markkinointia tietty...
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Jännästi näitä S&S juttuja melkeinpä mainostetaan täällä. Osa toki käyttää niitä
vain oman argumentoinnin tukena, kun taas toiset kertovat kuinka totuuksia on taas tarjolla. Sitten jos haluaa tietää mitä on oikeasti kirjoitettu tai vastata kommenttiin, pitää mennä lukemaan kaksikon kirjoituksia.

Ihan toimivaa markkinointia tietty...
Tää on kyllä siitä jännä keskustelupalsta, että monesti vaaditaan väitteiden tueksi faktoja - mitä hyvin harvalla täältä on antaa - ja sitten kun niitä joskus on johonkin asiaan antaa, niin niillekin naureskellaan ja niitä "vähätellään", ja niitä oikeastaan muutellaan ihan lennostakin oman agendan mukaisiksi mallia "jostain kuultu jotain". Ja monesti vielä nämä toisten sanomisia härskisti oman agendan mukaisiksi surutta muuttelevat ovat niitä pahimpia agendoista vaahtoavia.

Ei nyt suoranaisesti tähän liittynyt tämä, mutta kirjoitin silti.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Toisaalta kiinnostaisi kyllä tietää, keitä nämä syväkurkut ovat. Jos ovat Kerhon palkkalistoilla tai muuten organisaation tehtävissä, tekevät todellista myyräntyötä. Pyöriihän tuolla hallissa toki muutakin porukkaa mm. kunnossapito- ja siivoustehtävissä.
Tämä oli eiliseltä kova. Myyräntyötä tekevät siivoojat ja huoltomiehet undercover-hommissa ja HäSa julkaisee heidän juorujaan faktoina. Mystinen pikkumies katkeroitunut kun ei tule ulkomaanvahvistuksia, jotka työllistäisivät, pisti peruukin päähän ja hankkiutui hallille hommiin...

Ajatella. Tämä siitäkin huolimatta, että täälläkin ties kuinka moni kertoo ettei lue juttuja ollenkaan. Joku myös huuteli, että yksistään hän tietää ainakin puolen tusinaa ihmistä, jotka ovat peruneet HäSan tilauksen Sihvosen takia ja todellisuudessa määrän on oltava isompi.

Täälläkin näistä jutuista puhutaan useasti sivukaupalla. Jännä, että saa klikkejä.

Itse kyllä pidän Sihvosen jutuista. Olkoonkin, että suodattimen läpi niitä usein täytyykin lukea. Ja toki muutenkin, kyllä Sihvonen pelistä tietää ja osaa kirjoittaa. Ei hän saisi kirjoitella juttujaan, jos laatu olisi pelkkää paskaa ja riittäisi, että klikkejä tulee.
Kerho sattumalta hyödyntää tätä myös yhtenä markkinointikärkenään. "Puheenaihe nro 1". Hmm...

Alan epäillä tämän, peruukkiin pukeutuneen pikkumiehen, Tuulia Viitasen ja urheilutoimituksen olevan osa oranssia salaliittoa, jossa urheilujohtajien tempaukset ovat sovittuja juttuja ja lopulta kaikki nauravat partaansa (paitsi Viitanen).

Suora sitaatti eräältä Hämeen Sanomien toimittajalta kysymykseen, miksi sen Sihvosen annetaan kirjoittaa tuollaisia juttuja. "No sen jutut on kaikkein klikatuimpia juttuja meillä". Itse en tuota kysynyt, mutta olin kuulemassa vastauksen. Eli kunhan klikkejä tulee ja euro juoksee, niin hyvä on...
Eli on varaa maksaa Suomen kärkianalyytikolle, koska kiekkojutut ovat niin suosittuja. Jännä juttu tuo markkinatalous, lehti joutuu ajattelemaan myös rahaa.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Tää on kyllä siitä jännä keskustelupalsta, että monesti vaaditaan väitteiden tueksi faktoja - mitä hyvin harvalla täältä on antaa - ja sitten kun niitä joskus on johonkin asiaan antaa, niin niillekin naureskellaan ja niitä "vähätellään", ja niitä oikeastaan muutellaan ihan lennostakin oman agendan mukaisiksi mallia "jostain kuultu jotain". Ja monesti vielä nämä toisten sanomisia härskisti oman agendan mukaisiksi surutta muuttelevat ovat niitä pahimpia agendoista vaahtoavia.

Ei nyt suoranaisesti tähän liittynyt tämä, mutta kirjoitin silti.
Niin, mitenköhän se viime kaudella meni? Kuka täällä vaati todisteita milloin mistäkin? Kätevästi unohtunut. Agendaakaan ei ole.

Mitä faktaa on nyt tuotu esille? Sinä sanot, että tietoa on ja sitäkö pitäisi uskoa tuosta vaan? Uskoisitko muka itse?

Tämähän on juuri sitä "trust me bro" faktakultuuria jota somessa viljellään.

Muutenkin tuntuu, että lähdekriittisyys puuttu lähes kokonaan. Milloin journalisteista tuli absoluuttisen totuuden kertojia, joiden kirjoitukset tulisi välittömästi hyväksyä?

Hienosti muuten veit aiheen pois lainaamastasi tekstistä...
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Niin, mitenköhän se viime kaudella meni? Kuka täällä vaati todisteita milloin mistäkin? Kätevästi unohtunut. Agendaakaan ei ole.

Mitä faktaa on nyt tuotu esille? Sinä sanot, että tietoa on ja sitäkö pitäisi uskoa tuosta vaan? Uskoisitko muka itse?

Tämähän on juuri sitä "trust me bro" faktakultuuria jota somessa viljellään.

Muutenkin tuntuu, että lähdekriittisyys puuttu lähes kokonaan. Milloin journalisteista tuli absoluuttisen totuuden kertojia, joiden kirjoitukset tulisi välittömästi hyväksyä?

Hienosti muuten veit aiheen pois lainaamastasi tekstistä...
Miksi täällä pyydetään faktoja väitteiden tueksi, jos niitä ei haluta uskoa? :D

Mistä mä vaadin todisteita täällä viimekaudella? Kyllä se oli hyvin pitkälti mielipide vs mielipide ja aiheena Jarno Pikkarainen.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Eli on varaa maksaa Suomen kärkianalyytikolle, koska kiekkojutut ovat niin suosittuja. Jännä juttu tuo markkinatalous, lehti joutuu ajattelemaan myös rahaa.
Joo, en ole muuta väittänytkään. Pohdiskelin vaan sitä ääneen, että kuinka paljon tuolla on vaikutusta siihen toimittajan valintaan mistä kirjoittaa, miten kirjoittaa ja mistä jättää kirjoittamatta.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Miksi täällä pyydetään faktoja väitteiden tueksi, jos niitä ei haluta uskoa? :D

Mistä mä vaadin todisteita täällä viimekaudella? Kyllä se oli hyvin pitkälti mielipide vs mielipide ja aiheena Jarno Pikkarainen.
Pyydetty faktoja vai todettu, etteivät "minulle on kerrottu" heitot ole mikään todiste mistään?

Voit todeta kuinka sinulla on tietoa. Miksi kenenkään tulisi uskoa siihen? Ja kertooko esim. jonkun pelaajan Nessu-antipatiat enemmän ko. pelaajasta vai Nenosesta?

Mitä case Nenoseen tulee, niin joku on siis vastustanut hänen "A" -statusta? C sillä on rinnassa vain ja ainoastaan muun kapteeniston ollessa sivussa. Vai onko kyse vanhemmasta jutusta, joilloin Nessu oli virallisesti kapteeni?
------
Viime kaudellahan piti olla
riittävää kokemusta jotta pystyi kritisoimaan Piken pelikirjaa/valmentamista.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Joo, en ole muuta väittänytkään. Pohdiskelin vaan sitä ääneen, että kuinka paljon tuolla on vaikutusta siihen toimittajan valintaan mistä kirjoittaa, miten kirjoittaa ja mistä jättää kirjoittamatta.
Sihvosen kärkäs ja ristiriitainen tyyli (myös kyseenalaisine osuuksineen vuosien varrella) on juu iso osa tätä. Osa osaamista, joskus osaamattomuutta. Sääntöjen rajamailla ja sen yli! Maila karkaa kaverin kasvoihin ja jännästi aina sama jätkä...
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Jännästi näitä S&S juttuja melkeinpä mainostetaan täällä. Osa toki käyttää niitä
vain oman argumentoinninsa tukena, kun taas toiset kertovat kuinka totuuksia on jälleen tarjolla.
Sinä siis väität, että juttuja luetaan vain siksi, että niitä täällä mainostetaan? Itsekin kommentoit niitä melko ahkerasti, joten oletko osa tätä HäSan markkinointikoneistoa?

Sitten jos haluaa tietää mitä on oikeasti kirjoitettu/sanottu tai haluaa vastata kommenttiin, pitää mennä lukemaan/kuuntelemaan niitä kaksikon juttuja.

Ihan toimivaa markkinointia tietty...
Näinhän se menee. Jos haluaa tietää mitä on sanottu, niin kannattaa lukea taikka kuunnella.

Mutta kun täällä on porukkaa, jotka vielä sen kuuntelun jälkeenkin väittää jotain ihan muuta, kuin mitä on sanottu.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Sinä siis väität, että juttuja luetaan vain siksi, että niitä täällä mainostetaan? Itsekin kommentoit niitä melko ahkerasti, joten oletko osa tätä HäSan markkinointikoneistoa?
Sanoinko niin? Ja minä en tuo niitä S&S juttuja esille, se on ihan muut tahot.

Itsellä ei edes ole voimassaolevaa HäSan tilausta. Vähän hankala markkinoida.

Mutta kun täällä on porukkaa, jotka vielä sen kuuntelun jälkeenkin väittää jotain ihan muuta, kuin mitä on sanottu.
Ai väittää? Vai onko edelleen kyse siitä, miten se konteksti ja asiayhteys vaikuttaa asiaan? Tuntuu olevan kovin vaikea asia tajuta.

Jumalauta ottaa kyllä joillakin koville kun journalisteja kritisoidaan. Termi lähdekriittisyys on selkeästi täysin vieras.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Minun on ainakin helppo tajuta, että miksi väänsit Sihvosen puheet omaan agendaasi sopivaksi.
No kerroppa miksi? Teikäläisellähän ei ole mitään agendaa?

Yritä nyt ymmärtää:
Sihvonen puhuu juniorikiekosta. Toteaa, että hyvin on mennyt, mutta... ja sitten puhutaan hänen saamastaan kuvasta juniorisarjojen tasosta. Backhanded compliment...

Miksi Sihvosen tai Savolaisen kritisoiminen on sinulle niin kova paikka? Jos seuran työntekijöitä voi syyttää vaikka mistä, miksi journalistit ovat kritiikin yläpuolella?

Avainsanat:
Lähdekriittisyys ja medialukutaito.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Yritä nyt ymmärtää:
Sihvonen puhuu juniorikiekosta. Toteaa, että hyvin on mennyt, mutta... ja sitten puhutaan hänen saamastaan kuvasta juniorisarjojen tasosta. Backhanded compliment...
Hienoa. Ymmärsit vihdoinkin itsekin, että Sihvonen puhui juniorijääkiekkoilun tasosta yleisesti.

Miksi Sihvosen tai Savolaisen kritisoiminen on sinulle niin kova paikka?
Millä tavalla se on minulle kova paikka ja miten olet tullut tähän johtopäätökseen?

Ihan vain sillä kyselen, kun olet niin kovin väärässä. Mutta enhän minä tätäkään sinulle pysty mitenkään todistamaan.

Ihan hyvin sinulta voisi kysyä, että miksi seuran ja tiettyjen seurassa toimineiden henkilöiden kritisointi menee niin kovasti tunteisiin.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Puutun tähän keskusteluun sen takia, että siitä keskustellaan mielestäni ihan liikaa :)

Sihvonen tekee työtänsä. En minäkään hänen jutuista välitä ja saa välillä nauramaan ja välillä kiehumaan raivosta, mutta luen niitä silti. Ihan senkin vuoksi, että sentään joku kirjoittaa kerhosta jotakin. Itse olen sellainen kuluttaja, että luen kaiken, mikä koskaan kerhoa.

Sihvosella on oma näkemys asioihin ja todella vahva sellainen, eikä muuten osaa myöntää olevansa väärässä, vaan vääntelee aina asiat oman agendan mukaan (joka on tuttua myös tällä palstalla). En vain ymmärrä miksi niitä luetaan/kuunnellaan jos niistä ei tykkää?

Itse luen/kuuntelen ja pyrin olemaan neutraali ja miettimään missä menee kyseisen asian keskitie. Varmasti on totuutta herran kirjoituksissa, mutta on siellä myös suurentelua, omaa näkemystä, omaa kaunaa ja itsensä pönkittämistä hirveästi mukana.

Tami oli täysin samanlainen ja sai siitä kritiikkiä, mutta niin sitäkin vain kuultiin ja nähtiin.

Mielelläni lukisin Sihvosen jutun missä myöntäisi että oli väärässä tai myöntäisi että joku on osannut tehdä jotakin oikein.

Antaa miehen kirjoittaa, lukee sitä tai ei.
Mikäli lukee, pitää ymmärtää että iso osa niistä on HÄNEN OMIA MIELIPITEITÄ.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
No kerroppa miksi? Teikäläisellähän ei ole mitään agendaa?

Yritä nyt ymmärtää:
Sihvonen puhuu juniorikiekosta. Toteaa, että hyvin on mennyt, mutta... ja sitten puhutaan hänen saamastaan kuvasta juniorisarjojen tasosta. Backhanded compliment...

Miksi Sihvosen tai Savolaisen kritisoiminen on sinulle niin kova paikka? Jos seuran työntekijöitä voi syyttää vaikka mistä, miksi journalistit ovat kritiikin yläpuolella?

Avainsanat:
Lähdekriittisyys ja medialukutaito.
Medialukutaidon eka testi on lukea ne jutut. Ei kannata kouluttaa muita jos ei niitä edes lue.

Junnusarjojen tason lasku viineisten vajaan 10 vuoden aikana on sarjajärjestelmiin ensisijaisesti liittyvä fakta, ei mielipide.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Hienoa. Ymmärsit vihdoinkin itsekin, että Sihvonen puhui juniorijääkiekkoilun tasosta yleisesti.


Millä tavalla se on minulle kova paikka ja miten olet tullut tähän johtopäätökseen?

Ihan vain sillä kyselen, kun olet niin kovin väärässä. Mutta enhän minä tätäkään sinulle pysty mitenkään todistamaan.

Ihan hyvin sinulta voisi kysyä, että miksi seuran ja tiettyjen seurassa toimineiden henkilöiden kritisointi menee niin kovasti tunteisiin.
Heh, ottaa koville näköjään. Kovasti on tarve puolustaa Sihvosen sanomisia.

Asiayhteys/konteksti - tutustu.

Sihvosen juttu junnuista on todellinen backhanded compliment. Yrittää muka kehua junioritoimintaa, mutta siirtää samassa yhteydessä fokuksen juniorisarjojen tasoon ja siihen, kuinka asiat olivat paremmin kun tietyt valmentajat olivat kehissä. Mikäli ei ollut tarkoitus sivaltaa ja vähätellä otteita, olisi voinut keksiä siirtymän/paremman siirtymän, tehden selvän eron näiden välillä. Valmentajiahan siinä ainakin sivalletaan - taso oli parempi kun oli ne tietyt valmentajat silloin.

Seuran tai sen työntekijöiden kritisoiminen ei ole kova pala itselleni. On loppujen lopuksi ihan ihan sama, mitä S&S kirjoittelevat tai puhuvat Kerhosta. Itselläni ei ole HäSan tilausta ja Kiuasta olen kuunnellut tasan kaksi kertaa kun ko. jaksot on täällä tuotu esille. Täällä osa pitää kaksikon juttuja täytenä totena. Tähän on tartuttu - minähän en ole ainoa, joka näitä journalisteja kritisoi. Eli lyhyesti - jos en lukisi tätä palstaa, S&S:n jutut menisivät täysin ohi.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Tämä oli eiliseltä kova. Myyräntyötä tekevät siivoojat ja huoltomiehet undercover-hommissa ja HäSa julkaisee heidän juorujaan faktoina. Mystinen pikkumies katkeroitunut kun ei tule ulkomaanvahvistuksia, jotka työllistäisivät, pisti peruukin päähän ja hankkiutui hallille hommiin...
Niin, minähän en edes arvannut, kuka siellä tietoja vuotaa. Tosiasia kuitenkin on, että jotenkin Sihvonen niitä tietoja vuodesta toiseen onnistuu onkimaan, vaikka valmentajat, pelaajat ja seurajohto vaihtuvat. Keitä siellä hallissa pysyy vuodesta toiseen, onko joku heistä? Vai onnistuuko Sihvonen rekryämään uusia myyriä? Mistä minä tiedän vaikka Sihvosen pano- tai ryyppykavereihin kuuluisi joku tietoja vuotava työntekijä - eikä se sinänsä minulle kuulu eikä kiinnosta - mutta se kyllä kiinnostaisi, miten noita tietoja valuu vuodesta toiseen.

Edit: Ja maksetaanko niistä tiedoista jotain?
 
Viimeksi muokattu:

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Medialukutaidon eka testi on lukea ne jutut. Ei kannata kouluttaa muita jos ei niitä edes lue.

Junnusarjojen tason lasku viineisten vajaan 10 vuoden aikana on sarjajärjestelmiin ensisijaisesti liittyvä fakta, ei mielipide.
En luekaan niitä kirjoituksia ja siksi en ole kommentoinutkaan niitä, ellei tekstejä ole täällä referoitu.

Sarjojen taso ei ole mielipide. Kritisoitavana olikin yhteys, jossa asia tuotiin esille ja sen tarkoitusperä.
 
Viimeksi muokattu:

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Niin, minähän en edes arvannut, kuka siellä tietoja vuotaa. Tosiasia kuitenkin on, että jotenkin Sihvonen niitä tietoja vuodesta toiseen onnistuu onkimaan, vaikka valmentajat, pelaajat ja seurajohto vaihtuvat. Keitä siellä hallissa pysyy vuodesta toiseen, onko joku heistä? Vai onnistuuko Sihvonen rekryämään uusia myyriä? Mistä minä tiedän vaikka Sihvosen pano- tai ryyppykavereihin kuuluisi joku tietoja vuotava työntekijä - eikä se sinänsä minulle kuulu eikä kiinnosta - mutta se kyllä kiinnostaisi, miten noita tietoja valuu vuodesta toiseen.

Edit: Ja maksetaanko niistä tiedoista jotain?
Pike kuului ainakin ryyppy kavereihin, että sieltä suunnasta tuli varmasti hyvää tietoa.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Sihvosella on oma näkemys asioihin ja todella vahva sellainen, eikä muuten osaa myöntää olevansa väärässä, vaan vääntelee aina asiat oman agendan mukaan (joka on tuttua myös tällä palstalla). En vain ymmärrä miksi niitä luetaan/kuunnellaan jos niistä ei tykkää?
Selvensin vähän ylempänä oman osuuteni eli itsehän en lue niitä kirjoituksia ellei joku referoi täällä. Kiuasta kuunnellut ne kerrat kun täällä on niistä jotain tuotu esille. Pakko ollut sen verran lukea/kuunnella, jotta on aidosti tiennyt mistä kulloinkin puhutaan.

Antaa miehen kirjoittaa, lukee sitä tai ei.
Mikäli lukee, pitää ymmärtää että iso osa niistä on HÄNEN OMIA MIELIPITEITÄ.
Tuossahan tuo on, kun pidetään Sihvosen juttuja totuutena. Tai esitetään totuutena, jotta voidaan perustella omat argumentit niillä.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Heh, ottaa koville näköjään. Kovasti on tarve puolustaa Sihvosen sanomisia.
Ei vieläkään auennut, että miksi ottaisi koville, mutta sama kai se. Tunnet paremmin minun ajatukseni kuin minä itse ja osaat tulkita Sihvosen juttuja paremmin kuin kukaan muu.

Seuran tai sen työntekijöiden kritisoiminen ei ole kova pala itselleni.
Noh, siitä huolimatta olet aina puolustelemassa ja puhumassa
puhtaaksi ties mitä kritiikkiä.

Eikä se minua toki haittaa, ei siinä mitään.

Agenda 007
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös