Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Mikä on tiktok? Käsittääkseni vähän sekoitus Instagramia ja Twitteriä.Mikä on Kerhon tiktok kanavan nimi?
Mikä on tiktok? Käsittääkseni vähän sekoitus Instagramia ja Twitteriä.
Mikä on tiktok? Käsittääkseni vähän sekoitus Instagramia ja Twitteriä.
Kiinan kommunistisen kansantasavallan keino kerätä kasvotunnistedataa degeneraateista länsimaista.Mikä on tiktok? Käsittääkseni vähän sekoitus Instagramia ja Twitteriä.
Olen aina tosissani. Silloinkin, kun lasken leikkiä.Mä lyön satasen keskelle pöytää, että @herrakyrwästö oli tosissaan. Ja tämä ei todellakaan ollut vittuilut k.o nimimerkkiä kohtaan, joku mun sisällä vaan sanoi, että nyt on paikka iskeä isolla rahalla. Tarjos vielä rontti kahden kertoimenkin.
Laajennetaan mekin markkinoita; HPK-Tappara LA 21.tammikuuta talviklassikkona Oslossa.Teki muuten Trettenesin ja Woldin hankkiminen HPK:n someseuraajien määrälle hyvää.
Siellä alkaa nyt näemmä olemaan koko Norja seuraamassa Kerhon edesottamuksia tulevalla kaudella.
En tiedä olisiko mahdollista toteuttaa ja kiinnostaisiko tarpeeksi Norjassa, mutta ajatuksena mielenkiintoinen.Laajennetaan mekin markkinoita; HPK-Tappara LA 21.tammikuuta talviklassikkona Oslossa.
Tämä on ISO epäkohta kerhon posteissa. Usein en enää edes avaa koska siellä joku lounaslista... Toimistolle mietittävää mutta tuo ei toimi, vaan lähinnä ärsyttää. Kiekko kiinnostaa, lounaslistat tuputettua ei.Varmasti osalle seuraajista ja seuralle tärkeä juttu, mutta mua ne henkilökohtaisesti lähes ärsyttää.
Jos käyn lounaalla jossain niin ruokalistan saa kyllä selville.
Joo.Ai että nää on aina hauskoja. Pitäisi harjoittaa lisätoimintaa, josta saisi lisätuloja seuralle. Mutta tietenkään tätä toimintaa ei saisi seuran kanavissa mainostaa. Tarttis varmaan poistaa kaikki sponsoritkin, kun ovat niin ärsyttäviä.
Että silleen...
Saahan sillä lähinnä camp-huumoria aikaan, jos ainoa some-sisältö on lounasruokalan viikkolista, ja kyseessä on jääkiekkojoukkue kilpasarja- ja ammattilaistasolla.
Ei sotketa faktoja tähän, jooko?Niin onhan Kerholla esim. tänään 9 stooria instassa joista yhdessä markkinoidaan seuran sivutoimintaa.
Tai sitten ton matsin voisi viedä Örebrohon. "Näe ensi kauden tehopelaajat jo nyt!"En tiedä olisiko mahdollista toteuttaa ja kiinnostaisiko tarpeeksi Norjassa, mutta ajatuksena mielenkiintoinen.
Siihen kylkeen vielä Norjasta pari isoa sponsoria pidemmäksikin aikaa.
Koko Norjan HPK.
Edit. Kannustushuutokin on lanseerattu jo keväällä/kesällä 2019: " heijaa, heijaa, heijaa Kerho!"
Mikälin olisin nauttinut jotain virvoketta, olisi se nyt kännykän näytöllä ja vähän muuallakin.Tai sitten ton matsin voisi viedä Örebrohon. "Näe ensi kauden tehopelaajat jo nyt!"
Eikös tuo julkaista päiväkohtaisesti? Ja helpompi hoitaa muutokset, kun se on päiväkohtainen.Eikö tota lounaslistaa voisi julkaista jokaisessa somekanavassa vain kerran viikossa, viikonloppuisin?
Ne ketkä lounaasta ovat kiinnostuneet, voivat kuvan tallentaa esim. ottamalla Instagram-tarinasta kuvakaappaus.
Varsinkin jonkun vitun golfkentän lounaiden mainostaminen jääkiekkojoukkueen someissa on aika hassua. Ja joo, toki tiedän että sitä ravintolaa pyörittää HPK, mutta silti.
Edit. Lisätään vielä, että itsekin käyn lähes päivittäin lounaalla eräässä lounasravintolassa, mutta oon sen verran noheva kaveri että osaan itse selata aina sunnuntaina julkaistuun Facebook-päivitykseen ja tarkistaa että mitäs sitä tänään syödäänkään.
Olisi kyllä hyvä joo saada muutakin sisältöä esim joukkue nauttimassa ruoasta jne. Onhan aiemminkin ollut vissiin Nessu mainostamassa Millersiä, jos en väärin muista.Lounaslista on saanut vähän kyllä liikaakin sijaa täällä keskusteluissa, mutta olen kyllä siitä samaa mieltä, että turhan paljon pelkästään tuota lounaslistaa. Kyllä siellä sitten pitäisi olla jotain muuta sisältöä tuohon ravintolaan liittyen, kuin se sama lista.
Olihan siellä liharekka syömässä lihamureketta ja se olikin hyvä ja kiintoisa pätkä.Olisi kyllä hyvä joo saada muutakin sisältöä esim joukkue nauttimassa ruoasta jne. Onhan aiemminkin ollut vissiin Nessu mainostamassa Millersiä, jos en väärin muista.