Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Nyt ovat menneet laittamaan someen Trettenesin haastattelun ja hänkin puhuu lounastreffeistä Woldin kanssa.
LOUNAS!
LOUNAS!
Pitäisikö pelien ajankohdatkin jättää mainostamatta, koska jos joku haluaa matsiin, niin varmasti osaa itsekin tapahtuma-ajat tarkistaa Kerhon tai Liigan sivuilta - tai teksti-tv:stä?
Lataa teksti-tv appi ja ota sen jälkeen kuvakaappauksia, niin saat tyylikästä materiaalia arkiston ilman heijastuksia ja suuria kuluja.Minulla on tuhansia valokuvia teksti-tv:stä menneiltä kausilta. Harmillista kun Saloran kuvaputki heijastaa ja filmirullat maksavat aika paljon nykyään!
Nyt myös seura itse huhuilee Instagram-videolla Pohjois-Amerikan apujen perään. Houkuttimena on käytetty jopa mustia Opeleita. Pitääkö tosiaan olla huolissaan?Mutta missä on Joly? Herää kysymys, missä ukko on, ei ole näkynyt eikä kuulunut mitään. Joukkue on jo kokoontunut , treenit alkanut ja nyt kun julkaistiin Elomessujen pelaajat ja aikataulut niin Moses siellä jo on esittäytymässä faneille, mutta Jolya ei näy. Pitääkö olla huolissaan?
Nyt myös seura itse huhuilee Instagram-videolla Pohjois-Amerikan apujen perään. Houkuttimena on käytetty jopa mustia Opeleita. Pitääkö tosiaan olla huolissaan?
Ennen oli pyykkikoneet ja räpylät, nyt Opel. Virhe?Just piti kirjoittaa, että onko Opel syypää?
Moses ainakin on lauantaina Pillukan kanssa elomessuilla kerhon teltalla klo. 14-15.Eiköhän Joly ja Moses ole ensi viikolla mukana, kun aletaan hiomaan pelillisiä asioita.
Ainakin viime vuonna Joly oli mukana Tampere cupissa.
Moses ainakin on lauantaina Pillukan kanssa elomessuilla kerhon teltalla klo. 14-15.
Sanoi myös, että saattaa olla tällä kaudella isompia eroja joukkueiden välillä, kun verrataan viime vuosiin.Pikkarainen totesi haastattelussa, että maanantaina Joly & Mosse treeneissä mukana.
Sanoi myös, että saattaa olla tällä kaudella isompia eroja joukkueiden välillä, kun verrataan viime vuosiin.
Klo 12-14. Saapuu mustalla Opelilla...Monelta lounaslista on tavattavissa Elomessuilla?
VITSI!
Ihmettelin tätä jo tässä aiemminkin ihan Twitterissäkin asiasta kyselin HPKlta, mutta miten ihmeessä Kerho meinaa hoitaa otteluruuhkan 28.2.? Puolet joukkueesta HIFKiä vastaan ja puolet Tepsin kimppuun? Liiga.fi mukaan ainakin 2 peliä samaan aikaan.