HPK mediassa

  • 1 266 902
  • 6 305

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
En tiedä olisiko mahdollista toteuttaa ja kiinnostaisiko tarpeeksi Norjassa, mutta ajatuksena mielenkiintoinen.
Siihen kylkeen vielä Norjasta pari isoa sponsoria pidemmäksikin aikaa.
Koko Norjan HPK.

Edit. Kannustushuutokin on lanseerattu jo keväällä/kesällä 2019: " heijaa, heijaa, heijaa Kerho!"
Tai sitten ton matsin voisi viedä Örebrohon. "Näe ensi kauden tehopelaajat jo nyt!"
 

Lilleman

Jäsen
Eikö tota lounaslistaa voisi julkaista jokaisessa somekanavassa vain kerran viikossa, viikonloppuisin?

Ne ketkä lounaasta ovat kiinnostuneet, voivat kuvan tallentaa esim. ottamalla Instagram-tarinasta kuvakaappaus.

Varsinkin jonkun vitun golfkentän lounaiden mainostaminen jääkiekkojoukkueen someissa on aika hassua. Ja joo, toki tiedän että sitä ravintolaa pyörittää HPK, mutta silti.

Edit. Lisätään vielä, että itsekin käyn lähes päivittäin lounaalla eräässä lounasravintolassa, mutta oon sen verran noheva kaveri että osaan itse selata aina sunnuntaina julkaistuun Facebook-päivitykseen ja tarkistaa että mitäs sitä tänään syödäänkään.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Eikö tota lounaslistaa voisi julkaista jokaisessa somekanavassa vain kerran viikossa, viikonloppuisin?

Ne ketkä lounaasta ovat kiinnostuneet, voivat kuvan tallentaa esim. ottamalla Instagram-tarinasta kuvakaappaus.

Varsinkin jonkun vitun golfkentän lounaiden mainostaminen jääkiekkojoukkueen someissa on aika hassua. Ja joo, toki tiedän että sitä ravintolaa pyörittää HPK, mutta silti.

Edit. Lisätään vielä, että itsekin käyn lähes päivittäin lounaalla eräässä lounasravintolassa, mutta oon sen verran noheva kaveri että osaan itse selata aina sunnuntaina julkaistuun Facebook-päivitykseen ja tarkistaa että mitäs sitä tänään syödäänkään.
Eikös tuo julkaista päiväkohtaisesti? Ja helpompi hoitaa muutokset, kun se on päiväkohtainen.

Nytkin 10 julkaisua IG Storyssa ja vain yksi niistä on lounaslista. En ihan ymmärrä tätä mielipahaa, jonka yksi lista aiheuttaa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Lounaslista on saanut vähän kyllä liikaakin sijaa täällä keskusteluissa, mutta olen kyllä siitä samaa mieltä, että turhan paljon pelkästään tuota lounaslistaa. Kyllä siellä sitten pitäisi olla jotain muuta sisältöä tuohon ravintolaan liittyen, kuin se sama lista.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Lounaslista on saanut vähän kyllä liikaakin sijaa täällä keskusteluissa, mutta olen kyllä siitä samaa mieltä, että turhan paljon pelkästään tuota lounaslistaa. Kyllä siellä sitten pitäisi olla jotain muuta sisältöä tuohon ravintolaan liittyen, kuin se sama lista.
Olisi kyllä hyvä joo saada muutakin sisältöä esim joukkue nauttimassa ruoasta jne. Onhan aiemminkin ollut vissiin Nessu mainostamassa Millersiä, jos en väärin muista.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Olisi kyllä hyvä joo saada muutakin sisältöä esim joukkue nauttimassa ruoasta jne. Onhan aiemminkin ollut vissiin Nessu mainostamassa Millersiä, jos en väärin muista.
Olihan siellä liharekka syömässä lihamureketta ja se olikin hyvä ja kiintoisa pätkä.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Pitäisikö pelien ajankohdatkin jättää mainostamatta, koska jos joku haluaa matsiin, niin varmasti osaa itsekin tapahtuma-ajat tarkistaa Kerhon tai Liigan sivuilta - tai teksti-tv:stä?

Minulla on tuhansia valokuvia teksti-tv:stä menneiltä kausilta. Harmillista kun Saloran kuvaputki heijastaa ja filmirullat maksavat aika paljon nykyään!
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Noihin tienvarsimainoksiin mistä näkee seuraavan kotipelin ajankohdan, voisi käydä myös aina aamuisin lisäämässä päivän lounaan. Niin ei jää kellekkään epäselväksi mitä tänään tarjolla.
 
Suosikkijoukkue
Kerho
Tampereella osataan, hienoa!

Jortsu sanoi kerran treeneissä pelaajalle, että joko sä et osaa tai sit sä et haluu. Vastaa siihen nyt oikein.

Kerhon markkinointi kaikkialla, mutta etenkin somepuolella on kuin jurrissa kastaisi kärkeä. Ihan kivaa, mutta ei tästä tänään mitään tule. Taaskaan.

Muut seurat kulkevat asiallisissa housuissa, mutta Kerhon markkinointi suosii DDR:n kansankomitean kirpputorin alelaaripöksyjä.

Tj voisi kysyä markkinointipuolelta, että ettekö osaa vai halua edistää oy:n liikevaihtoa.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mutta missä on Joly? Herää kysymys, missä ukko on, ei ole näkynyt eikä kuulunut mitään. Joukkue on jo kokoontunut , treenit alkanut ja nyt kun julkaistiin Elomessujen pelaajat ja aikataulut niin Moses siellä jo on esittäytymässä faneille, mutta Jolya ei näy. Pitääkö olla huolissaan?
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Minulla on tuhansia valokuvia teksti-tv:stä menneiltä kausilta. Harmillista kun Saloran kuvaputki heijastaa ja filmirullat maksavat aika paljon nykyään!
Lataa teksti-tv appi ja ota sen jälkeen kuvakaappauksia, niin saat tyylikästä materiaalia arkiston ilman heijastuksia ja suuria kuluja.

Ja onhan tuo teksti-tv luettavissa selaimellakin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Lounaslista oli vinkki siitä, että joku rohmusi Jolyn. Joku Örebro vetää Kerhon ykköstähtiä aamiaiseksi. Tarvitaan muutenkin vielä sentteriosastolle lisää lihaa maalin eteen. Pelkät maitopojat eivät pärjää. Muuten järsitään vanhoja luita ja Kerhon eväät on äkkiä syöty. Kunykiä toivottiin, mutta väärä vanha suola janotti.

Hernekeittoa siellä tuskin on tarjolla, sillä jokunen nimimerkki veti lounaslistasta jo ainekset nenäänsä. Siitä valittaminen on kyllä omiin muroihin kusemista.
 
Viimeksi muokattu:

T70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden HPK
Mutta missä on Joly? Herää kysymys, missä ukko on, ei ole näkynyt eikä kuulunut mitään. Joukkue on jo kokoontunut , treenit alkanut ja nyt kun julkaistiin Elomessujen pelaajat ja aikataulut niin Moses siellä jo on esittäytymässä faneille, mutta Jolya ei näy. Pitääkö olla huolissaan?
Nyt myös seura itse huhuilee Instagram-videolla Pohjois-Amerikan apujen perään. Houkuttimena on käytetty jopa mustia Opeleita. Pitääkö tosiaan olla huolissaan?
 
L

luigitar

Eiköhän Joly ja Moses ole ensi viikolla mukana, kun aletaan hiomaan pelillisiä asioita.
Ainakin viime vuonna Joly oli mukana Tampere cupissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös