Mainos

HPK mediassa

  • 1 425 390
  • 7 062

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Hpk voisi hieman ryhdistäytyä noiden otteluennakoittensa kanssa. Sellaistahan ei vielä Lukko-matsista ole edes tullut ja lötö tippuu jäähän kuitenkin jo kolmen tunnin päästä. Ja joskus jtn muutakin kun kun pelkkää Tiilikaista.

Edit. Ei sillä, että Tiilikaisessa mitään vikaa olisi, mutta olisi kiva kuulla pelaajienkin mietteitä välillä. Nooh ei maailma siihen kaadu.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hyvä ulostulo, avoimuus on hyväksi tässä tilanteessa.
Juri näin, tätähän tässä toivottiin, että tullaan rohkeasti julkisuuteen ja kerrotaan asioista miten ne on. Varsinkin tuo osuus turvallisuudesta oli juuri sitä mitä tässä tarvittiin. Tätä viestintää vain lisää, koska rehellisyys toimii.

Kahdessa ottelussa on ollut altistava henkilö katsomossa. Miksi tulisin peliin, kun riski on saada koronatartunta?

Kummassakaan tapauksessa emme ole saaneet tietoja jatkotartunnoista, koska turvaetäisyydet ovat täyttyneet suunnitelmamme mukaisesti ottelutapahtumassa. Strategiamme mukaisesti haluamme olla hyvä yrityskansalainen ja se ohjaa meitä todenmukaiseen viestintään. Sairaanhoitopiiri on pyytänyt meitä julkaisemaan nämä tilanteet ja olemme niin tehneet. Toisessa tapauksessa henkilö oli vähäoireinen saapuessaan ottelutapahtumaamme. Olemme vahvasti viestineet, että ottelutapahtumaan saavuttaisiin vain terveenä ja painotamme tätä viestiä myös jatkossa.

Kiekkonälkä on kova, mutta en uskalla tulla hallille. Miten vastaatte?

Luotan siihen, että koko kesän ajan tehdyt suunnitelmat turvallisuudesta Pohjantähti Areenassa ovat riittäviä turvalliseen ottelutapahtumakokemukseen. Toimemme on hyväksytetty viranomaisilla, sairaanhoitopiirin infektioylilääkärillä, aluehallintovirastolla sekä poliisilla. He ovat olleet tyytyväisiä toimiimme ja suunnitelmiin ja puoltavat ottelutapahtumien järjestämistä. Verkkosivuiltamme löytyvät kaikki katsojille suunnatut ohjeet. Ne ovat varsin mittavat ja olemme panostaneet niihin valtavasti, niin rahallisesti kuin ajallisesti. Toivon, että ne, jotka ovat hallissa olleet ja todenneet turvatoimiemme kattavuuden, kertoisivat asiasta lähipiirilleen. Ymmärrän jännityksen, mutta kotiin ei tarvitse pelon edessä jäädä, kun turvallisuusohjeita on mahdollisuus noudattaa.

Tästä viestinnästä erinomainen arvosana toimistolle!
 

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova - Stenhård / Kerho
Erityiskiitos pienestä mutta merkittävästä tavasta Toivasen kommenteissa:

-Luotan, että..
-Toivon..
-Ymmärrän..

Nämä asiat pitää viestiä toimitusjohtajan äänellä eikä organisaatiopassiivissa. Hienoa!
 

Old hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK. New York Rangers

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ens lauantaina ei ole taas turhan kallista tulla peliin. Kerää siis family kasaan ja nappaa 2+2 tai 1+3 perhepaketti ennakkoon tarjoushintaan 35€!

Hyvä! Lapset ja nuoret ovat varsin suojassa Koronalta ja ilmeisesti levittävätkin vähemmän kuin aikuiset. Juuri tänne kannattaa panostaa nyt markkinoinnissa. Kyllä nekin hallilla kuluttaa ja pillimehuissa varmasti kovempi kate kuin kaljassa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Konnaa haastateltu YLE:lle eilisen pelin jälkeen.
No ei tuo Konna nyt niin hidas ole koskaan ollut, että tarvisi niin kovin paljoa hämmästellä. Aina omannut loistavan liu'un ja mennyt yllättävänkin kovaa jäällä. Se vain hämää kun ei jalat käy niinkun Pihlströmillä. Mutta näitä asiantuntijoita nyt riittää joka puolella. Onhan näitä haastatteluja kiva lukea aina et eihän siinä.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Tai kerhon lanseeraamat lisäpainot jalkoihin ja mitenkäs muutenkaan kuin Otto Latvalan nimmarilla tietysti. Siitä lähtisi pukinkonttiin HETI neljä paria. Lenkillä voisi sitten hyräillä Jenni Vartiaista.. Tältäkö se tuntuu.... Daadaadadaa.
 

J.Petke

Jäsen
Onhan tää nyt jo julmaa :D Ainoa paita vapaana.
 

Liitteet

  • Näyttökuva 2020-10-17 kello 21.38.27.png
    Näyttökuva 2020-10-17 kello 21.38.27.png
    324,8 KB · kertaa luettu: 264

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Onhan tää nyt jo julmaa :D Ainoa paita vapaana.
Helvetti olispa rahaa. Toihan olisi suorastaan kulttikapistus, vähän kuten Karevaara mukikin. Toi päällä kanntajakatsomoon astellessa sinnehän tekee muut suorastaan tietä.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Posia kerrankin Kerhon selkeälle tiedottamiselle sairastuvasta eli ytimekkäästi lueteltu, ketkä palaa pelikuntoon, ketkä pois ja kuinka kauan mahdollisesti ovat pois. Ei olisi huono idea, jos vastaavanlainen tiedonanto annettaisiin aina kerran viikossa, koska monia se kiinnostaa ja aiheuttaa keskustelua, eikä pelkästään tällä palstalla.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Ei mikään ihme että ne vähäisetkään ihmiset eivät mene hallile. Miksi kerho ei tykitä joka tuutista nyt illan kamppailua?! Ilmaista mainontaa ja se jätetään puolitiehen. Sport saa enemmän lippuja myytyä peliin, vaikka ei pysty edes pelata kotona. Nyt pitäisi käyttää kaikki keinot saada ihmiset liikkeelle, ei riitä pelkkä ilmoitus pelistä. Surettaa, kun yksi asia millä saattaisi saada edes se extra 100 ihmistä hallille, jätetään käyttämättä.

Voisi tulla vaikka päivän mittaan kannustusta hallille saapumiseen, diagrammia myydyistä lipuista, klippejä hämeen-herruus peleistä, jotakin jolla saisi fiilistä lähteä hallille. Osalle hallille lähteminen on heräte-ostos ja sitä ei tule, ellei näe herättävää mainontaa.

Nyt hereille sometiimi!
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei mikään ihme että ne vähäisetkään ihmiset eivät mene hallile. Miksi kerho ei tykitä joka tuutista nyt illan kamppailua?! Ilmaista mainontaa ja se jätetään puolitiehen. Sport saa enemmän lippuja myytyä peliin, vaikka ei pysty edes pelata kotona. Nyt pitäisi käyttää kaikki keinot saada ihmiset liikkeelle, ei riitä pelkkä ilmoitus pelistä. Surettaa, kun yksi asia millä saattaisi saada edes se extra 100 ihmistä hallille, jätetään käyttämättä.

Voisi tulla vaikka päivän mittaan kannustusta hallille saapumiseen, diagrammia myydyistä lipuista, klippejä hämeen-herruus peleistä, jotakin jolla saisi fiilistä lähteä hallille. Osalle hallille lähteminen on heräte-ostos ja sitä ei tule, ellei näe herättävää mainontaa.

Nyt hereille sometiimi!

Se on vanha markkinoinnin viisaus, jota ei useammassakaan yrityksessä tahdota ymmärtää eli kuinka paljon jonkun henkilön X pitäisi tuottaa, että hänen palkkaamisensa olisi järkevää? Kerholla on ihan selvästi valtavasti tehtävää varsinkin SOME-markinoinnin ja sisällön tuottamisen puolella, ja vähintää yhden ihmisen työt, mielestäni useammankin. Sitä voi sitten jokainen yritys/taho kohdallaan miettiä, paljonko mitattavaa hyötyä pitäisi tulla jotta tuo olisi järkevää? Riittääkö 100 henkilöä per peli, ja miten mitataan muu hänen mahdollisesti SOMEssa tekemänsä pöhinä ym. arvo rahallisesti? Tosiasia joka tapauksessa on, että ei nykypäivänä enää voi olla tilannetta, missä joukkueesta saa näin vähän irti Somessa ja netissä, kun mahdollisuuksia on tuhansia. Se on vähän kuin menisit mato-ongella kalaan rannalla istuskellen ja odottaen nappaako kala kun muut vetää verkoilla moottoriveneellä vierestä isomman saaliin sekunneissa.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei mikään ihme että ne vähäisetkään ihmiset eivät mene hallile. Miksi kerho ei tykitä joka tuutista nyt illan kamppailua?! Ilmaista mainontaa ja se jätetään puolitiehen. Sport saa enemmän lippuja myytyä peliin, vaikka ei pysty edes pelata kotona. Nyt pitäisi käyttää kaikki keinot saada ihmiset liikkeelle, ei riitä pelkkä ilmoitus pelistä. Surettaa, kun yksi asia millä saattaisi saada edes se extra 100 ihmistä hallille, jätetään käyttämättä.

Voisi tulla vaikka päivän mittaan kannustusta hallille saapumiseen, diagrammia myydyistä lipuista, klippejä hämeen-herruus peleistä, jotakin jolla saisi fiilistä lähteä hallille. Osalle hallille lähteminen on heräte-ostos ja sitä ei tule, ellei näe herättävää mainontaa.

Nyt hereille sometiimi!
Muuten samat ajatukset, mutta loppuun laittaisin herätykset toimistolle. Sometiimi / somevastaava ei voi tehdä, jos ei ole annettu tehtäväksi mitään tuollaista.

Kotiotteluiden mainontaan tulisi todellakin panostaa. Riihimäellä on ollut Jokereiden ja IFKn mainoksia asematunnellissa, Kerho ei näy... Sitten jos somessakaan ei mainosteta, niin näkyvyys on tasoa heikko.
 

Controller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Työkaveri oli siinä näkemyksessä että ei halua lähteä istumaan mihinkään väkijoukkoon ja saada altistumista... Kerroin hänelle että paikan voi valita omasta katsomosta vapaasti ja väljää on eikä tarvitse istua toisessa porukassa kiinni... Tämä selitykseni sai aikaan lipun ostopäätöksen kahdelle...
Kysymys kuuluu onko tästä aiheesta tiedotettu tarpeeksi vai onko vain työtoverini jättänyt itse selvittämättä asiaa ja perustanut päätöksensä olettamukseen...
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Ei mikään ihme että ne vähäisetkään ihmiset eivät mene hallile. Miksi kerho ei tykitä joka tuutista nyt illan kamppailua?! Ilmaista mainontaa ja se jätetään puolitiehen. Sport saa enemmän lippuja myytyä peliin, vaikka ei pysty edes pelata kotona. Nyt pitäisi käyttää kaikki keinot saada ihmiset liikkeelle, ei riitä pelkkä ilmoitus pelistä. Surettaa, kun yksi asia millä saattaisi saada edes se extra 100 ihmistä hallille, jätetään käyttämättä.

Voisi tulla vaikka päivän mittaan kannustusta hallille saapumiseen, diagrammia myydyistä lipuista, klippejä hämeen-herruus peleistä, jotakin jolla saisi fiilistä lähteä hallille. Osalle hallille lähteminen on heräte-ostos ja sitä ei tule, ellei näe herättävää mainontaa.

Nyt hereille sometiimi!
Noo ehkä diagrammin teko puolityhjään halliin olisi vähän, miten sen sanoisi, liioiteltua. Pelipäivän mainoksia tietysti aina voisi olla enemmän, mutta kun katsoo esim. tuota instagramia mitä nuoremmat käyttää melko hyvin, niin kahteen päivään sinne on tullut 7 kuvaa. Kolmeen päivään 11 kuvaa joista kolmessa on illan peli mainittu. Eli jos puhutaan pelkistä somejulkaisuista, niin kyllähän tuo melko aktiivista on moneen muuhun verrattuna. HPK:n pitäminen ihmisten huulilla on minun mielestäni se mihin kannattaa panostaa, eikä se ole pelkästään pelipäivän mainoksia, joka kolmastunti.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Noo ehkä diagrammin teko puolityhjään halliin olisi vähän, miten sen sanoisi, liioiteltua. Pelipäivän mainoksia tietysti aina voisi olla enemmän, mutta kun katsoo esim. tuota instagramia mitä nuoremmat käyttää melko hyvin, niin kahteen päivään sinne on tullut 7 kuvaa. Kolmeen päivään 11 kuvaa joista kolmessa on illan peli mainittu. Eli jos puhutaan pelkistä somejulkaisuista, niin kyllähän tuo melko aktiivista on moneen muuhun verrattuna. HPK:n pitäminen ihmisten huulilla on minun mielestäni se mihin kannattaa panostaa, eikä se ole pelkästään pelipäivän mainoksia, joka kolmastunti.

Kyllä, mutta näissäkin kuvissa on monta päivää myöhässä tulevia vakuuttavin pelaaja ilmoituksia. Haluaisin nähdä ne, pelin jälkeen. Kun edellinen peli on käyty läpi, alettaisiin markkinoimaan tulevaa peliä, ajoissa. Seurannut muiden joukkueiden somea ja monissa on parantamisen varaa, mutta kerholla paljon.
Heräte-ostoksia niin kuin sanoin, joten herättäkää ihmisiä!

Ei vaadi paljoa ja jollekkin tästäkin varmasti maksetaan, joten joko maksetaan väärälle henkilölle, tai ohjeistus on vajaata.

Lisäyksenä vielä, että HPK ei ole valmis rahalliseen panostukseen netti mainonnalla, joten some on ainoa kanava jota käytetään, joten se pitäisi ainakin olla sitten kunnossa.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Ei ole mikään puolustus Kerholle, mutta nykyään myyntiin ja markkinointiin on apuna analyysityökaluja, jolla pystytään esim. SoMe-ja muuta nettimarkkinointia analysoimaan ja tekemään johtopäätöksiä kuinka hyödyllisiä markkinointi tuota kautta on oikeesti ollut ja ketkä ovat ostaneet lippuja niiden purusteella jne... Kiitos Googlen, Facen, Applen yms... käyttöehtojen ja käyttäjien antamien lupien.

En tiedä onko Kerholla tuollaista analyysityökalua käytössä, mutta jos on, niin sieltä kyllä saadaan aika hyvällä tarkkuudella selville, miten SoMe-mainonta tuottaa tulosta. Eli tällöin tiedetään, eikä vaan arvailla mitä asialle voisi tehdä vai kannattaako tehdä mitään. Suurempi määrä mainontaa ja markkinointia, kun ei aina ole suurempaa määrää tulosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös