täällä odotetaan vaan jotain negatiivista, että päästään huutaan kuorossa.
Jääkiekkolehden Kultanumero luonnehtii Elmeri Erosta seuraavalla tavalla:
"Turusta viime kaudella saapunut yleispuolustaja pelaa riskitöntä jääkiekkoa. Ikäkausimaajoukkueiden takavuosien vakiokasvo ei loista pistetilastoissa, mutta hoitaa oman ruutunsa luotettavasti."
Minä kun luulin että Eronen on se meidän pakiston kiekollinen johtaja mutta näköjään ei ole kun asiantuntijat niin kerran sanovat. *hymiö*
Tietenkin voidaan aina sanoa, että kaikki pelaajat eivät voi toimittajalle olla tuttuja, mutta kyllä kai nyt Erosen kohdalla parempaan arvioon pystyisi. Kyseessä kuitenkin EHT:llakin pelannut kaveri.
Jääkiekkolehden Kultanumero luonnehtii Elmeri Erosta seuraavalla tavalla:
"Turusta viime kaudella saapunut yleispuolustaja pelaa riskitöntä jääkiekkoa. Ikäkausimaajoukkueiden takavuosien vakiokasvo ei loista pistetilastoissa, mutta hoitaa oman ruutunsa luotettavasti."
Minä kun luulin että Eronen on se meidän pakiston kiekollinen johtaja mutta näköjään ei ole kun asiantuntijat niin kerran sanovat. *hymiö*
Larmi <3Alla linkatussa Ylen jutussa on mielenkiintoista tietoa Lebedeffin tulosta HPK:hon. Taustalla on vaikuttanut mm. Emil Larmi: "Olin treenannut (Emil) Larmin kanssa ja hän suositteli Hämeenlinnan olevan maalivahdille hyvä paikka kehittyä, Lebedeff kertoo."
SM-liigaan vyöryi nuoria lahjakkuuksia Pohjois-Amerikasta, mutta joillekin ovi on lukossa – ilman pelipaikkaa oleva suomalainen huippulupaus odottaa unelmaansa
Liigajäillä nautitaan alkavalla kaudella NCAA-yliopistosarjassa kypsyneistä suomalaispelaajista. Nuorten lahjakkuuksien tilanne kuitenkin mietityttää, sillä joillakin ei ole lainkaan pelipaikkaa.yle.fi
Milloinkahan Lebedeff saa kerhon värityksellä kamansa, kun kuitenkaan kyseessä ei ole laina?
Milloinkahan Lebedeff saa kerhon värityksellä kamansa, kun kuitenkaan kyseessä ei ole laina?
On tilattu, on tulossa. Korona vaikuttaa myös näihin CCM:n toimituksiin.Milloinkahan Lebedeff saa kerhon värityksellä kamansa, kun kuitenkaan kyseessä ei ole laina?
Täällä vähän sama. Hassuttelut ovat mukava lisä vakavan lätkäkeskustelun vastapainoksi hieman keventämään ja tuottamaan rentoa tunnelmaa. Kyllä itse kaipaan hyväntahtoista ja objektiivista kommentointia niiltä, jotka peliä hyvin tuntevat ja eri kulmista tarkastelevat. Itse en juurikaan lätkätaktiikoita ja kuvioita ymmärrä, joten olisi kiva oppia niistä. Se tuo uttaa syvyyttä matsien seuraamiseen.Kyllä hienoja hetkiä on aina kiva katsella, mutta ei mua kyllä kiinnosta Lahden Jaskan tatuointikuviot tai miljoonaan kertaan kuullut Jalosen Jukan jutut yhtään. Olisin tykännyt, että olisi jotenkin paneuduttu tähän kauteen, kun itselläkin on jäänyt seuraaminen aika vähiin. No, ehkä tarkoitus olikin olla enemmän nykyisessä, mutta joukkueen karanteeni esti tämän ja ehkä sieltä nyt vielä tulee jotain muutakin. Nää pelin ulkopuoliset hassutelut ei vaan jaksa innostaa enää nykyään, tosikoksi olen muuttunut, mutta katonhan mä ne kuitenkin vaikka peli kiinnostaa enemmän kuin höpsöttely.
En kyllä ymmärrä tätä että olisi negatiivinen. Pikemmin päinvastoin.Olen jo aiemmin maininnut Ismo Lehkosen negatiivisuudesta HPK:ta kohtaan, mutta kertokaa nyt ymmäränkö jotain väärin.
Ässät-pelissä Elmeri Eronen tällää mielestäni varsin komean lämärin ylähyllylle ja Lehkosen kommentti on "joo ei se mikään ruoska ollut". Onko tässä jotain sisäpiiriläppää vai mikä on kun pitää maalia ensiksi kommentoida haukkumalla laukausta?
Olen jo aiemmin maininnut Ismo Lehkosen negatiivisuudesta HPK:ta kohtaan, mutta kertokaa nyt ymmäränkö jotain väärin.
Keväällä 2019 ensin TPS:ää vastaan toisteli kuinka TPS on parempi ja varsinkin Tapparaa hehkutti joka osa-alueella HPK:ta paremmaksi. Ihan sama mitä kaukalossa tapahtui ja "katsokaa miten hienosti Tappara pelaa tämänkin", mutta siellä verkko vaan heilui Heljankon takana. Sitten kun kerrankin Kerhoa kehui, niin kohdistui Turuseen ja muisti mainita kuinka huomasi itse potentiaalin jo Jokereiden junnuissa eli veti senkin itseensä. Kärppiä vastaan ei onneksi päästetty enää selostuskoppiin.Mun mielestä Pennasen kausilla kehui Kerhoa vähän liikaakin.
Niin mistä me tiedetään oliko se 100km/h ennen vai jälkeen ässämailojen? Minusta oli kimmokeeksikin aika tulinen kuti. Siinä ei veskari ehtinyt sanoa juuta eikä jaata, saati edes reaktiotorjua edes sen kiekon suuntaan. Aiemmin siinä veti Konna todellisen kaaliperhosen ja ilman yhtään kimmoketta. Jos se veska ei edes värähdä kiekon suuntaan, niin kyllä siinä on ihan riittävästi sitä voimaa takana. Vastaavaan taas Kerho päässä Lebedeff teki sen torjunnan juurikin sen 0.3s liian myöhään, mutta sentään reagoi.Mun mielestä Pennasen kausilla kehui Kerhoa vähän liikaakin.
Eihän tuo Erosen laukaus mikään paras ollut, muistaakseni noin 100 km/h Ässien mailojen kautta.