Viestin lähetti Birkku
Milloin Ferrari voitti mestaruuden edellisen kerran ennen Schumacherin talliin tuloa?
Viestin lähetti Richter_35
Se miksi valitisin Michael Jordanin ketjun avauksessa listalleni ainoana koris pelaajana on hyvin simppeli. Jos ottaa kenet tahansa NBA historiassa, siis vaikka Kareem Abdul-Jabbarin, Wilt Chamberlainin, Oscar Robertsonin, Larry Birdin, Magicin tai jopa Sqaquillen itse, niin ero on selvä.
Kaikki yllä olevista olivat/olevat mahtavia pelaajia, mutta, pelien lopussa, kun vastustajat pisti kaksi tai jopa kolme miestä vartioimaan näitä staroja, niin muut pelaajat joutuivat ottamaan vastuun sillä nämä starat eivät vaan kykeneet saaman laukaisua ja joutuivat syöttämään. Jordanille näin ei käynyt. Hän pystyi pääsemään eroon vartioinnista kuin vartioinnista, heittämään, ja hyvin usein, pussittamaan, laukauksen. Se on syy miksi MIKE on listan ykkönen. Mike on historian ensimmäinen pelaaja joka samana vuotena voitti parhaan puolustavan pelaajan tittelin, ja MVP tittelin. Eli mies osasi puolustaa.
Viestin lähetti Aksu
Kim Il-Sung. Elämänsä ensimmäisellä golf-kierroksella 11 holaria ja lopetti uran golfin parissa siihen. Kukaan ei ole pystynyt vastaavaan.
Jokusen vuoden olen katsellut kokoajan tiiviimmin jenkkifutista. Kokoajan vahvistuu näkemys, että kaikkein vaativin laji on kyseessä. Aivan käsittämättömän fyysinen laji on tämä. Jotenkin on käsittämätöntä, että reilusti päälle 40 vuotiaana olet vielä paras pelaaja tässä fyysisyyttä ja äärimmäistä tarkkuutta ja pelisilmää vaativassa lajissa.
Ketjun otsikkoon liittyen: Tom Brady. Paras urheilija kautta lajirajojen miun mielestä!
Cleveland Browns on nykyään on kovassa nosteessa. Onko siulla veli @Fiftie yhtään tietoa, että kukakohan on ollut luomassa boomia tuolla Clevelandin suunnalla? Aikoinaan 70 luvun lopulla siellä vaikutti eräs jääkiekon pelaaja, joka vapaa-aikanaan heitteli huvikseen siannahka ellipsiä noin 90 jaardisia siivuja harjoitus kentällä ämpärin kokoiseen reikään Tauno tasalakkien heittäessä hattuja ilmaan. Toki eräs Juhani ei ole tästä halunnut tehdä numeroa, kun on sen verran nöyrä persoona.Onhan se kova, mutta kyllähän Michael Jordan nyt on vielä kovempi.
Enhän minä sano, että eikö jenkkifutis ois vaativa laji. :)
Cleveland Browns on nykyään on kovassa nosteessa. Onko siulla veli @Fiftie yhtään tietoa, että kukakohan on ollut luomassa boomia tuolla Clevelandin suunnalla? Aikoinaan 70 luvun lopulla siellä vaikutti eräs jääkiekon pelaaja, joka vapaa-aikanaan heitteli huvikseen siannahka ellipsiä noin 90 jaardisia siivuja harjoitus kentällä ämpärin kokoiseen reikään Tauno tasalakkien heittäessä hattuja ilmaan. Toki eräs Juhani ei ole tästä halunnut tehdä numeroa, kun on sen verran nöyrä persoona.
Kyllä kyllä. Eihän Brady välttämättä fysiikallaan ole koskaan dominoinut. Jotenkin tuo kiehtoo, että miten pieneen ikkunaan se pallo pitää pistää tietäen, että minä hetkenä hyvänsä härän voimat omaava ihminen jyrää sinut levyksi. Hetkeksikään et voi antaa aistien olla alhaalla.Onhan se kova, mutta kyllähän Michael Jordan nyt on vielä kovempi. Tom Brady ei taida itse mitenkään fyysisesti olla kovimpia tai koskaan ollutkaan, mutta pelitaidot sitten on tietty ihan maagiset ollu aina! Jordan on omassa lajissaan ollut yksi fysiikaltaan kovimpia taitojen lisäksi.
Enhän minä sano, että eikö jenkkifutis ois vaativa laji. :)
Mutta se onnistuu 71-vuotiaalta hyvinkin helposti.Kyllä kyllä. Eihän Brady välttämättä fysiikallaan ole koskaan dominoinut. Jotenkin tuo kiehtoo, että miten pieneen ikkunaan se pallo pitää pistää tietäen, että minä hetkenä hyvänsä härän voimat omaava ihminen jyrää sinut levyksi. Hetkeksikään et voi antaa aistien olla alhaalla.
Tuon kun teet 44 vuotiaana, niin on ihan käsittämätöntä.
Damn right my friend! @Fiftie kuulut ykkös ketjuun, kera @79, Bradyn ja Jordanin kanssa!Eli tullaan siihen lopputulokseen(ilmeiseen), että maailman kaikkien aikojen paras urheilija ei ole Tom Brady eikä Michael Jordan, vaan Manu Juhani Tamminen Suomen Turusta?