Viestin lähetti Mike
Vaikken matsia nähnytkään, niin kyllä tuo hanskojen pudottaminen tulkitaan normaalilla järjenjuoksulla tanssiinkutsuksi.
Viestin lähetti mixu
Ei Nhl:säkään aina mukaan lähdetä vaikka kaveri tiputtais hanskat sillä se riippuu niin monesta asiasta kannattaako lähteä
Viestin lähetti InSideHockey
Pudotti hanskat mutta ei tehnyt sen jälkeen mitään. Minä näin matsin.
Emmekä me itseämme nolaa vaikka väitämmekin vastaan. Näimme vain tilanteen sinipunavalkoisten lasien läpi.
Hassuahan tässä on se että 97% Vopatin moittijoista ei ollut matsissa vaan perustelee asiansa sen perusteella mitä kuulivat radiosta tai kaverin serkulta (pelaa tepsin C:ssä) tai näkivät Kiekkoyön vilahduksesta.
Viestin lähetti cobol
Vai niin. Kyllä NHL:ssä lähdetään tanssiin kun ensin ärsytetään puolin ja toisin ja sitten toinen kaveri tiputtaa hanskat. Aivan varmasti.
Viestin lähetti Kullervo
Hifk fanit. Olen huolestunut teidän puolestanne. Tehän nolaatte itsenne täydellisesti.
Viestin lähetti mixu
En tiedä paljonko seuraat Nhl:ää mutta kyllä usein käy niin ettei kaikkiin tansseihin lähdetä.
Viestin lähetti Daespoo
Kun toinen tiputtaa hanskat niin se on ERITTÄIN SELKEÄ kutsu tappeluun, tämän jälkeen odotetaan että toinen vastaa haasteeseen tiputtamalla omat hanskat mutta Vopat EI VASTANNUT HAASTEESEEN.
Tästä on ihan turha kiistellä.
Grönman oli aktiivinen tappelunhakija (=pudotti hanskat), Vopat passiivinen (=ei tiputtanut hanskoja).
Viestin lähetti InSideHockey
Minähän väitän vastaan VAIN että Vopat ei perääntynyt. Seisoi kuin tammi (ei Jukka) paikallaan ja hieroi hanskalla oskun naamaa. Jos osku kerran oli niin innokas tappelemaan niin luulisi että tästä nenänniistosta olisi mennyt hermot. Huomasiko osku vasta hanskojen pudottamisen jälkeen kuka oli vastassa? Erehtyikö kenties numeroiden 6 ja 38 välillä?
Toki olisin halunnut nähdä myllyn. Ja kuten Cobol yllä toteaa, olihan se ilkeää olla tiputtamatta hanskoja.
Viestin lähetti masaty
No eikös se ole niin että jos toinen ei tiputa hanskoja kun itse on tiputtanut niin se on sama asia kuin kieltäytyisi tappelusta, ja silloin sitä ei kannata mennä lyömään. Jos Vopat olisi tullut hieromaan Oskun naamaa muussa tilanteessa niin Osku olisi voinut vastata tönäisemällä takaisin ja tiputtamalla hanskat. Mutta nyt kun Osku oli jo lähdössä tanssiin niin Vopatin olisi pitänyt tiputtaa hanskat tai antaa olla. Näkisin minä.
Viestin lähetti Pate 00
Pieni täsmennys. Vopat ei perääntynyt vaan jäi jotenkin odottamaan. Mitä ja miksi, en tiedä. Kun Grönman oli iskuetäisyydellä, niin Vopat hieroi hanskansa kämmenosaa Grönmanin naamaan. Itsekin ehdin hihkaista "Flaidis!" mutta ei. En todellakaan jaksa(=halua) uskoa Vopatin henkilökohtaiseen epäröintiin. Viime kaudellahan mies yritti haastaa TPS:n koko vaihtoaitiota tanssimaan. HIFK-fanin mieli onkin nyt sellainen, että laitetaan mielummin koko tapaus Alpo Tuhosen piikkin "Jos tappelet, joudut penkille". Pitäisi tehdä kuten mestaruuskaudella, eli hankitaan runkosarjan otteluissa tappelemalla niin kova maine, että pudotuspeleissä onkin jo helpompaa.Viestin lähetti kausi
Huraa! Olen samaa mieltä. Ei koske niitä suoraselkäisiä hifk-faneja (esim jhag ja muut) jotka ovat rehellisesti myöntäneet avovitutuksen Vopatin perääntymisen suhteen.
Viestin lähetti kausi
Onnistut kääntämään päivänselvän tapauksen tarinaksi Vopatin sankaruudesta raukkamaisten turkulaisten keskellä. Ja ettei tämä riittäisi kuvailet kaltaistesi ajatuksenjuoksua osuvasti agraareiksi jne. Eikait noista jorinoistasi voi muuta päätellä kuin että Truth hurts. Toinen vanha sanonta, että tieto lisää tuskaa ei kohdaltasi onneksi toteudut.