HIFK-TPS ti 22.10.

  • 34 639
  • 351

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niin...

Vopatin ja Grönmannin nahistelusta sen verran...kuvittellaan että tilanne olisi ollut toisin päin .Vopat heittäisi hanskat ja Osku ei lähde mukaan...Mikä olisikaan viestien sävy...Grönman hame päälle...Ei uskalla ottaa haastetta...ymymym....

Niin Vopat oli fiksu kun ei lähtenyt mukaan...mutta mitenkä on jos haaste heitetään pitääkö siihen vastata??????

Vai onko taustalla Vopatin tappelu kielto...eli kun kaveri seuraavan kerran aloittaa mylllyn on ura Apen jengissä ohi....vai valmentaako Ape enää silloin...Kun Vopat ottaa erää?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Re: Re: Mykistävä tappio

Viestin lähetti Tarantula
Jortikka(?) ja sisään.

Olisi pahin mahdollinen painajainen, jos saisitte Hannun valmentajaksi. Hannu tekisi teistä tälläkin kaudella finaalijoukkueen niin että heilahtaa.

Palloseura maksanee Jortikalle tällä hetkellä näistä nimellisistä työtehtävistä juuri sen vuoksi 120 000 euron vuosipalkkaa, ettei häntä pystytä värväämään johonkin muuhun liigajoukkueeseen valmentajaksi. Jos HAnnulla ei ole kilpailukieltosopparia Tps:n kanssa, kertoo se taas jotain nyky-tepsin asioiden hoidosta.

Palloseuralle onnittelut erittäin hienosta voitosta, pelillisesti oltiin kyllä huonompia. Siitä tällä kertaa viis.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Mykistävä tappio

Viestin lähetti kausi


Olisi pahin mahdollinen painajainen, jos saisitte Hannun valmentajaksi. Hannu tekisi teistä tälläkin kaudella finaalijoukkueen niin että heilahtaa.

Olen niiiin samaa mieltä, kun vaan voi olla. Näytöt puhuu! Lisäksi Jortikka olisi pätevyyden lisäksi sopiva! Kysyn vaan: millä eväillä nykyjengillä elättelemme mestaruustavoitetta ensi kaudelle? Aikaa toki siihen vielä on, mutta.......
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Re: Miten IFK OSAA!!

Viestin lähetti Cannibal
Erikoinen tilanne oli muuten tuo Vopat-Grönman tilanne. Ei Vopat mitenkään siinä perääntynyt mielestäni, vaan yllättävänkin fiksusti taisi tajuta tilanteen. Itse en tajunnut siinä vaiheessa, miksi mies ei haluaisi tapella, sillä eihän hänen nyt Grönmania ole syytä pelätä missään mielessä, mutta siltä se näytti. Minulle tuli ensin mieleen, ettei mies säälistä viitsinyt niistää Oskua päätyplekseihin ja siksi lopetti ;)

En ymmärrä mistä tuo Vopatin tappelujumala asema johtuu; kova mieshän se toki on, mutta lienee suht typerää väittää että kun Vopat pakittaa pois selvästä haasteesta, hän tekisi sen säälistä.

Oskua on aina pidetty v 95 jälkeen Turussa kovana jätkänä. Kyllä se luontoa vaatiikin heittää hanskat tiskiin Vopatin edessä. Mutta ei, senkin te kuittaatte joko Oskun erehdykseksi ja kaiken huipuksi selittelette Vopatin perääntymistä unohtamatta tietysti mainita että JOS Vopattinne olisi leikkiin lähtenyt OLISI hän tietysti pyyhkinyt palloseuran miehellä Alpon grabbajuoman rohduttaman perseen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Senior
Kiitos Jatkoajan sääntöjen mukaisesta ja arvokkaasta sanomastasi vieraaseen ketjuun. Tämä asia, Vopat-Grönman eilisessä pelissä, koskee Sinua kovin paljon. Provo? Lyötyä on nasta lyödä.
Minäkin laitan hymiöt, niin ei ymmärretä suotta väärin .))

Ollaampa sitä tänään herkkä hipiäisiä. Mä kun olen ollut siinä käsityksessä että pieni kuittailu naapurille tilanteen salliessa on ollut enemmänkin tapa kuin poikkeus mutta ilmeisesti käsitykseni olikin totaalisesti pielessä kun ihan Jatkoajan säännötkin kaivettiin esille naftaliinista. Anteeksi ajattelemattomuuteni.

Viestin lähetti Senior
flintstone tarkoitti varmaan näköä, koska ainakin mun kone on ihan hiljaa. Sieltä mitää kuulu.

Mitä eiks sulla äiti luekaan näitä muiden kirjoittamia viestejä? Mulla ainakin lukee kun mä en itse osaa kuin tavata auttavasti.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pidetään ne hanskat käsissä.

Tuosta gee vs vee jutusta väännetään näemmä juttua oikein kunnolla. Jossittelua jossittelun perään. Mietityttää vaan tapaus alpo ja tappelukielto. Äijä on ollut jonkin aikaa kuitenkin rapakon takana ja minusta on hieman hassua, että ape ei antaisi "lupaa" vastata selvään haasteeseen. Ei aivan änärin mittapuun mukainen ajattelutapa. Suomessa tosin alpon kevyt linja onkin ihan sellainen kuin pitääkin...vai mitä ILTALEHDET? Tuossa eilisessä tapauksessa olisikin ollut erittäin järkevää oskunkin pitää rukkaset känsäisissä kourissa, sillä siitä kärsii vain joukkue. Hanskat jäähään, jos on hyvä syy mutta muuten ei. Niistä syistä täällä ei ole niin paljon vielä keskusteltu, mutta kertokaa tietäväiset, miksi lapaset geeltä liukkaalle lensivät.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
kausi: Mulla ainakaan ei ole mitään ongelmia myöntää omien tappeluhäviöitä. Taisin olla ainoa HIFK-fani hallissa, joka nauroi, kun Laiska-Lasse Pirjetä sai kuonoon Martti "Gooni" Järventieltä. Sama koskee Halkidis-Stolk -ottelua. No problem, pääasia että asennetta löytyy.

Vopatin ja Grönmanin tapauksessa olen 99% varma, että Vopat olisi tappelun hoitanut. Perusteena se, että Vopatin Fight Card NHL:stä pitää sisällään kymmeniä tappeluita kovia luita vastaan. Samoin SM-liigan ura. Kukaanhan ei voita kaikkia, mutta voittoprossa Vopatilla on 80:n tienoilla kymmenissä matseissa. Cairns on heittänyt Vopatin Cardin muistaakseni Jokerit 2002-03 ketjuun. Olisi hyvin luultavaa, että Markus Pöyhönen häviäisi 100 metrin kisan Maurice Greeneä vastaan. Yhtä luultavaa olisi, että Tuomas Grönman häviäisi tappelun Roman Vopatia vastaan. Siinä kaikki.

Siitäkin huolimatta, kuten sanoin jo aiemmassa viestissäni, tyylipisteet Grönmanille ja helvettiin peruuttelu silloin kun kaveri haastaa. Apen tappelukielto, my ass! Olen pettynyt Vopatiin tuossa tilanteessa ja olisin halunnut nähdä Vopatin voiton. Jota pidän siis 99% varmana.

Yritin kuvailla ilman suurempia provoiluja omat fiilikseni. Pelimme on nyt niin suossa, että ei se Vopat/Grönman -tappelukaan olisi lohduttanut yhtään.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Miten IFK OSAA!!

Viestin lähetti kausi
En ymmärrä mistä tuo Vopatin tappelujumala asema johtuu; kova mieshän se toki on, mutta lienee suht typerää väittää että kun Vopat pakittaa pois selvästä haasteesta, hän tekisi sen säälistä.

Oskua on aina pidetty v 95 jälkeen Turussa kovana jätkänä. Kyllä se luontoa vaatiikin heittää hanskat tiskiin Vopatin edessä. Mutta ei, senkin te kuittaatte joko Oskun erehdykseksi ja kaiken huipuksi selittelette Vopatin perääntymistä unohtamatta tietysti mainita että JOS Vopattinne olisi leikkiin lähtenyt OLISI hän tietysti pyyhkinyt palloseuran miehellä Alpon grabbajuoman rohduttaman perseen.
Taktisestihan tuo oli hyvä veto Vopatilta (Taisi olla sitten ainoa taktinen veto meiltä) olla tappelematta. Ainoana selityksenä näen tappelukiellon Apen taholta, sillä muuten tämmöistä ei selitä pirukaan. Itse en pidä Vopatia niinkään tappelijana kuin voimahyökkääjänä. Kun hanskat pudotetaan niin haaste otetaan vastaan ainakin näissä runkosarjan otteluissa. Hieman jäi nyt paskan maku suuhun.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti flintstone


Ollaampa sitä tänään herkkä hipiäisiä. Mä kun olen ollut siinä käsityksessä että pieni kuittailu naapurille tilanteen salliessa on ollut enemmänkin tapa kuin poikkeus mutta ilmeisesti käsitykseni olikin totaalisesti pielessä kun ihan Jatkoajan säännötkin kaivettiin esille naftaliinista. Anteeksi ajattelemattomuuteni.

Kyllä tänne kuittailla saa minun puolestani, mutta osui vaan, esimerkin vuoksi ilman mitään henkilökohtaista nickiäsi kohtaan, minusta täysin turha kommenttisi tilanteesta, jota et ilmeisesti itse edes nähnyt. Olisit heittänyt vielä mukaan jotain suomenruotsalaisuudesta. En minä halua ryhtyä miksikään palstapoliisiksi, niitä täällä on riittävästi muutenkin, joten piis vaan sinne.

Teidän tilanteesta voisin samassa yhteydessä sanoa, että jos olisin kateellinen luonne, niin harmittaisi tämän hetkinen rauhallinen, vakaa ja tasainen tekemisenne. Mutta harrastan enemmän omien kannattamista kuin muiden sysäämistä.

Lepo vaan flint, sovitaan tilanne 1-1 jatkoajankin jälkeen ja annetaan olla. Mä tuun joku kerta käymään 'teillä', niin muistuta sitten mua kuitilla ja vaihtorahoilla. Uutta matoa.

edit: ainiin, ''viimeinen sana'': ollaampa kirjoitetaan n:llä, kysy vaikka äipältä
:-)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Juuri näin flintstone

Minustakin hyvällä maulla annetut kuittailut kuuluvat asiaan. Vittuilu on erikseen. Kuitit ovat minusta faniuden suola ja varmasti kaikki pääsevät joskus kuittailemaan toisilleen. Kummaa todellakin, jos jatkoajassa majailevat körmyt ovat sitten niin herkkänahkaisia ettei kyseistä iloa toisinaan suoda.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sanotaan nyt asiaan omalta osalta viimeinen sana

HIFK on tunnetusti iso, paha ja punainen. Olen saanut myös sen käsityksen että monille HIFK-faneille nuo tappelut ja niihin vastaaminen on varsin tärkeä asia, melkeinpä kunnia kysymys.

Nyt kun jo useampi kirjoittaja ennen L-Miestä ihmetteli tuota Vopatin perääntymistä Grönmanin esittämästä selvästä haasteesta ilman minkäänlaista vastakommentointia ajattelin hiukan kuittailemalla saada säpinää asian tiimoilta.

Ja ihan lopuksi on todettava että en todellakaan ole nähnyt kyseistä tilannetta mutta mikäli Osku tosiaan tiputti hanskansa tuon tönimisen aikana niin silloin mielestäni haasteessa ei pitäisi olla mitään epäselvää. Ja kyllä mä ymmärrän että HIFK tarvitsee Vopatin pelillistä panosta ja järjenkäyttö myös teillä punaisissa lienee sallittua.

Edit: Äiti lähetti kiitokset tuosta kirjoitusasun korjauksesta.
 
Viimeksi muokattu:

piikki

Jäsen
Viestin lähetti X HIFK fani ihan sama kuka
Vopat huomasi että Osku tiputti hanskat ja ymmärsi heti että jos en itse pudota hanskoja niin meillehän tulee ylivoima. Sitäpaitsi Vopat pelasi hyvin eikä todellakaan halua pelikieltoa.

Just näin. Tämähän sopii varsin hyvin linjaan jota tääl on saatu lukee pari vuotta. Lakikin on niinkui se luetaan. Selitys näyttää löytyvän aina tilanteen mukaan :D

Turus voidaanki sitten odottaa Chicken huutoja, jos Vopatti vielä uskaltaa tulla sinne näyttämää naamaansa.

No ehkä oli parempi ettei Osku leiponut jänistänyttä Vopattia jään pintaan. Olis voinut muutki kuin unelmat särkyä :D
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Tappelua? Mahtavaa!

Onhan Roman useaan otteeseen julistanut ettei pidä tappelemisesta ja pahan pojan maineesta. Minusta on erittäin jees, jos kaveri on Apen kanssa löytänyt molempia miellyttävän ja joukkuetta hyödyttävän tavan toimia provosointitilanteessa.

Peli oli muutoin eilen aika väsyttävää katsottavaa. Kun alla oli edellisenä päivänä nähty JOK-JYP matsi oli meininki kuin hidastettua, ajoittain jopa pysäytettyä, filmiä katsellessa. Toisessa luisteltiin ja taisteltiin - toisessa seistiin ja seisoskeltiin.

Ottelun harmaudesta ja liksapäivän odottelua muistuttavasta laiskottelusta nousi esiin lähinnä vain Zetan pari muikeata sooloa hyökkäyspäässä, IFK:n kolmas maali sekä Grönmanin aggressiivinen pelaaminen.

Stathos vaikutti aivan lupaavalta. Ketterä kaveri Draperiin verrattuna. Jotenkin tuli välillä ihan Sakke mieleen.

Siitä pitää myös aina muistuttaa IFK:sta puhuttaessa, että Kibe Kuhta on taas ihan pelimies kun ei joudu enää kapteenina hääräämään.

Laaban
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Tappelua? Mahtavaa!

Viestin lähetti Lapanen

Siitä pitää myös aina muistuttaa IFK:sta puhuttaessa, että Kibe Kuhta on taas ihan pelimies kun ei joudu enää kapteenina hääräämään.

Laaban

Samaa mieltä. Kibe on silminnähden tsempannut lähes koko alkukauden. Vielä kun löytää oikeat ketjukaverit ja ennenkaikkea maalijyvän, niin hyvä tulee. Kibelle pinnat yrityksestä!
 

#76

Jäsen
Vopat toimi järkevästi:
*oma joukkue sai yv:n
*pelimies on seuraavassakin pelissä kentällä
*SM-liigassa ei tapella, vaan pystypainitaan, joten sen takia ei kannata ottaa pelikieltoja
*mies itse sanoo olevansa tappeluja vastaan, mutta NHL:sdsä tappeli, kun se oli ainoa rooli mitä valmentajat antoi

SM-liiga paini voi olla hetken kivaa ja nostattaa hallissa huutoa, mutta 1-2 ottelun pelikielto ja mahdollinen av tai yv:n menetys kuitenkin typerää näinkin turhan asian takia.

Aina sanotaan, miten pudotuspeleissä ei tapella, koska se on typerää, no Vopat toimi jo runkosarjassa järkevästi ja itse taputan hänen ratkaisulleen mieluusti ja seuraan seuraavissakin peleissä miestä kentällä hyötykäytössä kuin katsomossa antamassa kommenttejaan.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti #76
Vopat toimi järkevästi:
*oma joukkue sai yv:n
*pelimies on seuraavassakin pelissä kentällä
*SM-liigassa ei tapella, vaan pystypainitaan, joten sen takia ei kannata ottaa pelikieltoja
*mies itse sanoo olevansa tappeluja vastaan, mutta NHL:sdsä tappeli, kun se oli ainoa rooli mitä valmentajat antoi

SM-liiga paini voi olla hetken kivaa ja nostattaa hallissa huutoa, mutta 1-2 ottelun pelikielto ja mahdollinen av tai yv:n menetys kuitenkin typerää näinkin turhan asian takia.

Aina sanotaan, miten pudotuspeleissä ei tapella, koska se on typerää, no Vopat toimi jo runkosarjassa järkevästi ja itse taputan hänen ratkaisulleen mieluusti ja seuraan seuraavissakin peleissä miestä kentällä hyötykäytössä kuin katsomossa antamassa kommenttejaan.

Näitä perusteluja on kyllä nähty ennenkin, mutta muiden kuin Hifk-fanien kirjoittamina. Tämän voi sitten jokainen Hifk-fani tulostaa huoneensa seinälle - ettei pääse tulevaisuudessa unohtumaan, mikäli joku muu kuin hifkiläinen on niin "fiksu", ettei lähde hanskomaan vaan hankkii vastapuolelle jäähyn.

Totuushan on tämä:

Koko Tepsi olisi täynnä ämmiä, mikäli osat olisivat olleet toisin päin ja ketju täynnä "cool, cool, cool Y"-viestejä.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olisin kyllä toivonut, että Vopat olisi ottanut haasteen vastaan, ainakin näin jälkeenpäin. Matsi hävittiin, olisi edes ollut muistissa Vopatin tappeluvoitto Grönmannista.

Ottelun hauskin hetki oli, kun A4:ssa eräs tulisieluinen kannattaja, aukaisi sanaisen arkkunsa Grönmannille hänen istuessaan jäähypenkillä. Sai nauraa vedet silmissä. Onkohan ko. hauskuuttaja Jatkoajan vakiokirjoittaja?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kempes

Ottelun hauskin hetki oli, kun A4:ssa eräs tulisieluinen kannattaja, aukaisi sanaisen arkkunsa Grönmannille hänen istuessaan jäähypenkillä. Sai nauraa vedet silmissä. Onkohan ko. hauskuuttaja Jatkoajan vakiokirjoittaja?

Tarkoitat varmaan sitä pyöreähköä, lyhyttä ja rillipäistä kaveria. Panitko merkille, että tapahtuneen jälkeen mies haettiin katsomosta järkkärien toimesta pois? Mitä lie sitten oli huudellut ja tuliko enää takaisin? Toivottavasti ei reissu vienyt saunan taakse.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kyllä mun pakko sanoa, että miten IFK:n kannattajatkin valuvat näin alas: Vopat onkin nyt sankari kun ei ottanut rehellisesti ja suoraan esitettyä hanskauspyyntöä vastaan. Kun kutsun esittäjä Osku oli jo tiputtanut hanskansa, on kaikkien alan sääntöjen mukaan ainoa oikea vaihtoehto ottaa kutsu vastaan.

Vopat ei ottanut - ja nyt tätä sitten puolustellaan. Prk! Eikö riitä, että joukkueenne vajoaa - onko teidän pakko vajota sen mukana?
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
En huomannut, että hänet haettiin. Tsekkasin varmaan videotaulua tai sitten oli boosterit tiellä... toivoisin kuitenkin hieman uusia kasvoja A5:een. Parhaat ovat näköjään C-puolella.

Cobol
Puhut täyttä asiaa. Vopat ei hoitanut duuniaan. Ja ne fanit, jotka puolustelevat Vopatia, hävetkää.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Samaa mieltä Cobolin ja parin muun kanssa, Grönman esitti erittäin selvän haasteen Vopatille joka ei leikkiin jostain syystä lähtenyt. Neitimäistä toimintaa kaiken kaikkiaan ja jos tilanne olisi toistepäin niin voitte olla varmoja että nämä nyt Vopattia 'järkeväksi' kehuvat HIFK-fanit haukkuisivat Grönmania neidiksi ja muuksi vastaavaksi.

Tämä tilanne muistetaan varmasti.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Senior

Tapauksen nähneenä ei siitä onneksi jäänyt vaikutelmaa, että Vopat olisi chicken. Päinvastoin, esitti IFK-pelaajalla harvoin nähtävää tilanneälyä, kun ei hanskojaan tiputtanut huomattuaan, ettei tilanteesta mitään synny. Lopputulema olikin, että Grönman tulkittiin 'koskettelun' aloittajaksi ja hanskojen tippumisesta kymppi. Kokonaan toinen tarina on, että jos mylly olisi tullut. En usko Vopatin olevan ensimmäinen, joka iskuun jättää vastaamatta. Sen verran kaverilla eilen oli adrenaliinia mukana koko pelin ajan. Hemppa selvästi vetää 'jarrut päällä' ja hillitsee itseään annettujen ohjeiden takia. Hyvä niin, koska tällä hetkellä tarvitsemme Vopatin peliin.

cobol:

Jos tarkoitat esim tätä kirjoittamaani, niin tarkennan vähän. Minusta asiat vääristyvät täällä nyt. Ei Osku edes esittänyt mitään 'tanssiinkutsua', kun Vopat meni kontaktiin. Minusta kummallakaan ei ollut haluja (vai on kielto päällä?) myllytykseen.

Väitän edelleen, että Vopat ei olisi (kielloista huolimatta) vain kääntänyt toista poskeaan varsinaisen kutsun saatuaan..

Se, ettei Vopat lyönyt itse ensin, oli ihan viisasta tämän hetkiseen IFKn tilanteeseen nähden. Meille riittää tällä hetkellä se, että TRuutu ei pelaa. Ei me pärjätä yksin Viitaluoman pommeilla.

Näit varmasti cobol eilen kuinka monta kertaa kontaktitilanteissa Vopat yritti ja onnistui hillitsemään itsensä. Veikkaan, että se oli ohjattua, ei oma-alotteista toimintaa.
 

Bacardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen on hyvä väri..
Cobol??

Liekö kuuppasi jäänyt väliin, kun olet eilen vaihtanut Mazda 626:eesi talvirenkaat, vai mikä sinua vaivaa?
Vai saiko Virmanen "huippu-uutisellaan" (?) sinut tolaltasi?

ps. kerroppa loppuun, miten Tuomas Grönman haastoi Vopatin tappeluun?


" I feel sorry for them being a Jokerit player, their boss looks like a moose and the organisation is all about money. FUCK"

Roman Vopat maaliskuu 2002, Töölöntori
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Cobol??

Viestin lähetti Bacardi
?

ps. kerroppa loppuun, miten Tuomas Grönman haastoi Vopatin tappeluun?


Vaikken matsia nähnytkään, niin kyllä tuo hanskojen pudottaminen tulkitaan normaalilla järjenjuoksulla tanssiinkutsuksi.
Ei muuten mitenkään poikkeuksellista ja ainutkertaista toimintaa ole HIFK-pelaajalta tuo Vopatin kieltäytyminen. Mäkimeisselihän teki saman tempun toissa kaudella Areenalla, kun ei Haakanan kutsu miellyttänyt.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Veljet, tarkoita vain sitä, että kun Vopat on itse halunnut ottaa SM-liigan kovanaama # 1 tittelin haltuunsa, kyllä silloin on toimittava, jos haastaja viskaa hanskat jäähän ja kutsuu tanssiin. Tää on ihan selvä peli, ei mitää mutinoita. Pohjois-Amerikassa, Euroopassa ja kaikkialla.

Ei tässä ole Vopatista kyse. Mulle on ihan sama, jos Terran oisi mamistellut samoin. Ja kun Terran edes vähän mamisteli viime kohtaamisessa (ei mennyt ja vetänyt Pikkaraista jälkikäteen turpaan), kaikki Jokereiden kannattajat olivat toivottamassa Terrania kuuseen. Jos esimerkiksi Pikkarainen tai Vopatti ois tiputtanut hanskat ja Terran ois jättänyt vastaamatta, ei muuta kuin paluulippu kouraan ja heti.

Ja me ollaan Jokereiden kannattajia!

Eli olkaapa nyt itse rehellisiä ja lopettakaa se nallekarhuna ja muumipeikkona oleminen. Järkevää? Saatiin ylivoima? Ei kuulkaa sovi teille
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös