HIFK-TPS ti 22.10.

  • 34 636
  • 351

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Meillä olisi yksi

Viestin lähetti werther
Nyt ostoslistalle yksi iso ja ruma puolustaja kaikilla mausteilla, kiitos!

Kaverilla on siis pituutta on lähes kaksi metriä (193 cm), painoa reilut sata (104) kiloa eikä tuota ulkonäköäkään voi kaiketi komeaksikaan sanoa kaiken kruunuksi tämän hurjaakin hurjemman otuksen lempinimikin on vaaralliselta kuulostava Terror - kiinnostaako?
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Meillä olisi yksi

Viestin lähetti flintstone


Kaverilla on siis pituutta on lähes kaksi metriä (193 cm), painoa reilut sata (104) kiloa eikä tuota ulkonäköäkään voi kaiketi komeaksikaan sanoa kaiken kruunuksi tämän hurjaakin hurjemman otuksen lempinimikin on vaaralliselta kuulostava Terror - kiinnostaako?

Miellä on jo ruma maalinedusluutija. Hedberg!!! Vai miten sä muuten selität sen, että mua rupeaa aina pelottamaan ja tukka nousee pystyyn, kun tämä mörkö tulee kentälle. Seuraavassa IFK:n Hockey Night pelissä Saukkonen ristii kaverin Nordenskiöldinkadun Kasparaitikseksi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sama efekti tuntuu olevan myös tuolla meidän puu-ukolla

Eli sillä välin kun vastustajan kannattajat tukehtuu nauruun niin meillä on sydän kurkussa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Alatalon puhetta herättänyt maali

Juttelin aamulla eilisen HIFK-TPS -pelin maalituomarin kanssa, miehen joka on viheltänyt yli 1000 Mestis/divariottelua.

Hän oli sitä mieltä että maali olisi pitänyt hylätä EHDOTTOMASTI, koska Alatalo kuljetti kädellään kiekkoa pitkän matkaa. Olivat katsoneet tilannetta tuomarikopissa videolta useaan otteeseen ja ihmettelivät tuomarin ratkaisua. Ja hän EI OLE HIFK:n kannattaja.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Televisio kuvan perusteella Alatalo ei kuljettanut sitä kovin pitkään, otti kiekon ilmasta ja laski samantien maahan mutta koska liikettä oli valmiiksi niin siinä ajassa liikkui jonkin verran eteenpäin.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Alatalon puhetta herättänyt maali

Viestin lähetti InSideHockey
Juttelin aamulla eilisen HIFK-TPS -pelin maalituomarin kanssa, miehen joka on viheltänyt yli 1000 Mestis/divariottelua.

Hän oli sitä mieltä että maali olisi pitänyt hylätä EHDOTTOMASTI, koska Alatalo kuljetti kädellään kiekkoa pitkän matkaa. Olivat katsoneet tilannetta tuomarikopissa videolta useaan otteeseen ja ihmettelivät tuomarin ratkaisua. Ja hän EI OLE HIFK:n kannattaja.

Tepsiltä kaksi pistettä pois ja Hifkille kaksi pistettä lisää - säälistä?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Alatalon puhetta herättänyt maali

Viestin lähetti t4


Tepsiltä kaksi pistettä pois ja Hifkille kaksi pistettä lisää - säälistä?

Sopii mulle tässä tilanteessa. Sääli on sairautta, mutta kun koko jengi on muutenkin jo koomassa, niin ei tunnu missään.

edit: Hesarin mukaan Tepsissä vaikuttaa pakki nimeltä Tuomas Grönholm, hohhoijaa.
 
Viimeksi muokattu:

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Jäähyt yht: HIFK 5x2 min = 10 min, TPS 9x2 min ja Tuomas Grönman 10 min = 28 min. "

Tämä ja Grönman-Vopat tapaus huomioonottaen ei kellekään jää varmaan epäselväksi, että kumpi oli se neitijoukkue.

Kertokaas nyt uudestaan minulle, että miksi niitä poliiseja oikein pitikään joukkueissa olla, ja miksi se Tuokko oli neiti, kun ei lähtenyt tappelemaan... Kyl mää niimpal kauhiast oon tätä fundeerannu.

L-Mies
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos JHagille - viereisessä huoneessa kaveri luuli että itkin...
Eilisestä sen verran että Kantor näytti pelaavaan joka toisen vaihdon - mistä löytyis minuutti-statsia?
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti L-Mies


Tämä ja Grönman-Vopat tapaus huomioonottaen ei kellekään jää varmaan epäselväksi, että kumpi oli se neitijoukkue.

Kertokaas nyt uudestaan minulle, että miksi niitä poliiseja oikein pitikään joukkueissa olla, ja miksi se Tuokko oli neiti, kun ei lähtenyt tappelemaan... Kyl mää niimpal kauhiast oon tätä fundeerannu.

L-Mies

Ei siinä fundeeraukset auta. TPS ei pelannut sitä tyypillistä pikku sikaa vaan haastoi miestä kunnolla ja Grönman olisi halunnut tapellakin mutta Roman "the chicken" Vopat ei lähtenyt mukaan. Oliko syynä Apen tappelu kielto vai joku muu juttu?

Go Osku Go
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti L-Mies
"Kertokaas nyt uudestaan minulle, että miksi niitä poliiseja oikein pitikään joukkueissa olla, ja miksi se Tuokko oli neiti, kun ei lähtenyt tappelemaan... Kyl mää niimpal kauhiast oon tätä fundeerannu.

L-Mies

Tämän minäkin haluaisin kuulla. Taitaa vain olla niin että kaikilla HIFK-faneilla on tässä kohtaa valikoiva kuulo ja kukaan ei tunnu edes kuulevan kysymystä?

;))
 

theref

Jäsen
ISH

"Juttelin aamulla eilisen HIFK-TPS -pelin maalituomarin kanssa, miehen joka on viheltänyt yli 1000 Mestis/divariottelua.
Hän oli sitä mieltä että maali olisi pitänyt hylätä EHDOTTOMASTI, koska Alatalo kuljetti kädellään kiekkoa pitkän matkaa. Olivat katsoneet tilannetta tuomarikopissa videolta useaan otteeseen ja ihmettelivät tuomarin ratkaisua. Ja hän EI OLE HIFK:n kannattaja."

Yli 1000 Mestis/divariottelua on aika hemmetin iso määrä, oletkohan nyt aivan varma tuosta määrästä? Saivartelu sikseen.

Itse näin tilanteen vain töllöstä ja kyllä mielessä kävi, että kaikki edellytykset maalin hylkäämisen olisivat olleet olemassa. Kiekon saa pysäyttää hanskallaan, mutta sitä ei saa sulkea hetkeksikään hanskaansa. Kaikki jotka maalin näkivät, tietävät mitä tarkoitan. Tai no, maalia ei ehkä olisi edes tullut, jos peli olisi katkaistu ajallaan...

Tilanne oli mikä oli eikä se siitä enää muutu.
 

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
Viestin lähetti L-Mies
[BTämä ja Grönman-Vopat tapaus huomioonottaen ei kellekään jää varmaan epäselväksi, että kumpi oli se neitijoukkue.

Kertokaas nyt uudestaan minulle, että miksi niitä poliiseja oikein pitikään joukkueissa olla, ja miksi se Tuokko oli neiti, kun ei lähtenyt tappelemaan... Kyl mää niimpal kauhiast oon tätä fundeerannu.
[/B]

IFK on siis neitijoukkue ja TPS on Jalosen komennossa muuttunut suorastaan sika -joukkueeksi: tapellaan, ajellaan kyynerpäällä, taklataan selkään, huidotaan niin helvetisti. Pisteet kuitenkin Grönmanille, että oli valmis tappelemaan (Vopat on pumpulia), ja pisteet pois kun nosti härskisti kätensä vastaantulevan Pikkaraisen lärviin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jottei totuus unohtuisi, niin kerrottakoon L-miehelle, että HIFK sentään taklasi enemmän. 18-9. HIFK on vaan oppinut taklaamaan puhtaasti, nyyh. Esim. Ilkka "Avohoito" Pikkarainen jakoi erään paikallaolleen jokerifaninkin mielestä useita makoisia niittejä. Sääli, että lähes tämä kaikki tapahtui ensimmäisessä erässä.

Jos Vopat olisi lähtenyt, olisi hän torstaina sivussa Blues-matsista. Siitäkin huolimatta: en puolusta Vopatin lähtemättömyyttä. Tarjolla olisi ollut helppo päänahka. Pinnat Grönmanille tästä tilanteesta. Apen tappelukiellon voi työntää lähimpään anukseen silloin, kun kaveri haastaa.

Tuokko ei ajellut Pärssistä. Jäähyn syy oli huitominen eli keppiä tuli käsille. Pärä oli eilen niin paska, että kukaan ei korviaan lotkauttanut katsomossa ko. tapauksen johdosta. Aivan sama, vaikka olisi lyönyt pesismailalla. Ehkä Pärä olisi herännyt?

Kaiken kaikkiaan ansaittu voitto Töpselille ja Alatalon maali oli hieno, klassinen tahtomaali. Toivottavasti esimerkiksi herra "tyhjä maali edessä, syötän kuitenkin" Simicek katselee sitä videolta.
 

Joda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
L-mies ja habs


nyt menin varmaan helppoon provoon mutta.....

grönman ei todellakaan tahtonut tapella ja onneksi vopat huomasi tämän ja ei lähtenyt mäiskimään. Tulos olisi ollut todella rumaa katseltavaa.

Kuten jo edellisinä vuosina sanoin niin tps oli ja on edelleen sukeltamiseen ja pikkusikaan erikoistunut joukkue, ja tänä vuonna sitä paitsi erittäin huono. Lopputaulukossa IFK tulee olemaan monta pykälää tps`n yläpuolella.
 

bull

Jäsen
Viestin lähetti Simon


Paskat se mikään "laiton maali" ollut. Töllöstä katsottuna näytti vain siltä, että Mika Downhouse pelimiehenä haistoi irtokiekon ja maalipaikan, nappasi vanhana marjanpoimijana ilmassa leijuneen kiekon, asetti lapaansa ja suti verkkoon. Täts it.

Moiseen ei IFK pysty, maalintekoon olemattomista, saati sitten tuhannen taalan, paikoista.

Itse istuin B3: ylärivillä ja sieltä nähtynä kiekko käteen toisella tolpalla ja tiputti sen metrin toisen tolpan jälkeen (!!!) lapaansa ja kiekko tyhjiin... Tuli siinä sellainen 2-3 metrin kuljetus kädellä... Sanoisin et usein on tollaisista tuomittu käsikuljetus (tms), mut nyt ei jostain syystä.
 

Jindebyne

Jäsen
Viestin lähetti flintstone


Tämän minäkin haluaisin kuulla. Taitaa vain olla niin että kaikilla HIFK-faneilla on tässä kohtaa valikoiva kuulo ja kukaan ei tunnu edes kuulevan kysymystä?

;))

Jepjep, no minäpä yritän saada jonkinmoista vastauksen tynkää tähän haasteelliseen kysymykseen :)

Veikkaan, että apella on sormensa pelissä, hän on varmaan sanonut ettei Vopat saa tapella koska Ape ei kestä nähdä verta, mutta jos näin EI ole, niin sitten Vopat ei vaan halunnut, syytä en tietenkään tiedä, mutta tuskin hän Grönmania pelkäsi.. on siellä kovempiakin miehiä kaadettu. Tästäkin voimme päätellä miten syvällä suossa HIFK rämpii, kun ei saatana edes tapella jos vastustaja haastaa!!!.. vitutus on taas hyvin nukutun yön jälkeen nousussa..
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti flintstone


Tämän minäkin haluaisin kuulla. Taitaa vain olla niin että kaikilla HIFK-faneilla on tässä kohtaa valikoiva kuulo ja kukaan ei tunnu edes kuulevan kysymystä?

;))

Kiitos Jatkoajan sääntöjen mukaisesta ja arvokkaasta sanomastasi vieraaseen ketjuun. Tämä asia, Vopat-Grönman eilisessä pelissä, koskee Sinua kovin paljon. Provo? Lyötyä on nasta lyödä.
Minäkin laitan hymiöt, niin ei ymmärretä suotta väärin .))

L-mies: Tapuksen nähneenä ei siitä onneksi jäänyt vaikutelmaa, että Vopat olisi chicken. Päinvastoin, esitti IFK-pelaajalla harvoin nähtävää tilanneälyä, kun ei hanskojaan tiputtanut huomattuaan, ettei tilanteesta mitään synny. Lopputulema olikin, että Grönman tulkittiin 'koskettelun' aloittajaksi ja hanskojen tippumisesta kymppi. Kokonaan toinen tarina on, että jos mylly olisi tullut. En usko Vopatin olevan ensimmäinen, joka iskuun jättää vastaamatta. Sen verran kaverilla eilen oli adrenaliinia mukana koko pelin ajan. Hemppa selvästi vetää 'jarrut päällä' ja hillitsee itseään annettujen ohjeiden takia. Hyvä niin, koska tällä hetkellä tarvitsemme Vopatin peliin.

flintstone tarkoitti varmaan näköä, koska ainakin mun kone on ihan hiljaa. Sieltä mitää kuulu.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Kaikki, mitä pelistä näin oli eilisessä Kiekko-Yössä tullut lyhyt pätkä. Minustakin Alatalo kuljetti kädellä kiekkoa ja syntynyt maali oli näin kyseenalainen. Kaikkiaan kuitenkin uskomaton nousu kolmannessa erässä. Joukkueelle suuri kiitos siitä.

Missä muuten on se maalinedustapeli, jossa HIFK on aina ollut hyvä? Tepsi päästettiin maalaamaan lähietäisyydeltä! Kaikkein suurin ihme on kuitenkin Roman Vopatin reagointi Osku Grönmanin hanskojen pudottamiseen. Tästä lähin on sitten turha tulla meille puhumaan mitään Tuokosta tai muustakaan vastaavasta. Tämä juttu ei häivy helpolla mielestä!

edit: Hyvä ystäväni Senior, minustakin Vopat osoitti juuri tilanneälyä toimiessaan niin, kuin toimi. Itse arvostan juuri joukkueen edun huomioimista yli muun. Tämä nyt vaan on aika herkullinen paikka keskustella asiasta, jossa monella punaista väriä tunnustavalla on ollut pitemmän aikaa Turkuun neuvoja annettavana.
 
Viimeksi muokattu:

bull

Jäsen
Viestin lähetti Joda
grönman ei todellakaan tahtonut tapella

Miksi sitten heittää hanskat veke jos ei muka haasta...

Itse olen sitä mieltä et Grönman olisi ansainnut koulutuksen taklauksestaan, mut ku jengin ainoa poliisi on pelannut loistavan pelin ja tappelusta tulee pitkiä tuomioita ni oli hyvä ettei tapellut, auttaa enemmän kentällä ku suihkussa...
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Joda
L-mies ja habs


nyt menin varmaan helppoon provoon mutta.....

grönman ei todellakaan tahtonut tapella ja onneksi vopat huomasi tämän ja ei lähtenyt mäiskimään. Tulos olisi ollut todella rumaa katseltavaa.

Kuten jo edellisinä vuosina sanoin niin tps oli ja on edelleen sukeltamiseen ja pikkusikaan erikoistunut joukkue, ja tänä vuonna sitä paitsi erittäin huono. Lopputaulukossa IFK tulee olemaan monta pykälää tps`n yläpuolella.

Katselin eilen Kauniita ja Rohkeita ja jakson lopussa Brooke Logan sanoi Doc:lle, että saa Ridgen takaisin, jos vaan haluaisi. Jakso loppui Doc:n noin 5 minuutin pituiseen naurun rämähkään... :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vopat huomasi että Osku tiputti hanskat ja ymmärsi heti että jos en itse pudota hanskoja niin meillehän tulee ylivoima. Sitäpaitsi Vopat pelasi hyvin eikä todellakaan halua pelikieltoa.

Kyllähän Vopat tilanteessa pari kertaa niisti (* Grönmanin naamaa ennekuin luisteli kiltisti jäähylle.

Niille jotka provoavat että Roman ei uskaltanut tapella niin eihän Vopat mihinkään karkuun lähtenyt vaikka Osku raivosi edessä. Siinähän ne miehet seisoi ja tönivät toisiaan.

(* ei lyönyt vaan nimenomaan niisti
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Oloneuvos

Missä muuten on se maalinedustapeli, jossa HIFK on aina ollut hyvä?

Tarkoitat varmaan aiempia kausia? Siinä missä Johannes seuraa peluutusta, minä aina maalineduspelaamista. Alkaneella kaudella se on meiltä puuttunut kokonaan omasta päästä ja hyökkäyspäässäkin sitä on ollut vain orastavasti. Olisi todella mielenkiintoista saada nähdä IFK molempien päiden laukaisu- ja maalintekokartat!!!

En provosoitunut L-miehen kirjoituksesta, joka oli minusta ihan normaali, asiaankuuluva piikki, ei siinä mitään. Flintstone naapurista vain ilmestyi näppäränä tikkana säestämään suotta.
 

masaty

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Kommentteja

Katsokaa näitä viestimääriä! Ei mistään pelistä kirjoiteta niin paljoa kuin HIFK:n ja TPS:n välisestä. Tietysti nyt Mr. Stathos vaikutti hiukan asiaan mutta aina sama juttu, menee sivuissa toiselle kymmenelle.

Äärimmäisen harvinaista että TPS nousee (varsinkin kolmannessa erässä) tappiolta voittoon. Toivottavasti yleistyy. Tietysti jos ei jouduta edes tappiolle niin aina parempi.

Nurminen ja Holmkvist ovat minun mielestäni nostaneet pelinsä tasoa ja varsinkin asennettaan tälle kaudelle. Nämä miehet ratkaisevat pelejä. Koivu on minulle vähän arvoitus, on ole oikein saanut kuvaa. Eilen kolmosessa? Ja Immonen ei ole saanut mitään aikaan, junnuja tilalle jos ei mitään tapahdu.

On se hyvä että TPS on vihdoinkin saanut pelaajia jotka pelaavat edes vähän fyysistä peliä. Niko Mikkola, Tuomas Grönman ja Sergei Yerkovich osaavat käsittääkseni taklata! Ja onhan meillä Tuokko, joka on saanut pisteitä aikaan. Sen sijaan esim. Jani Kiviharju sekä edellä mainitut taklaajat voisivat nostaa vähän tasoaan noin yleisesti. Oskullakaan ei ole paikat paskana niin voisi ottaa vähän roolia. Petriläisestä en osaa sanoa mitään, Kauppinen on ollut hyvä, Peltonen kuitenkin takaisin! Ja Rautee ettei sitä Immosta tarvitse katsella.

Kiitos Oskulle, on se hyvä että joku tepsiläinen menee haastamaan (ison) HIFK:n pelaajan. Tiedä sitten olisiko saanut selkäänsä oikein urakalla mutta kuitenkin.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Senior


Tarkoitat varmaan aiempia kausia? Siinä missä Johannes seuraa peluutusta, minä aina maalineduspelaamista. Alkaneella kaudella se on meiltä puuttunut kokonaan omasta päästä ja hyökkäyspäässäkin sitä on ollut vain orastavasti. Olisi todella mielenkiintoista saada nähdä IFK molempien päiden laukaisu- ja maalintekokartat!!!

En provosoitunut L-miehen kirjoituksesta, joka oli minusta ihan normaali, asiaankuuluva piikki, ei siinä mitään. Flintstone naapurista vain ilmestyi näppäränä tikkana säestämään suotta.

Kyllä. Tarkoitan nimenomaan aiempia kausia - toisaalta - meilläkin on joskus ollut hienoja kuvioita...

En minä Sinun provosoitumistasi L-miehen osalle ajatellutkaan. Minustakin nuo turhat kuittailut naapurileiristä ovat asiattomia. Niin vaan muuttuu maailma, Eskoseni. Ei ole kummankaan suosikki sama, kuin ennen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös