Okei, eli on käsitys että IFK vuokraa hallin kokonaan, ja alkaa pyörittämään siellä ydinliiketoimintaansa, eli järjestelemään häppeningejä, joista tulee fyffeä ovista ja ikkunoista, kuten mm erässä limukkahallissakin osoittautui. Luoja armahda meitä.
Tosin luulin, että tässä on siis kyseessä se mikälie garden ryhmä hallin toimintoja hoitamassa, jolloin IFK olisikin jälleen vain sen vuokralainen, vai onko se kenties kokonaisuudessaan IFK:n omistama. Täytyy myöntää että olen aivan kujalla nyt siitä, että kuka helvetti tässä nyt oikein touhuaa ja mitä, ja kukaa kerää fyffet. Olin käsityksessä, että IFK:n rahaa on laitettu tässä kohtaa hommaan kiinni jokunen miljoona, ja kai niille piti jotakin katettakin olla Gardenin joskus valmistuttua. Osin olin myös käsityksessä, että IFK ikäänkuin saa hallin "sivutuotteena", kun heidän avullansa grynderit saa keskustan arvotonttia käsiinsä, ja taouttua rahat sieltä, jolla kattavat "lahjahallin" kulut ja käärivät voitot. Edelleenkään en siis saanut vastausta, että mikä IFK:n rooli ja mahikset kääriä tuohta, tässä tarkkaanottaen on.