Hifk-tappara 7.2.2002

  • 29 154
  • 338

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Korak


Jos Pena vaikka olisi vetänyt kyseistä kaveria neppariin, olisi kunnioitus ollut ihan toista luokkaa, mutta tuo itkeminen jota oli ála "mutku mä haluun", niin missään ei sitä hyvällä katsota

Ja tämä kommenttiko johtuu vain siitä, ettei IFK:n johto voi saa ilmaista tuntojaan, vain koska meillä ei itketä? Mä olin tyytyväinen Penan sanomaan ja ne jotka sanovat, että ei ole ihan tervejärkisen homma, niin ette ilmeisesti ole koskaan ollut kulissien takana missään urheilussa/kuulleet mitä siellä kentällä ja sen ulkopuolella tuomarit ja heistä vastuussa olevat kuulevat joka kerta tuollaisia kommentteja. Tunteet kuuluvat kiekkoon suurena osana ja turha niitä on peitellä.

Mun mielestä epäkohdista pitää meuhkata, eikä perisuomalaiseen tapaan olla hiljaa, kun "kyllä se varmaan siitä korjaantuu ilman minuakin...".

Minä henkilökohtaisesti näkisin mieluummin toisenlaista kiekkoa kuin mitä tämän päivän liigassa pelataan. Roikkumiset on saatava pois, vaikka sitten huutamalla. Ainakin se herättää keskustelua ja esim. U. Helkovaara ja J. Jalarvo avaavat silmänsä, että tällainen linja ei voi jatkua.
 

jykke

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Turhat itkut

Voi voi rebel.

Sinua taitaa harmittaa se, että Rautakorpi ja kumppanit osaa roikkua ja repiä just niin paljon kun tuomarilinja antaa periksi. Eiköhän kyse ole just siitä, kuka pystyy hyödyntämään linjan parhaiten. Ai minkä linjan, heh...
 

Leevi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitähän...

Mitäs sääntökirja sanoo kahvaamisesta?

Toisekseen, jos joku IFK:n faneista väittää, että Tappara kahvasi läpi koko ottelun, niin teki sitä kyllä IFK vähintään yhtä ansiokkaasti.
 

axe

Jäsen
Mulla on déjà vu. Vai onkohan se dèjá vu? Mä en ikinä muista kuinka päin noi heittomerkit pitää laittaa. Aksenttejahan ne kai nimeltään on? Oon mä senkin kuullut, mitä toi dejavu tarkottaa suomeksi, mutta en nyt muista. Hassu tunne se vaan on. Mulla ainakin yleensä ensin tulee vahva tunne, että tää tilanne on ollut ennenkin. Sitten alan funtsiin, että jos mä nyt sanon näin niinkun viimeksikin, niin toi sanoo niin. Tai tietty siis jos se on joku sellanen fyysisempi tilanne, niin sama tekojen suhteen. Ja sitten mietityttää, että entä jos en sanokaan tai teekään nyt niin kuin "muistan" aiemmin tehneeni, mites se vaikuttaa asian lopputulokseen? Yleensä siinä vaiheessa se dejavu on jo niinkuin haihtunut ihan täysin, ei oo enää sellasta fiilistä sisällä. Sitten alkaa miettiin, että miksi mä ajattelin vaihtaa actionejani, olisin vaan sanonut niin kuin kuvittelin sanoneeni aiemminkin ja olisin kattonut kuinka kauan sitä tunnetta pystyy ylläpitään. Mutta emmä tiedä onnistuisko se silleenkään. Se kai vaan on sellanen ohimenevä häivähdystunne eikä sellasta pidempiaikaista dejavuta ole olemassakaan. Vai onko jollain niinku sellasta tosi pitkää ollut? Mun mielestä pitkä vois tarkottaa jo sellasta 10 sekuntiakin, koska mulla ainakin ne on aina hyvin lyhyitä flashejä vaan. Mikähän vittu sen tunteen yleensäkään oikein aiheuttaa? Mä veikkaan, että musta torni kaiken ajan ja olevaisuuden nexuksessa (mikä se taas on?) on jotenkin heilahtanut ja sitten rinnakkaiset todellisuudet sekoittuu toisiinsa. Tai ehkä ne just sillon yhtyy toisiinsa. Aika käsittämätön juttu kuitenkin.
 

rtvaix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuttu

Joo ...

Terveisiä Axelle. Olet siis hengissä.


Dejavuuu.

Sammaa kakkaa se on vuodesta toiseen. Tappara kahvaraa jyppärää.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
tsei_tsei vastaa:

"Mielestäni teet vähän turhan kärjistettyjä johtopäätöksiä yhden ottelun perusteella. Tapparan peli ei ole kulkenut viime aikoina, eikä se ole todellakaan ollut mielenkiintoista katsottavaa. Hyviäkin otteluita mahtuu joukkoon useita. Olen nähnyt tällä kaudella Tapparalta sellaiset 20 peliä arviolta. Niistä ehkä 5 on ollut todella hyviä, 10 ihan ok ja ehkä ne 5 surkeaa. Surkeat pelit eivät ole olleet välttämättä niitä tappioita, vaan mukana on myös pari erittäin nihkeää voittoa. Toki sinne voisi laittaa muutaman murskavoitonkin, joissa vastustaja on omalla surkeudellaan pilannut nautintoa, mutta pistin ne tuohon ok kateforiaan.

Viimenen lause on nyt sen verran kärjistetty sulla, että jääköön puuttumatta."


Koko homma oli tarkoituskin olla kärjistetty, jotta vastaukset eivät olisi niin sitä "mutkun te hävisitte" tai "kunhan voitetaan"-linjaa, vaan tarkoitus oli kysyä, että mitä mieltä Tapparan fanit itse ovat joukkueensa pelistä. Sitä mä haluaisin tietää. Ja mielellään juuri pidemmän kaavan mukaan, jolloin ei tarvitse vain katsoa sitä suosikkijoukkue kohtaa ja sen mukaan kommentoida tietyllä tavalla. Koska varmasti löytyy useita kirjoittajia, joilla asiasta on muutakin sanottavaa, kuin muutaman rivin tsättiviestejä. (Pikku kärjistyksellä saa yleensä hyvää aikaan, jollei puhuta muutamista ylilyönneistä.)


tsei_tsei vastasi: (Helminen vs Ojanen)

"Tämä oli ilmeisesti tarkoitettu jonkin sortin provoksi, mutta puututaan siihenkin. Ojasta et tänään nähnyt varmaan kauhean kauaa kentällä, kun Janne sattui loukkaantumaan. Kuitenkin voisin sanoa, että Jannen tyylinen pelaaja elää aika paljon hyökkäyspäästä, eikä kyllä kahvaamisesta. Sitä en sano, etteikö Janne osaisi kaikkia pieniä koiruuksia erityisesti hyökkäyspäässä. Huomaamattomia blokkeja, oikea-aikaisia pikkukoukkuja, mailasta kiinnipitämistä. Nämä kuitenkin kuuluvat hyvän hyökkääjän taitoihin."

Itseasiassa puhun tästä ja edellisesti IFK-Tappara ottelusta saamistani mielikuvista. Ja juuri Ojanen vs. vastustajan kärkikarvaaja puolustuksessa, koska se jäi huvittavan kahvaustyylinsä takia minun päähäni. Samoin tänään IFK:n tullessa 2-1 hyökkäykseen juuri Ojanen otti toisen IFK:n hyökkääjän pitkällä mailalla. Muutenhan tuo ei juuri Ojasen toimintana näkyisi, mutta kun mies pelaa niin valtavia minuutteja. että varsinkin väsynyt Ojanen tohon sortuu. Mutta miksi tehdä sitä, jos kerran taidot riittävät muuhunkin? Okei, yksi syy on pelitaktiikka.

tsei_tsei kirjoittaa:

"Vastaavasti Rautakorven tullessa Tapparaan, Jukka puhui intensiteetin kasvattamisesta, tahdosta. Vastustajaan piti päästä iholle ja piti ottaa kontakteja. Ei saanut antaa tilaa. Olin silloin ja edelleen samaa mieltä."

Olen kanssa sama mieltä, mutta kontaktin ottaminen tarkoittaa taklaamista, ei paritanssia. Toi iholle tuleminen toki tarkoittaa juuri sitä paritanssia. Minä en yksinkertaisesti pidä siitä. Sillä tapetaan jääkiekko. Siitä tulee helvetin tylsää, kun nopeus muuttuu tarkaksi puolustuspeliksi. Vielä kun taklauksista saa nykyään jäähyn, varsinkin jos kaveri jää lepäilemään kentälle, niin voidaan sanoa, että jääkiekko on kuollut. Nämä ovat epäkohtia, jotka ovat vielä tulossa, osin kuitenkin jo vaikuttavassa osassa. Ja ne pitää saada pois.

tsei_tsei kirjoittaa:

"Sitten tuon kärkikarvaajan blokkaamisesta, että se on kyllä ikävää. Ainakin silloin, kun oma joukkue kolahtaa siihen. Jokerit ovat mielestäni tässä mestareita. Ainakaan edellisessä Tappara-Jokerit-ottelussa ei Tapparan karvaajilla ollut minkäänlaista pääsyä Jokereiden kiekolliseen pakkiin. Näistä sentään vihellettiin räikeimmistä ennen jäähyt. Tällä kaudella en ole nähnyt yhtään vihellystä näistä."

Totta, myös Jokerit sitä tekee, kuten myös monet muut joukkueet. Nykyään vielä siihen on tulleet mukaan maalivahdit, tulevat pysäyttämään kiekkoa ja syötön eteenpäin laitettuaan jää blokkaamaan vastaan tulevaa hyökkääjää, koska tietää etteivät hyökkääjät maalivahtiin koske.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Turhat itkut

Viestin lähetti jykke
Voi voi rebel.

Sinua taitaa harmittaa se, että Rautakorpi ja kumppanit osaa roikkua ja repiä just niin paljon kun tuomarilinja antaa periksi. Eiköhän kyse ole just siitä, kuka pystyy hyödyntämään linjan parhaiten. Ai minkä linjan, heh...

Musta tuntuu, että sä olet asian ytimessä. Se ei minua harmita, kuka sen osaa parhaiten, mutta se harmittaa, että minulle tähän asti ja toivottavasti tulevaisuudessakin rakas laji on pilattu. Peli muuttuu semmoiseksi, kuin hidastettua elokuvaa katsoisi ja se minua pännii.

Ja tuomarilinjastahan minäkin valitan, mielummin sitten koko jengi jäähyllä, kuin se että tollasta paskaa joutuu katsomaan. Yleisölläkin pitäisi olla mahdollisuus saada katsoa maagista, hienoa ja taitavaa jääkiekkoa. Ei vain roikkumis-, estämis-, kahvaamiskiekkoa. Helvetin ruotsalaiset, kun ovat onnistuneet taas tuhoamaan yhden lajin.

En tiedä pitäisikö lätkää ruveta pelaamaan sitten jääpallokentällä, jotta tilaa olisi taidolle enemmän.
 
Kahvakeskustelu elää ja voi huonosti

Päästiinhän sitä sitten taas vaihteeksi tähän aiheeseen. Tässä ja kymmenissä edellisissä keskusteluissa on tosin jo sanottukin about kaikki,mitä itse voisin aiheeseen kommentoida. Tsei tsei tuossa muutama viesti aikaisemmin kiteytti mielestäni olennaisen, joten en tuhlaa netti-aikaani taittamalla tästä peistä kauhean pitkään.

TÄNÄÄN ei ilmeisesti Tapparalla putki oikein kulkenut, kuten ei viime aikoina muutenkaan. Siksi voin hyvin uskoa, että kahvaankin on turvauduttu,vaikka "silminnäkijähavaintoni" pelistä jäivätkin radioselostuksen,teksti-tv:n ja Kiekko-yön varaan. Mutta mikähän SM-liigajoukkueista ei kahvaa, jos luistelu ei riitä. Se, joka on kahvaton heittäköön ensimmäisen koukun. :)

Sinänsä voin rehellisesti myöntää, ettei kahvaus minkään joukkueen taholta minua haittaa, enkä siihen huomiota kiinnitä niin kauan kuin Tappara tekee enemmän maaleja kuin vastustaja. En tosin ole tällä kaudella nähnyt Tapparan pelejä kuin omassa Takametsän hallissamme, sekä yhden Jyväskylässä. Ainakaan siellä paikalliset katsojat eivät jostain syystä kahvauksesta valittaneet...:)
Pointtini siis on, että en voi tietää millaisella tyylillä Tappara vieraissa pelaa. Mutta Takametsässä ovat vierailijat syyllistyneet tähän "jääkiekon tuhoamiseen" Tapparaa useammin.

Mikko Elorannan viimekeväisten finaalien aikaiset kommentitkin joku oli kaivanut esiin. M.Eloranta entisenä TPS-pelurina ja joukkueen about kaikki pelaajat ja valmentajat tuntevana lienee lähestulkoon yhtä puolueeton kommentoimaan Tappara-TPS peliä, kuin kuka tahansa kyseisten joukkueiden faneista. Eli tämän, Pohjois-amerikassa penkinlämmittäjän ammattia harjoittavan heebon kommentit kannattaa nyt tässä asiassa jättää omaan arvoonsa.

Mitä Apen haastatteluun tulee, niin eikös tämä ollut hänen ensimmäinen pelinsä Hifkin puikoissa Tapparaa vastaan. Varmaan ihan ymmärrettävä lausunto noin kapean otannan pohjalta. Turha siitä on kenenkään vetää hernettä nenään tai myöskään hakea pontta Tappara-antipatioilleen.

Mahtoi muuten Penaa vituttaa kun tajusi, että pääsi telkkariin. Mikähän on morkkis huomenna kun huurut haihtuvat. Kauhulla ja mielenkiinnolla odotan millaisen metelin ja sakot Urpon uimalakkiseura tästäkin kehittää. Eihän tuo nyt ollut purkauksena legendaarista "varo,ettei talos pala"-kommenttia kummempi, mutta kun Alma-median rakkikoirat siihen hanakasti tarttuivat. Olisikohan koko "ottelun jälkeinen kohu" ylittänyt uutiskynnystä, jos haastateltava olisi ollut esim. Petri Striko ja käytävällä pienissä olisi rähjännyt I.Kaarna. Mutta kun vastakkain olivat Kahva-Tappara ja Sika-Hifk ja pöllölaaksoon lyhyt matka, eikä Hjallissa peliä, niin yhtälö on aika helppo.

Urkuri muuten paikkasi Jannen loukkaantumisen ihan kohtuullisesti. Kiitos siitä ja pillit pussiin.:)
Jääkiekon Antikristus Tappara antoi taas iloa kannattajilleen!!

-Buddy

Ps. Huuhaa, hyvin tunnut viihtyvän näissä Tappara-aiheisissa ketjuissa, sekä Tappara.fi:ssäkin. Taidatkin olla sellainen kaappi-tapparalainen?? Tartu rohkeasti kahvaan... :D :D

edit:typot pois
 
Viimeksi muokattu:

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Viestin lähetti Rebel
En tiedä pitäisikö lätkää ruveta pelaamaan sitten jääpallokentällä, jotta tilaa olisi taidolle enemmän.

Lauantainahan tulette pelamaan Turun lentokentälle, joten eiköhän sieltä tilaa löydy. =)
 

rtvaix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kommentti

Joo ...

Buddy Langwitz sen sanoi mikä on Tapparan kulttuuri:

"Varo ettei talos pala"

"Mua ei haittaa minkään joukkueen kahvaus."



Niinpä, sehän se juuri taitokiekon arvostajaa häiritsee.
 
Re: Kommentti

Viestin lähetti rtvaix
Joo ...

Buddy Langwitz sen sanoi mikä on Tapparan kulttuuri:

"Varo ettei talos pala"

"Mua ei haittaa minkään joukkueen kahvaus."



Niinpä, sehän se juuri taitokiekon arvostajaa häiritsee.

Rtvaix aka Ritva X. Eiks toi nyt mennyt vähän provon ja turhan viestin osastoon. Eikös se niin ollut, että Tappara-antipatiasi johtuvat asuinpaikastasi. Kärpät on kyllä sympaattinen joukkue, vaikka samaa ei valitettavasti voi sanoa sen kaikista faneista. Ja eiköhän tuo joukkueiden jaotteleminen taitojoukkueisiin ja muihin ole hieman vanhanaikaista?
 
Re: Vaihto

Viestin lähetti rtvaix
Joo ....

rtvaix -nimimerkistä on pakko luopua. Sanaleikki on keksitty.

-Ritva X

rt, pahoittelen suuresti nerouttani ja myönnän luvan jatkaa nickilläsi. Itse asiassa olet tunnettu tuolla Tappara.fi:ssä ja sieltä tuon huikean anagrammin plokkasin. Mut ei jatketa näitä turhia chattiviestejä enempää. Palaillaan sit kun on asiaa, mut ei tänä yönä. Pitää mennä töihin.

-Dudby
 

Aksu

Jäsen
Ainoastaan pelivälähdyksen nähneenä, kentän ykkönen oli Kantor aivan luokattomalla syötöllä jatkoajalla. Kiekkovastuuta hyvä herra...
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pena: BRÄNDI ON KUNNOSSA!!!!

Tappara tosiaankin KAHVAA! Olen seurannut yli 20 vuotta lätkää säännöllisesti ja sen kokemuksella voin sanoa, että kyllä näinä vuosina Tappara on ollut kahvauksen kingi, jyp tulee hyvänä kakkosena. Suosittelen kaikille Tapparan vastustajajoukkueiden faneille saman kannustushuudon, kun eilen IFK:n hallissa. Huutakaa suureen ääneen Tapparalle: KAAAHVAKIEKKO!!!!!

Sitten tää tapaus kääpiö-Männistö. Huhujen mukaan ko. tuomari oli saanut moitteet maanantain blyys-matsista tuomaritarkkailijalta. Tarkkailijoiden mielestä maanantain matsissa oli ollut kauden epäonnistunein tuomarityöskentely. Jäähyjä vihellettiin ihan vääristä asioista. Ilmeisesti tämän takia Männistön linja muuttui ja Tapparan pystypaini, kahvaaminen ja estäminen sallittiin. Jäähyt annettiin taas ihan vääristä asioista. Tässä mielessä yhden tuomarin systeemi olisi paras, päästäisiin tällaisistä Männistön tapaisista tuomareista eroon. Miehen linja vaihtelee niinkuin naisten mielialat. Perkele!
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
P. Matikainen ja Hockey Night

Hyvä Pena!

Kerrankin teit oikein miehen työt!

En kehoita ketään huutamaan toisille päin pläsiä mutta eilinen "läksytys" oli mielestäni paikalla. Viesti, joka toivottavasti vihdoinkin menee perille, oli suunnattu tuomarityöskentelyyn
kautta linjan. Näin minä sen ymmärsin.

Toivon todellakin, että nyt mediatkin ovat mukana, muutkin kuin MTV3, ja lähtevät tätä kahva-kiekko-asiaa viemään eteenpäin niin, että saisimme vihdoin katsella jääkiekkoa niin kuin sitä tulee pelata.

On se kummaa, että näinkin pitkälle pitää mennä ennenkuin sm-liiga, tuomarit, seurat, pelaajat ja muut asiaan vaikuttavat tajuavat mistä on kyse. Pelkäsin jo, että nyt se Pena lyö!! Sehän tässä vielä puuttuisi.

KAHVA-KIEKKO HELVETTIIN SUOMEN LÄTKÄSTÄ!
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Hyvä Pena ! Hyvä Ape !

Loistavaa kuittailua matsin jälkeen eilen hokinait ohjelmassa ! Toi tuomaritarkkailija oli itku kurkussa " Mitä sä mulle huudat " - voihkinnat kiirivät pitkin hallin käytäviä , kun Pena antoi aivan aiheesta palaa. Ja Alpo säesti hienosti ! Kiitos , Kiitos , Kiitos ! Neiti / Kahvakiekko tunkiolle ! Tätä lisää ! Oli vain ihme , että ei hoginaitz toimittaja , Sukkahousu - Saukkonen tuominnut mitenkään tätä loistavaa tilitystä. Nooh , tänään IltaSanomissa sitten Tuomas Nyholm syyttää IFKta kahvaamisesta. Hianooo Nyholm ! Olet isäsi poika eli et sinäkään katso pelejä ( ? ) Vai kommentoitko kenties jotain toista ottelua ? Vielä kerran Penalle kiitos ja nöyrä anteeksipyyntöni , että olen sinua joskus arvostellut. Olet mies paikallasi ja ensi kaudeksi lunastan kausarit saletisti. Kiitos ! Ai jai Wanha Kunnon IFK on täällä taas !
 

Leevi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Heräkkää pahvit...

Ymmärrän että syrjäisillä rannikkoseuduilla, josta ei löydy edes kunnon suunnittelijaa, paneudutaan näiden syiden etsimiseen vastustajan leiristä, niin voisitte koko porukka painella suoraan johon lataamoon.

En ymmärrä, kuinka joku ifk:n wannabe-faneista voi olla sitä mieltä, että eilenkin tappara kahvasi ja HIFK oli taitokiekkojoukkue. Muistelisin, että kenällä oli kaksi joukkuetta, ja jos nämä idiootit täällä väittävät koko ajan, että VAIN tappara kahvaa, niin sitten olette erehtyneet pahasti.

Voitteko muka rehellisesti väittää, että ifk ei tehnyt ottelussa mitään väärää? Koko ajan kahvasi siinä missä tapparakin.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Rebel...oli hyvä, että Pena antoi ripitystä, eilen vain kyseinen tilanne nauratti niin maan perhanasti ja kuuppa kävi tosi kuumana tuosta Puistolan kuolevasta joutsenesta. Taisi muuten Männistö vihelellä viimeisen pelin tällä tasolla, tai ainakin toivottavasti.
 

Stobe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Philadelphia Flyers
Potku vähissä molemmilla

Eilisen pelin tempo oli aika verkkainen. Luistin painoi sekä Kirvesrinnoilla, että punakissoilla. Väsymys taisi painaa molempia joukkueita, ei siinä mitään kahvaamista tarvittu. Tapparassa on pari pelaajaa, jotka käyttävät mailaa liikaa keskimäärin alle 5 kertaa ottelussa, jos peli ei kyseisellä pelaajalla satu sinä päivänä kulkemaan. Eilen tuota mailankäyttöä ei ollut havaittavissa yhtään normaalia enempää. Taklauksia toivosi toki lisää, mutta niistä sitten seuraa niin usein porua "tahallisista vahingoittamisyrityksistä". Kiitos Makko pisteestä(ja pienet myös Kantorille)!


"Me Kahvataan, Me Koukitaan, Me Voitetaan, Tappara!"
 
Eilisen...

...käytöksen jälkeen taitaa jonkin verran sakkoja rapsahtaa HIFK:n suuntaan. Liekö otteluvalvoja tehnyt raportin tapahtuneesta? Tukka ainakin hulmusi siihen malliin Penan läksyttäessä, että taisi suihkukin tulla siinä samalla.
Penalle: Pysyikö purkka vielä suussa?
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oo la laa, nyt Pena on kuningas, kun uskalsi huutaa naama punaisensa itseään metrin lyhemmälle äijälle hallin käytävällä TV-kameroiden loisteessa! Jotenkin kuvastaa useiden HIFK:n fanien arvomaailmaa, kun tähän vielä lisätään tuolta vapaan puolelta Tony Halmetta käsittelevä viestiketju... Ihminen ei ole mitään ennen kuin hän uskaltaa käyttäytyä epäasiallisesti. Missä ne "takatukka - jutut" ja Föönin eroa vaativat panderollit nyt ovat? Säälittävää..

ps. Risuparralle varoitus! Vain siten liiga osoittaa olevansa tasapuolinen. Se on ihan sama, oliko Suhonen oikeassa vai väärässä, mutta ennenkin asiallisenkuuloisesta kritiikistä on varoituksia jaeltu. Mitä, eikö liiga olekaan tasapuolinen? En tiennytkään, kun olen tähän asti uskonut aina Urpoa...
 

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
Jani Hassinen

Eilisen matsin perusteella ko. kaverin arvostus laski melkoisesti. Kiekon kanssahan mies on kehittynyt melkoisesti ja on tuiki vaarallinen, varsinkin hyökkäyspäässä.

Mutta voi helvetti mitä mailan käyttöä kun kiekko on vastustajalla! Tuli ihan Ekman ja Sundblad mieleen kun kaveri hakkaa ja huitoo kaikkea mikä liikkuu. Ei todellakaan mikään herrasmies vrt esim Ojanen J. joka kyllä välillä työntää mailaa kainaloon mutta ei rupea koputtelemaan. Jatkoajallakin JH veti sellaisen viikatteen muistaakseni Hirchovitsin käsille, että kopautus kuului katsomoon asti. No entä Hassisen jäähyt pelissä?? 0min! Että sillä tavalla... Näin se peli paranee!
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Stobe

" keskimäärin alle 5 kertaa " loistavaa statistiikkaa ! Kysymys : Missä helvetin välissä te ehditte näitä loistavia tilastoja tehdä ?
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Täysin samaa mieltä. Ensinnäkin tuollainen kahvaaminen tekee peleistä tylsiä, tappavan tylsiä. Ei sinne mitään kaksinpainia olla menty katsomaan, vaan kunnon vauhdikasta lätkää. JÄäkiekkoon kuuluu fyysisyys eli kunnon puhtaat taklaukset ja vauhti. Kahvaaminen vie vauhdin pois ja typerät tuomarit loput. En tietenkään kannata mitään toisen vahingoittamista, mutta jos todellakin pelataan jääkiekkoa, tulisi pystyä ottamaan taklauksia vastaan. Muutoin voi todella siirtyä pelaamaan kaukalopalloa tai ringetteä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös