HIFK Spengler cupissa 2022

  • 51 005
  • 672

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin joo, tää ambri-piotta ei siis edes ole mikään mittari, ei ole edes eurooppalainen suurseura, vaan alueensa ja liigansa alakastia.

Hyvä!

Voi itku.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Melkein toivosi, että joku ulkolainen vastustaja löisi kaksinumeroiset tässä turnauksessa. Ihan vaikka herätykseksi.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eilen en katsonut, nyt riitti kymppi. Tunnelma on hyvä, mutta koko turnaus on aivan täysin merkityksetön eikä tässä humpuukissa ole yhtään mitään voitettavaa. Rahatkin menisi vain kekkereihin. Itse koutsina olisin lähettänyt tuonne junnut hakemaan kokemuksia. Pahimmassa tapauksessa tuolla tulee vielä tippumaan ukkoja.
 

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
Todella hidas ja raskasjalkainen vaikuttaisi IFK olevan tuossa jättikaukalossa. Siihen puolustuksen koomailut päälle. Kauheeta kattoo kun Sveitsissä asti nolataan itsemme. Varmaan todella kiva reissu jätkillekin ottaa tuolla joka matsissa kuokkaan.

Halli on vaikuttava ja meno kova.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Petrell#32 , mitkä eilisistä maaleista menivät Halosen piikkiin? Ja joo, mä oon varmaan pudottanut Halosen osalta riman turhan alas, mutta se on hyvää vastapainoa niille, joiden silmissä jokainen päästetty maali on helppo.

Halosella on monta oikeasti luvattoman helposti päästettyä maalia tällä kaudella, joten niitä helppoja ei ole tarvetta keksiä päästään yhtään enempää.

Ambria vastaan Halonen on pelannut toistaiseksi hyvin. Kumpikaan maaleista (tilanne nyt 2-0) eivät olleet veskan maaleja.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jos Stadi ottaa tänäänkin dunkkuun, on koko kauden saldo treenipelit mukaanlukien seuraava:

Voitot: 19kpl
Tappiot: 26kpl

Onhan tuo tällä budjetilla ihan karmea saldo.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Alivoima selvitettiin ja sen jälkeen saatiin jo tolppalaukaus.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
@Petrell#32 , mitkä eilisistä maaleista menivät Halosen piikkiin? Ja joo, mä oon varmaan pudottanut Halosen osalta riman turhan alas, mutta se on hyvää vastapainoa niille, joiden silmissä jokainen päästetty maali on helppo.

Halosella on monta oikeasti luvattoman helposti päästettyä maalia tällä kaudella, joten niitä helppoja ei ole tarvetta keksiä päästään yhtään enempää.

Ambria vastaan Halonen on pelannut toistaiseksi hyvin. Kumpikaan maaleista (tilanne nyt 2-0) eivät olleet veskan maaleja.
Päästäisiin tästäkin ikiliikkujaa muistuttavasta keskustelusta kun Niilo Halosesta hankkiuduttaisiin vihdoin eroon.

Toki organisaation ongelmia ajatellen yksi Halonen on ihan yhdentekevä tapaus.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Olipa hampaaton yritys läpiajosta. On muuten hieman erilainen tuo A-B:n valmentajan johtamistapa tuolla penkillä. Liikkuu jatkuvasti ja kannustaa pelaajia tauotta.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Hyvät naiset ja herrat, eläintarhan tirehtööri Nättinen!
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Pojilla varmaan ihan kiva reissu perheineen silti :). Vähän kyllä näin kannattajana olisi toivonut pirteämpiä esityksiä. Alkoi ihan lupaavasti turnaus. Jospa nyt löytyisi vielä joku vaihde lisää. Saataisiin tästä kunnon ottelu.
 

Incognito

Jäsen
@Petrell#32 , mitkä eilisistä maaleista menivät Halosen piikkiin? Ja joo, mä oon varmaan pudottanut Halosen osalta riman turhan alas, mutta se on hyvää vastapainoa niille, joiden silmissä jokainen päästetty maali on helppo.

Halosella on monta oikeasti luvattoman helposti päästettyä maalia tällä kaudella, joten niitä helppoja ei ole tarvetta keksiä päästään yhtään enempää.

Ambria vastaan Halonen on pelannut toistaiseksi hyvin. Kumpikaan maaleista (tilanne nyt 2-0) eivät olleet veskan maaleja.

Ei mennyt Halosen piikkiin ei. Fakta on vain, että pitkässä juoksussa koppi tarttuu 75-85% tehokkuudella ja 3-4 maaliin omiin saa aina varautua. Taposella lukemat ovat ihan muuta. Ei hänelle paljoa noita pelejä tule. Haloselle tulee. Halosen kanssa ollaan taas tutuksi clippikerho-osastolla.

Ongelmia tosin on enemmän ihan muilla sektoreilla. Halonen riittäisi jos joukkue olisi kova ja pelaisi hyvin. Taponen pystyy tuonkin fiaskon takana pelaamaan pääsääntöisesti hyvin. Halonen ei.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei mennyt Halosen piikkiin ei. Fakta on vain, että pitkässä juoksussa koppi tarttuu 75-85% tehokkuudella ja 3-4 maaliin omiin saa aina varautua. Taposella lukemat ovat ihan muuta. Ei hänelle paljoa noita pelejä tule. Haloselle tulee. Halosen kanssa ollaan taas tutuksi clippikerho-osastolla.

Tämä.

Pitkässä juoksussa jengi ei kestä sitä, jos veskari ottaa aina vain ne mitkä pitääkin, eikä välillä niitäkään.
Halosen perustaso on ollut täysin katastrofaalinen, ja mielelläni mennään ihan uusiin ulottuvuuksiin jos tuota eilistä aletaan maalaamaan joksikin erityiseksi maalivahdin onnistumiseksi.

Siinä on karmea ero, ottaako se toinen kundi ne kaksi avopaikkaa kiinni ja toinen ei.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan noi syötöt aivan toista ambri-piotalla. Kovia, motivoituja, tarkkoja ja hyvin vastaanotettuja.
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nääh näitä alkusarjan pelejä. Kanadakin on saldolla 0-2 ja molemmat pääsee jatkoon kuitenkin. Aika kova rypistys muuten olis pelata viis peliä viiteen päivään.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Pitikö Peltosen päästä Sveitsiin asti toteamaan ettei hänen sveitsiläiskiekko olekaan sveitsiläiskiekkoa vaan jotain käsittämätöntä paskaa?
 

Silppuri

Jäsen
Pääasia että kaikki pelaa ja kaikilla on kivaa!
 

Liitteet

  • kale.jpg
    kale.jpg
    153,4 KB · kertaa luettu: 52

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Ambrin pelaajabudjetti about 9M€? Ja heillä on vielä pari vahvistusta mukana? HIFK:lta puuttuu Koivistoinen, Melart ja Taponen (ja Halttunen). Onpa yllättävää, että HIFK on häviöllä 2-0, kun annetaan maalin eteen avopaikkaan vastustajalle syöttö lapaan ja toinen maali muuttaa suuntaa vastustajasta. Vitun Halonen.

Muistutuksena kaikille, Liiga on ajat sitten jäänyt NLA:n jalkoihin ihan joka tasolla.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
@Petrell#32 , mitkä eilisistä maaleista menivät Halosen piikkiin? Ja joo, mä oon varmaan pudottanut Halosen osalta riman turhan alas, mutta se on hyvää vastapainoa niille, joiden silmissä jokainen päästetty maali on helppo.

Halosella on monta oikeasti luvattoman helposti päästettyä maalia tällä kaudella, joten niitä helppoja ei ole tarvetta keksiä päästään yhtään enempää.

Ambria vastaan Halonen on pelannut toistaiseksi hyvin. Kumpikaan maaleista (tilanne nyt 2-0) eivät olleet veskan maaleja.
Tuohon 2-0-maaliin minulla on vahva kommentti Maalivahdit-ketjussa.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onko Ambrin pelaajabudjetti about 9M€? Ja heillä on vielä pari vahvistusta mukana? HIFK:lta puuttuu Koivistoinen, Melart ja Taponen (ja Halttunen). Onpa yllättävää, että HIFK on häviöllä 2-0, kun annetaan maalin eteen avopaikkaan vastustajalle syöttö lapaan ja toinen maali muuttaa suuntaa vastustajasta. Vitun Halonen.

Muistutuksena kaikille, Liiga on ajat sitten jäänyt NLA:n jalkoihin ihan joka tasolla.

Aha.

Pitäisiköhän tästä mainita Tapparalle?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös