R.P.M. 12 000
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Niin joo, tää ambri-piotta ei siis edes ole mikään mittari, ei ole edes eurooppalainen suurseura, vaan alueensa ja liigansa alakastia.
Hyvä!
Voi itku.
Hyvä!
Voi itku.
Päästäisiin tästäkin ikiliikkujaa muistuttavasta keskustelusta kun Niilo Halosesta hankkiuduttaisiin vihdoin eroon.@Petrell#32 , mitkä eilisistä maaleista menivät Halosen piikkiin? Ja joo, mä oon varmaan pudottanut Halosen osalta riman turhan alas, mutta se on hyvää vastapainoa niille, joiden silmissä jokainen päästetty maali on helppo.
Halosella on monta oikeasti luvattoman helposti päästettyä maalia tällä kaudella, joten niitä helppoja ei ole tarvetta keksiä päästään yhtään enempää.
Ambria vastaan Halonen on pelannut toistaiseksi hyvin. Kumpikaan maaleista (tilanne nyt 2-0) eivät olleet veskan maaleja.
@Petrell#32 , mitkä eilisistä maaleista menivät Halosen piikkiin? Ja joo, mä oon varmaan pudottanut Halosen osalta riman turhan alas, mutta se on hyvää vastapainoa niille, joiden silmissä jokainen päästetty maali on helppo.
Halosella on monta oikeasti luvattoman helposti päästettyä maalia tällä kaudella, joten niitä helppoja ei ole tarvetta keksiä päästään yhtään enempää.
Ambria vastaan Halonen on pelannut toistaiseksi hyvin. Kumpikaan maaleista (tilanne nyt 2-0) eivät olleet veskan maaleja.
Eikä ihme kun peli soljuu noin kauniisti.Ville näyttää nauttivan oman joukkueensa pelistä.
Ei mennyt Halosen piikkiin ei. Fakta on vain, että pitkässä juoksussa koppi tarttuu 75-85% tehokkuudella ja 3-4 maaliin omiin saa aina varautua. Taposella lukemat ovat ihan muuta. Ei hänelle paljoa noita pelejä tule. Haloselle tulee. Halosen kanssa ollaan taas tutuksi clippikerho-osastolla.
Tuohon 2-0-maaliin minulla on vahva kommentti Maalivahdit-ketjussa.@Petrell#32 , mitkä eilisistä maaleista menivät Halosen piikkiin? Ja joo, mä oon varmaan pudottanut Halosen osalta riman turhan alas, mutta se on hyvää vastapainoa niille, joiden silmissä jokainen päästetty maali on helppo.
Onko Ambrin pelaajabudjetti about 9M€? Ja heillä on vielä pari vahvistusta mukana? HIFK:lta puuttuu Koivistoinen, Melart ja Taponen (ja Halttunen). Onpa yllättävää, että HIFK on häviöllä 2-0, kun annetaan maalin eteen avopaikkaan vastustajalle syöttö lapaan ja toinen maali muuttaa suuntaa vastustajasta. Vitun Halonen.
Muistutuksena kaikille, Liiga on ajat sitten jäänyt NLA:n jalkoihin ihan joka tasolla.