Nyt sitten kaikki tuki Ilvekselle, jotta hakevat lauantaina Porista voiton.
Päästäisiin Turun Tovereita vai mikä lie se joukkue olikaan raastamaan. Go Ilves! Go IFK!
1999-2000 voitoin 3-1.Milloin IFK on viimeksi voittanut Tapparan poffeissa?
Ottelutilastot | HIFK - Kärpät 16.3.2017 | LiigaOlisi mukava saada aloitustilastot tästä pelistä. Omaan silmään tuntui, että etenkin kaksi ensimmäistä erää HIFK vei ne järjestään. Kolmannessa erässä sitten lyötiin pitkää kiekkoa siihen malliin, että alkoi jo todennäköisyys iskemään näpeille. Leino taisi eniten olla vaikeuksissa omassa päässä. Toli oman pään aloituksesta Kärpien avausmaalikin, kun Elkinsoli kentällä, mutta sen Elkins taisi vääntää vähintään tasuriksi, ellei voittaut.
Mä olen niin masokisti, että haluan Tapparan vastaan. Oma kirves on tän kauden osalta ollut niin tukevasti kaivossa jo tammikuusta lähtien, ettei sitä voi sieltä enää kaivaa. Ainoa tapa saada se on riistää se niiltä keillä se on. Okei, realistisesti HIFK:n tsänssit Kahvaraa vastaan on luokkaa 6-8%, mutta mitä sitten? Ei me mestaruutta voiteta kuitenkaan, jos ei pystytä niitä nitistämään. Kaadutaan sitten saappaat jalassa, jos niikseen tulee.
Entäs jos Ilves jyrää ne hurmiopäissään? Ja päästäänkin pelaamaan Pelsuja vastaan välierissä ja Kerho kaatuu sitten finaaleissa.
Mä haluan kans Tapparan vastaan! Olishan se mahtava tarina laittaa ne ulos! Tepsukka on Kallion johtamana ihan hemmetin paha kans. Uskon, että saadaan jopa parempi "hakkaa päälle" fiilis Tapparan kanssa.