miikafrans
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Svedu porukka.
Valmentaisi kesällä futista ja talvella lätkää? Yllättävää.
Ei olis eka koutsi, jolla olisi seurajoukkue ja maajoukkue samaa aikaa valmennuksessa... Vai mitä tällä tarkoitat?
Valmentaisi kesällä futista ja talvella lätkää? Yllättävää.
Ei olis eka koutsi, jolla olisi seurajoukkue ja maajoukkue samaa aikaa valmennuksessa... Vai mitä tällä tarkoitat?
Eli sinne (Espoon?) suuntaan on kulkeutunut sama huhu sitten kuitenkin...? Ei nyt, pointtini on se, että Rocky-uhka taidetaan sivuuttaa.
Onko sulla mitään hajua kuka tämä mystinen valmentaja on, joka joukkuetta jo kokoaa? Ilmeisesti ei ainakaan Summanen..
Göran Stubb kertoo tämän päivän HBL kolumnissaan että HIFK ei ole vielä palkannut valmentajaa ensi vuodelle.
R.Summanen on ainakin jossain määrin ilmoitellut joillekin pelaajille, että ei ole käyttöä enää ensi kaudella
Marko From jäi pahasti Ramin jyrän alle edellisen Summas-periodin aikana.
Marko From jäi pahasti Ramin jyrän alle edellisen Summas-periodin aikana. "Sä oot vittu turhin pelaaja ikinä missään" oli kuulemma ollut Raimon analyysi nuoresta puolustajan alusta.
Ei tällaista ole tapahtunut. Kysykää vaikka nimimerkiltä Renegade joka "tietää" tällaisetkin asiat.Rami tulevalle NHL-pakille Jarno Kultaselle: "Tee palvelus koko lajille ja lopeta urasi"
Kaikki on mahdollista nyky IFKssa. Itse olisin odottanut että ensi kauden valmentaja julkistettaisiin piakkoin, ainakin se vaikuttaa ratkaisevasti siihen viitsinkö poffikausaria hankkia. Siitä kun sitten hyvitetään ensi kauden kausarista niin mukava olisi tietää jotain ensi kauden kuvioista eikä ostaa ns. sikaa säkissä.
Tiedostan sairauteni, mutta jos Ramia ei saada seuraavalle kaudelle puikkoihin, olisi Lehkosen Ika mun suosikki kolmen vuoden sainauksella.
Tiedostan sairauteni, mutta jos Ramia ei saada seuraavalle kaudelle puikkoihin, olisi Lehkosen Ika mun suosikki kolmen vuoden sainauksella.
No niin, antakaahan sedälle pari avaria tai paremmat lääkkeet...
Kaikella kunnioituksella herra Lehkosta kohtaan, mutta eihän äijä ole antanut mitään näyttöjä sen jälkeen kun sai IFKsta kenkää.
Itse yrittäisin houkutella Jarno Pikkaraista Jukureista ensin kaudeksi...
Mä ajattelisin Ikaa nimenomaan 2-koutsiksi. Äijä on hyvä tekemään duunia pelaajien kanssa, mutta ei tosiaankaan mikään taktinen nero.
Ylipäätänsä haluisin nähdä IFKssa jatkuvuutta valmennuksen osalta. Juu Matikainen Soppa kuvio meni ihan reisille. Siltikin haluisin, että valmentajat tulisivat tänne tekemään 4-5 vuoden stinttejä, aluksi kakkosena pari vuotta ja sitten ykkösenä. Toisin sanoen kakkosvalmentajaa valittaessa valittaisiin samalla aina tuleva ykkönen.
Ihan kaunis ajatus, mutta ei toimi, jos ykköskoutsi haluaa itse valita avukseen omat luottomiehensä. Näitähän on nähty niin Ramin ja Erkan kuin Kojon ja Näkymättömän miehenkin tapauksessa. Lisäksi pitäisi olla kelvollinen kykyjenetsinäryhmä, joka aina parin vuoden välein kaivaa jostain kivenkolosta uuden tuntemattoman tyypin kakkosvalmentajaksi.
Ja miksi ihmeessä sen kakkosen pitäisi aina olla tuntematon?