HIFK:n valmennus kaudella 13/14

  • 61 699
  • 165

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kyllähän tällekin pitää avata oma ketjunsa. Raato on nyt kauden loppuun kestävällä diilillä ja yleinen usko on se, että häntä kutsuu tämän kauden jälkeen KHL. Nyt kuitenkin pitää olla HIFK:lla jo tiedossa ensi kauden valmentaja ja näin käsittääkseni onkin. Toivottavasti ainakin. Muuten tulee taas pitkät väijyvuorot.

Näen tässä 3+1 skenaariota, jotka arvioin kouluarvosanoin:

1) Raato ei lähdekään KHL:ään, vaan jatkaa HIFK:n 1-valmentajana. Tälle arvosana 9.

2) Raato lähtee KHL:ään, HIFK:n uusi 1-valmentaja on A-luokkaa nimimerkillä "Nenä". Tälle myös 9.

3) Raato lähtee KHL:ään, HIFK:n 1-valmentajakuvio on epäselvä siitä eteenpäin ja uusi koutsi on No Body. Arvosanaksi 4.

4) Raato jää HIFK-organisaatioon UTJ:ksi, uusi 1-valmentaja on A-luokkaa nimimerkillä "Kalsong". Tämä on hullu toiveskenaario ja arvosanaksi pitää laittaa 10+. Vaihtoehto 4 ei ole täysin tuulihattukamaakaan, mutta sen toteutuminen olisi niin hienoa, että en ihan usko kuitenkaan. Vielä. Mutta -huh- ei mahdotontakaan.

Elämme mielenkiintoisia aikoja. Ensi kauden joukkuetta kootaan ja jos Crazy dream toteutuisi, sitä voisivat koota Raato ja uusi 1-koutsi kohtuukovalla vetovoimalla. Mä laitan roponi kuitenkin vaihtoehdolle 2. Ja uuden 1-valmentajan nimimerkit paljastavat sen, kuka on mun ymmärtääkseni HIFK:n tuleva 1-valmentaja.

Korostan: En tässä väitä mitään pomminvarmaa. Viimeksi kun väitin, pomminvarma myöhästyi kuukaudella. Mutta ei mun käsitykset nyt ihan ulkojäiltäkään ole. Peli on avattu!
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Nyt odotan erityisesti schollin inputia tänne, sillä ensi kausi vaikuttaa hänen unelmaltaan.
 

2Six

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Studioisännältä muutama twiitti aiheeseen:

"Jarkko Litmanen ‏@JakeLitmanen
Tänään selvisi #hifk:n ensi kauden valmentajat. Mukavia miehiä, mutta menestyksestä ei tarvitse haaveilla.Itse olisin toivonut #raato:a"

"Jarkko Litmanen ‏@JakeLitmanen
Ihan sairasta, että #hifk ei edes halunnut neuvotella Summasen kanssa ensi kaudesta."

"Jarkko Litmanen ‏@JakeLitmanen
Olisihan se tietty raskasta jos organisaatiossa toimisi koko kauden ammattilainen. #eiolekivaa"

Jos/kun noissa jotain perää, niin on taas kyllä ens kaudella ihan puhdas CC-meininki päällä. Noh, tuolla keinolla newbondage pitää paikkansa kunhan Rami nyt ensin hoitaa vähän menestystä tällä kaudella. Voi sitten taas perseillä ja leikkiä maailmanomistajaa. Ramin kanssa kun tämä ei olisi käynyt.

Edit. Nuo siis eilisen pelin jälkeisiä twiittejä.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Rocky päävalmentajaksi ja Kiva-Harri kakkoseksi? Match made in heaven! Minä odotan jotain virallisempaa julkistusta ensi kauden valmentajista ennen kuin lähden ranteitani aukomaan, vaikka ensi kauden tilanne onkin vaikea. Ramin jatkaminen olisi ehdoton ykkösvalinta, mutta jos se Nokka saadaan tänne roudattua takaisin niin on sekin aivan huipputoimintaa HIFK:n toimistolta.

Minä kelpuutan tasan neljä nimeä HIFK:n päävalmentajaksi ensi kaudeksi:

1.) Raimo Summanen
2.) Kari Jalonen
3.) Jukka Jalonen (sopimusta jäljellä?)
4.) Kari Heikkilä (siinä ja siinä uskaltaisinko HIFK:n antaa Kaken kipparoitavaksi...)

Mikäli HIFK:ta koutsaa ensi kaudella joku muu henkilö niin lähtökohtaisesti ollaan menty metsään (olettaen, että julkisuudessa uutisoidut ensi kauden valmentajasopimukset pitävät paikkansa).
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Jos/kun noissa jotain perää, niin on taas kyllä ens kaudella ihan puhdas CC-meininki päällä. Noh, tuolla keinolla newbondage pitää paikkansa kunhan Rami nyt ensin hoitaa vähän menestystä tällä kaudella. Voi sitten taas perseillä ja leikkiä maailmanomistajaa. Ramin kanssa kun tämä ei olisi käynyt.

Sitä mä vaan ihmettelen, kun IFK:n hallitus valitsee/palkkaa valmentajan, et jos sieltä tulee koodinimi "rocky". Olen kuitenkin antanut itselleni ymmärtää, että hallituksessa janotaan myös urheilullista menestystä ja ainakin lähes kaikki olivat Ramin palkkauksen puolella.

Hallituksen, siis sen mitä olen itselleni antanut ymmärtää, valinta (toki markkinat ei ole Prisman hevi-osasto, mistä vaan voi poimia kotimaisia tai monesta eri ulkomaisesta vaihtoehdosta mieleisensä) olisi veli-Hagelstamin koodinimi "nenä" tai "kalsong".

Ja voihan se olla, että Jaken mielestä koodinimet "nenä" tai "kalsong" ei häntä henkilökohtaisesti miellytä.

Plus, TNB:n paikkakaan ei ole mikään eläkevirka...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ketä noi Litmaset ovat? Aika mielenkiintoinen tilanne, koska mun tietääkseni kyllä puhutaan koodinimestä "kalsong". Ja Ramia ei edes yritetty? Ei pidä paikkaansa sekään.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ja Ramia ei edes yritetty? Ei pidä paikkaansa sekään.

Pitää paikkansa tai ei, niin onhan HIFK aika pahasti myöhässä näiden valmentajakuvioidensa kanssa. Ihan vaan sillä meinaan, että miten luulevat sitä joukkueen rakennusta hoitaa tähän aikaan vuodesta? Varsinkin kotimaiset pelaajat pitäisi olla jo suurimmaksi osaksi kiinnitetty edes esisopimuksella ensi kaudeksi, siis ylempien ketjujen pelaajat.
 

scholl

Jäsen
Nyt odotan erityisesti schollin inputia tänne, sillä ensi kausi vaikuttaa hänen unelmaltaan.

Kiitoksia luottamuksesta, mutta ensi kauteen on pakko olla kaksijakoisin tunnelmin. Pelkään, että talous kusee, mutta urheilullinen menestys on hyvää.

Luulen, että Villen liittyminen valmennukseen ja Raadon jatkaminen päävalmentajana on aika realistinen mahdollisuus. Jopa Frank oli eilen Ylen haastattelussa vähän liputtanut siihen suuntaan. Kunnianhimoinen valmentaja kuten Rami, minkä ihmeen takia vetäisi oikeasti vain parin kuukauden stintin. Hän ehtii ja on ehtinyt urallaan kuitenkin tienata. En usko, että se on mikään kynnyskysymys, jos yhden kauden tienaa heikommin kuin mitä KHL:stä saisi ja toisekseen valmentajassa on turha pihistellä, joten Penan lanseeraama mottipäinen summa pitää tarvittaessa maksaa.

Rami on valmentaja. Todennut mm. Kekäläisestä, ettei tämä ymmärrä valmentamisesta mitään. Se on vain totuus, ettei Ramin kärsivällisyys ja muut ominaisuudet sovi hirveästi sinne urheilutoimenjohtajan hommaan. On totta, että hänellä on oikea kunnianhimo, mutta siinä tehtävässä pitää olla henkilön, joka pystyy toimimaan niin toimitusjohtajan kuin valmentajankin kanssa yhteistyössä. Henkilön, joka on urheilupuolen ehdoton pomo, jolla on hallituspaikka ja joka ymmärtää myös talouden reaaliteetit. En usko Ramin olevan oikea henkilö siihen ja sitä paitsi, jos hän on hyvä valmentaja niin silloin hänen pitäisi valmentaa. Kaikki eivät osaa valmentaa yhtä hyvin. Itseasiassa luulen, että utj:n pitäisi olla enemmänkin koodinimi "söde" tyyppinen.

Joka tapauksessa ensimmäistä kertaa lähes kahteen vuoteen huomaan jälkeen tuntevani kannattavani IFK:ta. Se negatiivisuus on kadonnut, enkä usko, että ensi kauden valmentajavalinta nyt kauhean mönkään voi mennä. IFK:ssa on opittu, että se ei ole ihan merkityksetön tehtävä, eikä siihen voi ihan ketä tahansa asettaa. Jokainen seura ei olisi saanut Summasta edes loppukaudeksi ja jokainen seura ei olisi tehnyt tarvittavaa duunia, jotta olisi saanut Summasen edes loppukaudeksi, joten eiköhän nyt tehdä hartiavoimin töitä myös ensi kauden eteen.

Toki Kari Jalonenkin voi tulla, mutta näen hänet kyllä Suomen seuraavana maajoukkuecoachina, joten en tiedä miten se sopii tähän kuvioon.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Pitää paikkansa tai ei, niin onhan HIFK aika pahasti myöhässä näiden valmentajakuvioidensa kanssa. Ihan vaan sillä meinaan, että miten luulevat sitä joukkueen rakennusta hoitaa tähän aikaan vuodesta?

Sitähän mä juuri yritin sanoa, että HIFK:lla on nyt tiedossa ensi kauden valmentaja ja hän on aloittanut joukkueen kokoamisen. Kaikki olisi voinut tapahtua aiemminkin, mutta olen tyytyväinen, että edes tammikuussa. Pitää katsella eteenpäin, ei aina jaksa surkutella maahan kaatunutta maitoa. This is HIFK.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Hötkyileeköhän porukka nyt taas? Ehkä HIFK ei ole ihan tumput suorana sopimusneuvotteluissa seissyt sekään. Eikä näitä ole aiemminkaan kesken kuluvan kauden kauheasti julkistettu, miksi nytkään.

Mitä valmennukseen tulee, niin Kolvi todennäköisesti siirtyy maajoukkueen palvelukseen kaudesta 2014/2015 alkaen, joten ensi kauden hän olisi mukavasti HIFK:n käytössä. Kolvi ja Ville, ei kuullosta pahalta. Summanenkin menisi, jos onnistuu tällä kaudella ja vielä ilman jotain ihmeellisiä purkauksia a la Niinimaa.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Pitää katsella eteenpäin, ei aina jaksa surkutella maahan kaatunutta maitoa. This is HIFK.

No mikä siinä on, että tässä seurassa se maito tuntuu olevan useammin siellä maassa kuin lasissa? Ai niin, sinähän vastasit jo itse tuohon kysymykseen viimeisessä lauseessasi. ;)

Toivottavasti siellä on sitten sellainen nimi, joka oikeasti herättää myös pelaajien mielenkiinnon tulla joukkueeseen? Katsellaan. Nyt kuitenkin mielenkiinto tässä kaudessa ja miten Raato saa potkittua perseelle tuota joukkuetta.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämmöinen ketju, kun avattiin niin siirretään toiseen ketjuun postaamani viesti tänne:

Ensi kauden valmentaja. Näin olen ymmärtänyt.

Nyt sitten arvailemaan, että kuka tuo "kova" nimi on. Tarkoitetaanko kovalla kovaa vai kovaa? Linkit vievät youtubeen.

Väkisin tulee ensimmäisenä mieleen Shedden. Miksi Shedden tulee mieleeni johtuu yksinkertaisesti siitä, että ensi kauden valmentajan pitää olla tällä hetkellä kiinni, koska muuten hän olisi tällä hetkellä jo puikoissa ja tämä sulkee pois sellaiset nimet, kuin Heikkilä ja Rautakallio, joita en edes minään hirveän kovina niminä pidä ainakaan näin HIFK:n näkökulmasta. KJ puolestaan taitaa olla tavoittamattomissa. En usko HIFK:n lähtevän merta edemmäs kalaan, joten tuttu nimi valmentajaksi tullee.

Lisäksi mikäli HIFK olisi kiinnittänyt Sheddenin, niin kukahan olisi ensimmäinen pelaaja, jonka Doug haluaisi kiinnittää? Karalahti tietysti? Karalahden tulostahan on huhuja pyörinyt. Lisäksi Sheddenin jengistä 2005-06 sopivasti Salmelaisella loppuu diili ja Luttinen täällä onkin. Sitten Hirso tietysti sentteriksi ja Joonas Vihko laitaan.
No mikäli uusi valmentaja alkaa joukkuetta kasaamaan, niin ei kauan mene, kun nimi on iltapäivälehtien sivuilla. Sitä vain toivon, että valmentaja oikeasti on kiinnitetty, koska muuten taas arvotaan toukokuussa, etää kukahan tulisi ja siinä ei hyvin käy. Nybondas todennäköisesti taikoisi Peltosesta suoraan head coachin ja siinä sitten taas yhden valmentajan ura romuttuisi alkumetreillä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Apassi; Mitä, eikö se jota tarkoitan aukea nimimerkeistä "nenä" ja "kalsong"? : ). Joo, Kari Jalosta tarkoitan.
 

2Six

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ketä noi Litmaset ovat? Aika mielenkiintoinen tilanne, koska mun tietääkseni kyllä puhutaan koodinimestä "kalsong". Ja Ramia ei edes yritetty? Ei pidä paikkaansa sekään.

Ööö...etkös hallilla nykyään ole laisinkaan? Siellähän tuo pyörii kaikki pelit.

Litmanen on Kettusen aisapari IFK-radiossa. Ja jos Kettunen ei soita kelloja, niin tuo selostaa kaikki IFKn vieraspelit ja näissä peleissä siis Jake studioisäntänä. Myös pyörii hallilla peleissä. Ja Hakki kommentoi. Hakki on #20. Myös hän on ollut ennenkin hallilla.

Nuo sedät kai ihan jonkin verran saa tietoa joukkueelta, kun osaavat asioita jopa ennen (ei siis tässä ja nyt) pelejä kertoa ennakoissa.

Näyttää vahvasti juurikin veli Seesamin mainitsemalta Rocky VIII & Kiva kaksikolta. Joka taas ei olisi kivaa.

Mutta jospa iloitsisi siitä, että joukkueella on tässä ja nyt (siis ihan kirjaimellisesti) ihan oikea ammattitaitoinen valmentaja...edes hetken aikaa.

Edit. Toki tuohon em kuvaelmaan sopisi myös herra Kivi yhdistettynä jompaankumpaan aiemmin mainituista. Poristahan tulee myös ensi kauden seinä joukkueelle. Jospa Raanta halus, että Kivi otetaan mukaan ettei maalaispoikaa niin pelota isoissa valoissa (tuo Karrihan on myös aiemmin ollut isolla kirkolla).
 
Viimeksi muokattu:

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
4) Raato jää HIFK-organisaatioon UTJ:ksi, uusi 1-valmentaja on A-luokkaa nimimerkillä "Kalsong".

Toisaalta tuossa on neutronipommin ainekset. Kun tuo kuvio pamahtaa niin Nordiksella on pystyssä ainoastaan betonibunkkeri ja pari torakkaa.

Ei Raadosta voi tehdä UTJ:tä. Miehen vahvuudet ovat valmennuksessa ja hetkessä elämisessä. UTJ tarvitsee pidemmän perspektiivin asioihin.
Raato toistaisi takuuvarmasti Faxin liikkeitä, mm nimittäisi itsensä valkuksi kesken pleijareiden kun osaa sen homman paremmin kuin kukaan muu.

Ei, ei ja ei. UTJ:llä pitää olla kyky pysyä tontillaan myös tukalissa tilanteissa. Raadolla ei ole tätä ominaisuutta.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Apassi; Mitä, eikö se jota tarkoitan aukea nimimerkeistä "nenä" ja "kalsong"? : ). Joo, Kari Jalosta tarkoitan.

Silloin kun tuon viestin kirjoitin, niin en ollut avausviestiäsi edes lukenut, vaan kirjoitin tuon Summas-ketjuun, jossa et ollut vielä nimeä arvaillut/ vihjaillut.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ei Raadosta voi tehdä UTJ:tä. Miehen vahvuudet ovat valmennuksessa ja hetkessä elämisessä.

Olen aivan samaa mieltä. Mutta minkäs sille voi, että Raato itse haluaa tätä. Tosi mainio hullunmylly olisi se, että Nyba siirrettäisiin tj:ksi. Raato & Nenä samassa jengissä? Olisi kaksi aika vahvatahtoista tyyppiä, mutta kyllä mä HIFK:hon toivon silti enemmän tällaista väriä kuin rockysoppaa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Silloin kun tuon viestin kirjoitin, niin en ollut avausviestiäsi edes lukenut, vaan kirjoitin tuon Summas-ketjuun, jossa et ollut vielä nimeä arvaillut/ vihjaillut.

Juu, ymmärrän. Päätin avata oman ketjun, jotta Raato-ketju ei tulisi täyteen spekulaatiota ensi kauden valmentajasta.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä veli...

Josko kyseinen kakkosen veto toteutuu, niin IFK on kokonaisuutena kaukalon ulkopuolella ylivoimaisessa kuosissa Suomen mittakaavassa. Yksi mukana roikotettava Nytbondas ei kokonaisuutta pilaa....
 

Puta Madre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYJ
Olen aivan samaa mieltä. Mutta minkäs sille voi, että Raato itse haluaa tätä. Tosi mainio hullunmylly olisi se, että Nyba siirrettäisiin tj:ksi. Raato & Nenä samassa jengissä? Olisi kaksi aika vahvatahtoista tyyppiä, mutta kyllä mä HIFK:hon toivon silti enemmän tällaista väriä kuin rockysoppaa.

Voitko vähän kaivella lisää faktaa, kun itseäni rupesi puistattamaan ajatus Kivi-pariskunnasta niin pahasti että viikonloppu uhkaa mennä pilalle. Vaikka pelkkiä juoruja, se riittää mulle.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen aivan samaa mieltä. Mutta minkäs sille voi, että Raato itse haluaa tätä. Tosi mainio hullunmylly olisi se, että Nyba siirrettäisiin tj:ksi. Raato & Nenä samassa jengissä? Olisi kaksi aika vahvatahtoista tyyppiä, mutta kyllä mä HIFK:hon toivon silti enemmän tällaista väriä kuin rockysoppaa.

En usko, että Valtasta ollaan tiputtamassa TJ:n tontilta minnekään, kun HIFK tekee taloudellista voittoa kaudesta toiseen, mikä on aika merkillistä HIFK:n historiassa. Nybondaksella taas en usko olevan minkään sortin eväitä toimia TJ:n tontilla SM-liigassa, UTJ:nä tuo nyt vielä menee, kun siinä vaaditaan vähän erilaista osaamista. Raato&KJ duo kuulostaa kyllä melkoiselta aikapommilta... Siinä olisi ehkä vähän turhan monta kukkoa tunkiolla, toimiessaan tosin tuo voisi olla erinomainen kaksikko, en sitä kiellä, mutta onko se riskin arvoinen jos jompi kumpi edellä mainituista olisi palkattavissa yksinään valmentajaksi? Se on sitten taas eri tarina mikäli nämä veijarit välttämättä haluavat toimia toistensa kanssa edellä mainituissa rooleissa, sitten menee hommat vähän kinkkiseksi.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
En usko, että Valtasta ollaan tiputtamassa TJ:n tontilta minnekään, kun HIFK tekee taloudellista voittoa kaudesta toiseen, mikä on aika merkillistä HIFK:n historiassa. Nybondaksella taas en usko olevan minkään sortin eväitä toimia TJ:n tontilla SM-liigassa, UTJ:nä tuo nyt vielä menee, kun siinä vaaditaan vähän erilaista osaamista. Raato&KJ duo kuulostaa kyllä melkoiselta aikapommilta... Siinä olisi ehkä vähän turhan monta kukkoa tunkiolla, toimiessaan tosin tuo voisi olla erinomainen kaksikko, en sitä kiellä, mutta onko se riskin arvoinen jos jompi kumpi edellä mainituista olisi palkattavissa yksinään valmentajaksi? Se on sitten taas eri tarina mikäli nämä veijarit välttämättä haluavat toimia toistensa kanssa edellä mainituissa rooleissa, sitten menee hommat vähän kinkkiseksi.

En kyllä minäkään näe Nybaria TJ;nä, varsinkin kun Valtanen on hoitanut fyrkkapuolen todella kondikseen. Onko Nybarilla minkäänlaista kokemusta talouspuolen asioista? Jos on niin toivottavasti enemmän kuin ulkkisten scouttauksista, muuten ollaan kohta konkassa.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luulen, että Villen liittyminen valmennukseen ja Raadon jatkaminen päävalmentajana on aika realistinen mahdollisuus. Jopa Frank oli eilen Ylen haastattelussa vähän liputtanut siihen suuntaan. Kunnianhimoinen valmentaja kuten Rami, minkä ihmeen takia vetäisi oikeasti vain parin kuukauden stintin. Hän ehtii ja on ehtinyt urallaan kuitenkin tienata. En usko, että se on mikään kynnyskysymys, jos yhden kauden tienaa heikommin kuin mitä KHL:stä saisi ja toisekseen valmentajassa on turha pihistellä, joten Penan lanseeraama mottipäinen summa pitää tarvittaessa maksaa.

Rami on valmentaja. Todennut mm. Kekäläisestä, ettei tämä ymmärrä valmentamisesta mitään.

Toki Kari Jalonenkin voi tulla, mutta näen hänet kyllä Suomen seuraavana maajoukkuecoachina, joten en tiedä miten se sopii tähän kuvioon.

Luulisin, että just kunnianhimosta Rami haikailee Venäjälle, sehän on Euroopassa unelmapaikka monelle valmentajalle, koska pelaajat on huipputasoa. Parempia on vain änärissä. Liksa toki vaikuttaa, mutta en usko että se Ramin kohdalla on suurin tekijä, niin kuin et väittänyt sinäkään.

Rami on nimenomaan valmentaja ja hänen pitäisi pysyä siinä ruudussa. Tuskin pääsee samalle tasolle utj:na, yhteistyössä utj:n kanssa jälki voisi olla todella tappavaa.

KJ olis mun ykkösvaihtoehto, jos Rami ei jatka, ilmeisesti maajoukkueen valmentaminen ei periaatteessa poissulje tätä. Olisiko se IFK:n kannalta hyvä veto, se on taas toinen juttu. Riippuu tietysti kakkosesta, Ville??
 

punainenpeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR
Vain paras kelpaa

Rocky-huhu on painajainen, jota en jaksa uskoa todeksi. Ei Ifk:ssa niin hulluja voida olla, ettei Sopan jälkeen ole mitään opittu. IFK:n valmentajaksi käy vain valmiiksi tasonsa osoittautunut ja VOITTANUT huippuammattilainen, jolla pää kestää kovat paineet.

Rocky, Kiva Kiva tai Kivi eivät ole sellaisia.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Summasen kohdalla on sellainen ikävä seikka, että mitä pidempään mies pyörii hommissaan samassa paikassa, sitä todennäköisemmäksi käy räjähtäminen ja riitaantuminen. Tällainen lyhyt pesti voi vielä toimia hyvinkin, mutta itse en olisi valmis ottamaan riskiä pidemmän pestin kohdalla, jos vaan on mahdollista saada joku toinen huippuvalmentaja joukkueeseen.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös