Kauppalehden mukaan IFK:n "kassa pullistelee", Everin mukaan tällä varaudutaan tuleviin laajentumishankkeisiin.
Kauppalehden mukaan IFK:n "kassa pullistelee", Everin mukaan tällä varaudutaan tuleviin laajentumishankkeisiin.
Mä todella toivon että jotain tapahtuu. Kai tämäkin on vaan pelaajien ja valmentajien vika. Ammattitaidottomat paskat ne vaan jatkaa. Vaikea arvata ketä tarkoitanIhan mielenkiinnosta.... mitäköhän voisi arvioida että HIFK menettää per peli kun katsojia on yli tuhat vähemmän kun laskettu tai viime kaudella?
Joko tehdään turskaakin kun jengi ei enää tuosta suostu maksamaan? Näinkö saataisiin muutosta aikaan?
Itse olin jo autuaasti unohtanut tuon ulkoilmaottelun ja täytyy kyllä sanoa, että muuntajaan kuseminen tuntuu tällä hetkellä houkuttavammalta ajatukselta kuin Kaisaniemen puistossa värjöttely joulukuun alun pimeydessä ja vesisateessa. Paljonkohaan tuohon peliin on myyty lippuja? Toki Helsingissä asuu sen verran runsaasti näätäfaneja, että eiköhän lehterit täyty vierasjoukkueen kannattajilla, jos/kun kotijoukkueen faneja ei kiinnosta ja ahdistaa.Joulukuussa onkin vuorossa Kaisaniemen spektaakkeli, jossa katsomon kapasiteetti on n.18000.
Ihan jo tässä täristen jännittää, että moniko jaksaa vaivautua mestoille?
Toi on muuten harvinaisen totta. Kun ei lumi narsku jalkojen alla enää talvisin, ei näille ulkoilmaotteluille ole omalta kohdalta oikein tilausta. Voishan sitä mennä prätkällä tohon matsiin, mutta vesi- tai räntäsateessa sekin on tylsää.Itse olin jo autuaasti unohtanut tuon ulkoilmaottelun ja täytyy kyllä sanoa, että muuntajaan kuseminen tuntuu tällä hetkellä houkuttavammalta ajatukselta kuin Kaisaniemen puistossa värjöttely joulukuun alun pimeydessä ja vesisateessa.
Tilannepäivitystä talouteen: Oy HIFK-Hockey Ab:n tilikausi voitollinen
Jahas, että musta nolla sitten vaihteeksi. Eipä tässä mitään, hyvä niin kauan kuin homma pysyy hallussa ja joukkue hallissa.
Eli tuosta tuloksesta voi ymmärtää ettei myöskään HIFK-Kärpät ulkoilmaottelu ollut mikään taloudellinen menestys, mikä kylläkin taisi olla jo etukäteen tiedossa.
Ei taideta ihan heti Liigassa vastaava spektaakkelia nähdä.
Tai sitten on konsultoitu tuossa HonkalehtoaEli tuosta tuloksesta voi ymmärtää ettei myöskään HIFK-Kärpät ulkoilmaottelu ollut mikään taloudellinen menestys, mikä kylläkin taisi olla jo etukäteen tiedossa.
Lipunmyynnissä oli suuria ongelmia. Osa katsomosta piti sulkea eli kapasiteettia pienennettiin. Tulos oli siihen nähden siedettävä ±0.Eli tuosta tuloksesta voi ymmärtää ettei myöskään HIFK-Kärpät ulkoilmaottelu ollut mikään taloudellinen menestys, mikä kylläkin taisi olla jo etukäteen tiedossa.
Taas hyvä esimerkki ja saa totisesti IFK:n näyttämään puulaakiharrastelijapoppoolta. Kiva kuitenkin kun joku osaa ja viitsii.Taitaa Kärpät operoida tällä kaudella parhaimmilla resursseilla. Tekee voittoa saman verran kuin osa SM-liigajoukkueista käyttää koko pelaajabudjettiinsa. Linkissä lisää.
Toivottavasti uusi halli antaa meille paremmat osuudet kalja- ja pizzamyynnistä. Muuten voidaan tulevaisuudessakin olla vain haastaja Kärpille.
https://www.jatkoaika.com/Uutiset/Kärpät-konserni-teki-huiman-taloudellisen-tuloksen-–-Liiga-jääkiekko-tuotti-lähes-miljoonan/215411
Taas hyvä esimerkki ja saa totisesti IFK:n näyttämään puulaakiharrastelijapoppoolta. Kiva kuitenkin kun joku osaa ja viitsii.
Mutta tullaan takaa ja ohi pikkuhiljaa.
Eipä vois taas suomalaisempaa olla. Itellä menee taloudellisesti hyvin, mutta vituttaa kun naapurilla on menny paremmin. Ootte vissiin kyllästyny rutisemaan senttereistä?