Siellä on youtube-kanavalla kokonainen sarja niitä.Siis eikai tuo video oikeasti ollut IFK:n tekemä??
Voi huh-huh! Ketkä nuo ukot ovat. Pitäisi äkkiä päästää ulos Nordiksesta ja sitten uusia lukot.
Itse maskotille iso peukku, se ei ole keneltäkään pois ja voin kuvitella tuovan perheen pienimmille aika paljon. Tuolle mukahauskalle videolle puolestaan vähintään yhtä iso peukku alas. IFK on tupannut olemaan viestinnässään hillitty, arvokas ja asiallinen. Nyt kaikki nämä arvot heitettiin romukoppaan ja tilalle saatiin useampi minuutti ajanhukkaa.
Toivottavasti itse maskotti on habitukseltaan ja toiminnaltaan lähempänä Phillie Phanaticia kuin Tapsua.
Mukahauskoilla videoilla on urheilussa aika pitkä perinne. Luulen sen vähän rasittaneen tuota sketsien ideointia.
Hyvän ja huonon eron hiuksenhieno. ESPN kanavalle lienee parhaimmat käsikirjoittajat ja ohjaajat käytettävissään toisin kuin IFK:lla ja usein jälki onkin briljanttia. Mutta mukaan mahtuu kyllä monia epäonnistumisia vuosien aikana.
Näissä on muuten käytetty hienosti maskottia apuna. Maskotti ei ole pelkkä heiluja.
[MEDIA=youtube]VlbnVzDTk_Q[/MEDIA]
Toi videokokonaisuushan haisee ihan uudelle pelaajalle, joka pelaa huomenna. Buli ja maskotti. Kuka on sellainen pelaaja, jota on haukuttu maskotiksi? Isokokoinen? Ihan ensimmäisenä tuli mieleen Ilari Melart, mutta se nyt ei liene mahdollista. Mutta, mitä muita pelaajia voisi olla, jotka täyttäisivät määreet?
Muuten mä en keksi, mitä järkeä tossa videosarjassa olisi ja miksi maskotti ylipäätään hankittaisiin kesken kauden. Videoissa oli hauskaa itseironiaa, vaikka itse aihe, eli maskotti onkin ihan perseestä. Luulisi toimiston jo tajunneen, että meikäläiset ei hyvällä maskottia katso ja helposti hyväksy. Ei, vaikka kysymys olisi lapsista. Tässä on nyt jotain muuta taustalla. Pakko olla.
Sinko Salmi tottakai, ei ole koolla pilattu mutta maskotiksi varmaan maailman eniten haukuttuToi videokokonaisuushan haisee ihan uudelle pelaajalle, joka pelaa huomenna. Buli ja maskotti. Kuka on sellainen pelaaja, jota on haukuttu maskotiksi? Isokokoinen? Ihan ensimmäisenä tuli mieleen Ilari Melart, mutta se nyt ei liene mahdollista. Mutta, mitä muita pelaajia voisi olla, jotka täyttäisivät määreet?
Muuten mä en keksi, mitä järkeä tossa videosarjassa olisi ja miksi maskotti ylipäätään hankittaisiin kesken kauden. Videoissa oli hauskaa itseironiaa, vaikka itse aihe, eli maskotti onkin ihan perseestä. Luulisi toimiston jo tajunneen, että meikäläiset ei hyvällä maskottia katso ja helposti hyväksy. Ei, vaikka kysymys olisi lapsista. Tässä on nyt jotain muuta taustalla. Pakko olla.
Toi videokokonaisuushan haisee ihan uudelle pelaajalle, joka pelaa huomenna. Buli ja maskotti. Kuka on sellainen pelaaja, jota on haukuttu maskotiksi? Isokokoinen? Ihan ensimmäisenä tuli mieleen Ilari Melart, mutta se nyt ei liene mahdollista. Mutta, mitä muita pelaajia voisi olla, jotka täyttäisivät määreet?
Ei kyllä Jutila pysyy Tapparan miehenä, vaikka Nordiksella kävikin toissaviikolla kattomassa HIFK-Tappara.Kohta tulee uusi video missä HIFKn maskotti on punainen Tanhupallo.
Voi olla, että tulkitsin väärin mutta eikös tuo siltä haiskahda, että IFK:lle tulee maskotti? Ainakin tuo seuran youtube-kanavalta löytyvä kokonaisuus antaisi vahvasti näin ymmärtää.
Maskotti nyt ei vain sovi HIFK:n imagoon, sori vaan.
Mä en suostu uskomaan, että toimistolla ollaan noin pihalla. Varsinkin, kun tiedän heidänkin naureskelleen muiden maskoteille.
Kyllähän tuo siltä vaikuttaa. Myös nettisivuilla on tähän sarjaan liittyvä juttu alaotsikoitu "Tuleeko HIFK:lle maskotti?" ja kehotetaan katsomaan videosarja ja "tee omat johtopäätöksesi!"Voi olla, että tulkitsin väärin mutta eikös tuo siltä haiskahda, että IFK:lle tulee maskotti? Ainakin tuo seuran youtube-kanavalta löytyvä kokonaisuus antaisi vahvasti näin ymmärtää.
Muistanko oikein että JYPin maskotti (Myrsky, Tyrsky?) myllytti jonkun vieraskatsojan kanssa? Haluan sellaisen meillekin!
Ja siellähän on/oli jo se perskindol-ukko, eiköhän se riitä :)
Tällä kertaa ensimmäinen ajatus tuosta hassuttelusta oli se, että ensin laitetaan tollanen ja iltapäivällä sitten asiaakin uuden pelaajan muodossa. Tuskin tapahtuu, mutta mielessä siis kävi.
Muistanko oikein että JYPin maskotti (Myrsky, Tyrsky?) myllytti jonkun vieraskatsojan kanssa? Haluan sellaisen meillekin!