Ikään kuin tämä poikkeuksellisen järkyttävä tuomio ei riittäisi, Söde saa luultavasti vielä huilia seuraavan matsin HPK:ta vastaan. Mutta ... no hätä, IFK:n pakkikalustossa riittää leveyttä ja syvyyttä kompensoimaan tämänkin vääryyden. Anyway: onnittelut hienosta voitosta!Ristiinnaulutseminen senaatintorilla höystettynä Hermusen kolmen tunnin lutkutuksella on ainoa kelpo rangaistus. Jos virtaa jää, niin yhdyskuntapalvelua ja talkootyötä Susan Kurosen pihalla.
Ihan yksinkertaisesti, mulle jäi tuosta fiilis, että homma ei ole Jalosen näpeissä ja pelaajat ottavat ohjat omiin käsiin.
Anyway, onnittelut hienosta voitosta!
Ihan helvetin hyvä näkemys. Mun silmiin tuo tosiaan näyttää yli-innokkudelta ja väkisinkin tulee fiilis, että Söde otti ohjat omiin käsiin.Jos on niin, että pelaajat joutuvat tekemään omia päätöksiä, niin hyvä, että edes joku tekee niin.
Anyway, onnittelut hienosta voitosta!
Söde on kippari ja sen duuni on taata yrittäminen ja näyttää esimerkkiä.
Koeta huviksesi vetää alahuuli pään yli ja nielase, voi helpottaa.
Luuletko olevasi jotenkin hauska? Vai mitä haet tyhmällä lässytykselläsi IFK-osiossa?
Toi meni multa tosiaan väärin, jotenkin vaan "automaattisesti" mielsin Tonin kapteeniksi.Kyllä se kippari näytti tänään esimerkkiä puhumalla itselleen 1+1. Söde sitten höntyili itsensä suihkuun ja pois ensi torstain tärkeästä pelistä kerhoa vastaan.
Jos katsoo esim. otteluketjusta löytyvää klippiä niin kyllähän tuossa on todella vahva ylipelaamisen maku. Kalpa-pelaajaa on jo hoitelemassa pari Hifk:n pelaajaa ja tähän kakkuun Söde tuo sitten oman lisänsä tulemalla vauhdilla tilanteeseen täysin ulkopuolelta.
Painu nyt vittuun!!! Mikään ei ärsytä niin paljon kuin nämä mukahauskat kuittailijat. HIFK oli ainakin mun korvaan se parempi joukkue Kuopiossa ja otti ansaitun voiton. Tästä on todella hyvä jatkaa, selvästi joukkueen ote on parempaan päin.
Ei se ainakaan provoksi ollut tarkoitettu. Kalpa oli ennen eilistä peliä sarjakakkonen ja kyse oli vielä Kalpan kotipelistä. Tähän nähden Hifkn vierasvoitto oli minusta vähintäänkin hieno, vielä kun huomioi yleisen sarjatilanteen ja sen tasaisuuden.Vai oliko toi voitosta onnitteleminen sitten jotenkin provo?
Luuletko olevasi jotenkin hauska? Vai mitä haet tyhmällä lässytykselläsi IFK-osiossa?
Mitä jos lopettaisit itse typerät lässyttelyt. Bozikin näkemykset meidän osiossa ovat enemmän kuin tervetulleita. Mitään typerää provoa noista on aika vaikea löytää. Ja se mitä löytyy se naapurille sallittakoon, niin sen kuuluukin mennä.
Ei se ainakaan provoksi ollut tarkoitettu. Kalpa oli ennen eilistä peliä sarjakakkonen ja kyse oli vielä Kalpan kotipelistä. Tähän nähden Hifkn vierasvoitto oli minusta vähintäänkin hieno, vielä kun huomioi yleisen sarjatilanteen ja sen tasaisuuden.
Syvällisesti miettimällä tuosta voisi saada provon sillä lailla, että mielessään vähättelee Kalpaa ja ei siis pidä Kalpan voittamista juuri minään. Tuo on kuitenkin aika kaukaa haettu, kun tämän kauden sarjaa ajattelee.
Sama kotona koomailu jatkuu, ensin johdetaan 2-0 ja hetkessä ollaankin 2-3 tappiollan, mistähän sekin mahtaa kertoa/johtua. Janne "ei käyttöä" Laakkonen rankaisee meitä jälleen.