HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 005 792
  • 17 673

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Aivan vitun sama vihelletäänkö se vai ei, ethän sä nyt jatkoilla lähe kostamaan poikkarilla naamaan. Oma etu ennen joukkuetta.
Okei.
Itse ymmärrän pelaajaa oikein hyvin, tunnekuohussa saattaa mennä yli.
Teko ei ollut hyvä joukkueen etua ajatellen, mutta ihan ymmärrettävä se oli.
Larsson olisi voinut myös blokata, eikä jäädä puolikyykkyyn siihen Erosen laukaukseen.
Monien asioiden summa oli tämä tappio.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Nollan pisteen viikko vaihtui yhden pisteen viikkoon. Ollaan sitkeitä. Hyvä Ville ja Tobias
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Mihin tuo suippoleuka kohdisti tuuletuksena?
"Kelasin" takaisin tuohon ja ei tuo narri sitä kai erityisemmin mihinkään kohdistanut. Jotain jousipyssyä(?) leikki mailansa kanssa. Ei sen kummempaa. Toki entisessä kotihallissaan joo, mutta en sitä juurikaan narrien kohdalla ajattele. Narri mikä narri..

Jooh. Pisteputki sen kuin jatkuu! Kaikki on hyvin.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Mä en ymmärrä tota Eronen vihaa :D hyvä oli IFKssa ja ois kelvannu mulle takasinkin
Narritaustainen kaveri vetelee ylimielisiä tuuletuksia entisessä kotihallissaan voittomaalin jälkeen. Miten tuollaista voi arvostaa?
 

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
Perkele. Oli muuten ihan älyttömiä virheitä ja harhasyöttöjä vaikka kuinka taas pitkin peliä. Viihdyttävä matsi sinänsä, ainakin porukalla katsottuna. Toka erä oli toki joo sen verran surkeaa tekemistä, että jos en nyt sentään ranteitani viiltänyt auki koska kyllä välillä tulee hävittyä varsinaisellakin, niin en uskonut että tämän kauden IFK saisi tuollaisen puristuksen jälkeen maalia. Alkukausi tuli siis mieleen.

Mutta jokin on sentään muuttunut, hyvä nousu taas ja peli parani kolmanteen. Mutta joo, Rantakari ois vähän voinut miettiä. Toivottavasti tuo pisteputki meinaa jengille jotain josta voi ammentaa.

Ei ole helppo viikko tämä ja Nättisen loukkaantuminen tulee varmasti näkymään, saas nähdä miten käy.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Mä mietin kanssa että mitä se teki ja miksi ja minne. Bartosak ainakin tuuletteli jatkoilla sinne IFK:n fanien suuntaan, joten liekö TEronen kanssa sinne.
Ekassa erässä tuplatorjunnan jälkeen näytti myös habaa IFK-katsomoon.

Enpä tuosta jaksa provosoitua, hyvä että personiakin vielä on kliinisessä Liigassa.
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tää jengi onneksi näyttänyt ennenkin kulmahammasta vielä kolmannessa erässä. Katsotaan nyt loppuun asti.
Vähän jäi vajaaksi. Hyvä piste, paskat jatkot.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en ymmärrä tota Eronen vihaa :D hyvä oli IFKssa ja ois kelvannu mulle takasinkin
Niinpä! Ihan hyvät pisteet tällä kaudella jo plakkarissa, ei mikään ikäloppu, joku 450 peliä liigassa tm, hyvä viivalla, hyvä tuomaan kiekkoa ylös, hyvä veto, pelisilmä jne. Heittämällä olisi IFK:ssa tällä kaudella ykköspakkina. Ihmettelen miksei hankittu takaisin…
Vittumaisen harmittava lopetus ottelulle, siitä ei pääse mihinkään! Pisteputki jatkuu mutta tuolla pelillä jää kyllä ainoaksi pisteeksi tällä viikolla.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Mä en ymmärrä tota Eronen vihaa :D hyvä oli IFKssa ja ois kelvannu mulle takasinkin

Pelaaja, joka on sanonut haastattelussa tämän suuntaista:"joskus kaudet on sellaisia, että näet syksyllä, ettei voiteta mitään ja alat miettimään seuraavaa osoitetta".

hyi helvetti
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Pelaaja, joka on sanonut haastattelussa tämän suuntaista:"joskus kaudet on sellaisia, että näet syksyllä, ettei voiteta mitään ja alat miettimään seuraavaa osoitetta".

hyi helvetti
No toisaalta, onhan tuo ihan rehellistä puhetta kuitenkin, kun pelaaja on IFK:ssa pelannut.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Meillä oli saumat ratkaista ottelu, mutta tsägä väisti meitä eikä kavereille maistunut.
Vesalainen esim. tarjosi namupaikan Pakariselle.
Toisaalta molemmat veskarit pelasivat hyvin.
Meillä "ykkönen" oli tänään aika vaisu. Jääskä oudon heikko.
"Kakkonen" parempi. Koivistoinen taisteli mainiosti, kuten myös Teissala. Leevi karvaasi, harhautti, syötteli ja hankki vastustajalle jäähyjä, vain maali puuttui.
Paajasen ketju ei oikein saa mitään aikaiseksi.
Ja se "nelonen" nyt ei vain enää edusta modernia lätkää. Siinä pitäisi olla pelaajia, jotka myös voivat tehdä maaleja ja tilanteita.
3* Koivistoinen, Teissala, Taponen
2* Melart
1* Vesalainen, Pakarinen
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meillä oli saumat ratkaista ottelu, mutta tsägä väisti meitä eikä kavereille maistunut.
Vesalainen esim. tarjosi namupaikan Pakariselle.
Toisaalta molemmat veskarit pelasivat hyvin.
Meillä "ykkönen" oli tänään aika vaisu. Jääskä oudon heikko.
"Kakkonen" parempi. Koivistoinen taisteli mainiosti, kuten myös Teissala. Leevi karvaasi, harhautti, syötteli ja hankki vastustajalle jäähyjä, vain maali puuttui.
Paajasen ketju ei oikein saa mitään aikaiseksi.
Ja se "nelonen" nyt ei vain enää edusta modernia lätkää. Siinä pitäisi olla pelaajia, jotka myös voivat tehdä maaleja ja tilanteita.
3* Koivistoinen, Teissala, Taponen
2* Melart
1* Vesalainen, Pakarinen
Toivottavasti Dyk toisi tuohon vähän lisää hyökkäysvoimaa ja ketjuja voisi hieman sekoittaa. Nättisen loukki osui kyllä pahaan paikkaan! Tuskin odotettavissa kuitenkaan enää mitään hankintoja, esim sentteriä, koska ollaan kuitenkin raavittu pisteitä ja Seppälä hoitaa harjoittelijan palkalla tontin kunniakkaasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös