Bafforosso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK parhaimmillaan
Surkeat dumarit, mutta ne on voitettava. Rantakari ei sitä hiffannut.
Tönäsijänä jos ois ollut Melart niin ois tullu 2minAi. Rangaistuksen syy: Tönäisy?
Aivan vitun sama vihelletäänkö se vai ei, ethän sä nyt jatkoilla lähe kostamaan poikkarilla naamaan. Oma etu ennen joukkuetta.Dumari oli munaton. Se edellinen poikkari pois, ni tätä tilannetta ei olisi ikinä edes tullut.
Joo pelaa tosiaan.. Tää maali meni sun piikkiin.Ai toi Eronen pelaa vielä?
Ei. Tuomareita ei tarvitse voittaa urheilussa.Surkeat dumarit, mutta ne on voitettava. Rantakari ei sitä hiffannut.
Ei poista tippaakaan Otson vastuusta. Aivan saatanan typeräDumari oli munaton. Se edellinen poikkari pois, ni tätä tilannetta ei olisi ikinä edes tullut.
Yliarvostettu narri.Mä en ymmärrä tota Eronen vihaa :D hyvä oli IFKssa ja ois kelvannu mulle takasinkin
Tarvitsee, silloin kun ne ovat surkeita ja omat kärsii.Ei. Tuomareita ei tarvitse voittaa urheilussa.
Miksi? Tekis vaan omia maaleja.Olishan se kiva ku tollanen yksi Eronen olis pakkina meilläkin…
Tämä! Entisessä kotihallissa tollanen vitun vinguttelu! Tyylitöntä!Mihin tuo suippoleuka kohdisti tuuletuksena?
Joo pelaa tosiaan.. Tää maali meni sun piikkiin.
Itsehän en jinxannut mitään..Pelicansilta surkea neljäkolmonen.
Mä mietin kanssa että mitä se teki ja miksi ja minne. Bartosak ainakin tuuletteli jatkoilla sinne IFK:n fanien suuntaan, joten liekö TEronen kanssa sinne.Mihin tuo suippoleuka kohdisti tuuletuksena?