HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 005 792
  • 17 673

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko joukkue vähän väsähtänyt? Puhti ollut pahasti poissa jo useammassa viime kotiottelussa. Edelleenkin IFK on heikko YV:llä ja ottelun loppujen ratkaisuhetkillä. Herättää pakostakin kysymyksen, että onko IFK huonosti valmennettu joukkue. Kokonaisuudessaan tänään surkeita olivat niin IFK, tuomarit kuin tuttuun tapaan Nordiksen jää. Roy... en tiedä, jotenkin kevyttä kamaa tasaviisikoin ja tuntuu olevan aika verkkainen liikkeeltään. Ja yllätys, yllätys, hän vaikuttaa puhtaalta laiturilta.

Mielenkiintoista nähdä, miten viikon kahdessa tulevassa ottelussa käy. Ehkä IFK syttyy kärkijoukkueita vastaan – syytä ainakin olisi.
 

FosaMasa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
PiTa, HIFK, Liverpool
Toka erä oli toki joo sen verran surkeaa tekemistä
Voin tämän vahvistaa. D-katsomosta katsottuna HIFK:lla ei ollut toisessa erässä yhtään kunnon maalipaikkaa (jonkun B-luokan tekopaikan olen voinut unohtaa). Miten niin voi pelata 0-1 tappioasemassa, kotihallissa?
Mielestäni ensimmäinen erä oli kolmesta erästä pelillisesti viihdyttävin (eniten vauhtia ja tilanteita).

HIFK:n hyökkäystaktiikka oli lyödä kiekko päätyyn metri punaviivan jälkeen. Tänään sillä irtosi yksi piste.
 

Barto32

Jäsen
Linjassa väkivaltaisen rattijuopon persoonan kanssa. Jäteläjä reppana, kertoo kaiken organisaatiosta kun pitää tommosta palkkalistoilla nykyaikana.
Jätkä on vuodesta 2003 asti ollut keskustelupalstan käyttäjänä eli vähintään 40v ja heittää tämmöstä kommenttia. Oisko aika aikuistua ”ihmisjäte”?
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkavat nämä jatkoaikatappiot käymään kalliiksi. Tässä hehkutetussa pisteputkessa on neljä ja/vl tappiota ja tänäänkään ei juuri lainkaan saatu kiinni edellä olevia. Nyt alkaa rästipelitkin olla pelattuja ja piste-ero edelleen 5-7 luokkaa suorasta play off paikasta kilpaileviin. Vaikeaksi menee, varsinkin kun seuraavaksi vastaan tulevat Lukko ja Tappara. Kai sitä pitää alkaa valmistautumaan sääleihin jälleen kerran. Ei kyllä nappaa, ei sitten pätkän vertaa.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Jätkä on vuodesta 2003 asti ollut keskustelupalstan käyttäjänä eli vähintään 40v ja heittää tämmöstä kommenttia. Oisko aika aikuistua ”ihmisjäte”?
Vaikka viestiä ei ollut minulle osoitettukaan, niin mikä tuossa ei pitänyt paikkaansa? Selkeästi väkivaltainen ja myös rattijuoppo sekä naistenhakkaaja kuten tuomiot osoittavat. Mitä sitä kaunistelemaan.

"Tshekkiläinen urheilusivusto iSport.cz kertoo, että Bartosak hyökkäsi reilu viikko sitten lauantaina isänsä Dusan Bartosakin kimppuun.

– Juuri niin. Valitettavasti olen nyt työkyvytön. Ilmoitin asiasta poliisille, koska kerta ei ollut ensimmäinen, isä kommentoi sivustolle.

Isä kertoo poikansa napanneen häntä kurkusta kiinni, raahanneen rappukäytävää pitkin ja hakanneen isä-Bartosakin päätä naapurin oveen.

BARTOSAKILLA on ollut ongelmia aiemminkin. Vuonna 2015 häntä syytettiin perheväkivallasta. Hänet myös tuomittiin syylliseksi vuonna 2017.

Bartosakia syytettiin tuolloin muun muassa törkeästä pahoinpitelystä. Syytteen mukaan hän yritti kuristaa tyttöystäväänsä Manchesterissa, Yhdysvalloissa.

Tshekkivahti joutui vastaamaan seitsemään perheväkivaltasyytteeseen, joiden mukaan hän muun muassa löi yhdysvaltalaista tyttöystäväänsä kasvoihin.

Kolmen uhkaussyytteen mukaan Bartosak sanoi tyttöystävälleen: ”jos, sinulla ei mitään sanottavaa, minä tapan sinut”, ”aion lyödä sinua naamaan, jos et sano mitään” ja ”toivottavasti tiedät, että aion lyödä sinulta tajun kankaalle ennen kuin lähden”."

---
"TUOLLOIN Bartosak oli kirjoilla NHL-joukkue Los Angeles Kingsin organisaatiossa, mutta sai lähtöpassit nopeasti tuomion tultua.

Vuonna 2019 kärähti rattijuopumuksesta kotimaassaan."



Hieno mies kyllä varmasti ja sopii hyvin sinne Lahteen.
 

Barto32

Jäsen
Vaikka viestiä ei ollut minulle osoitettukaan, niin mikä tuossa ei pitänyt paikkaansa? Selkeästi väkivaltainen ja myös rattijuoppo. Myös naistenhakkaaja. Mitä sitä kaunistelemaan.

"Tshekkiläinen urheilusivusto iSport.cz kertoo, että Bartosak hyökkäsi reilu viikko sitten lauantaina isänsä Dusan Bartosakin kimppuun.

– Juuri niin. Valitettavasti olen nyt työkyvytön. Ilmoitin asiasta poliisille, koska kerta ei ollut ensimmäinen, isä kommentoi sivustolle.

Isä kertoo poikansa napanneen häntä kurkusta kiinni, raahanneen rappukäytävää pitkin ja hakanneen isä-Bartosakin päätä naapurin oveen.

BARTOSAKILLA on ollut ongelmia aiemminkin. Vuonna 2015 häntä syytettiin perheväkivallasta. Hänet myös tuomittiin syylliseksi vuonna 2017.

Bartosakia syytettiin tuolloin muun muassa törkeästä pahoinpitelystä. Syytteen mukaan hän yritti kuristaa tyttöystäväänsä Manchesterissa, Yhdysvalloissa.

Tshekkivahti joutui vastaamaan seitsemään perheväkivaltasyytteeseen, joiden mukaan hän muun muassa löi yhdysvaltalaista tyttöystäväänsä kasvoihin.

Kolmen uhkaussyytteen mukaan Bartosak sanoi tyttöystävälleen: ”jos, sinulla ei mitään sanottavaa, minä tapan sinut”, ”aion lyödä sinua naamaan, jos et sano mitään” ja ”toivottavasti tiedät, että aion lyödä sinulta tajun kankaalle ennen kuin lähden”."

---
"TUOLLOIN Bartosak oli kirjoilla NHL-joukkue Los Angeles Kingsin organisaatiossa, mutta sai lähtöpassit nopeasti tuomion tultua.

Vuonna 2019 kärähti rattijuopumuksesta kotimaassaan."



Hieno mies kyllä varmasti ja sopii hyvin sinne
Itse veikkaan, että vaimo olisi miehen jättänyt jos todellakin olisi isänsä pahoinpidellyt. Itse uskon ainakin että kun ihminen pääsee itselleen sopivaan ympäristöön niin silloin löytää rauhan ja voi muuttua. Tosin ei ole minun ongelma jos te ette miestä hyväksy.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tuomittiinko miestä isänsä pahoinpitelystä, eikös se mene niin, että syyllinen kunnes toisin todistetaan?
Meilläpäin ainakin jokainen on syytön kunnes toisin todistetaan.

Täysin idiootti naistenhakkaajahan tuo Bartosak on.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Itse veikkaan, että vaimo olisi miehen jättänyt jos todellakin olisi isänsä pahoinpidellyt. Itse uskon ainakin että kun ihminen pääsee itselleen sopivaan ympäristöön niin silloin löytää rauhan ja voi muuttua. Tosin ei ole minun ongelma jos te ette miestä hyväksy.
Saahan sitä veikata. Myös vaimo on saanut osansa väkivaltaisuudestaan kuten tuosta linkkaamastani jutusta ilmenee. En oikein ymmärrä, että missä mielessä tämä pitäisi hyväksyä saatikaan kyseistä henkilöä arvostaa.

Vaikea keksiä enää alhaisempaa toimintaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla ei ole oikein aika ja energia riittänyt viime aikoina muuhun kuin omalle osastolle. Tulokset olen muilta ikäluokilta tietenkin katsonut, mutta en ole pelkästään niiden perusteella viitsinyt kirjoitella. Ehkäpä taas jossain kohtaa laitan hieman syvempää analyysiä :)

Ei misssän nimessä mitään stressiä tästä. Tuli vaan mieleen, kun jossain välissä tuli hyvää tilannekatsausta sinulta, että jos jossain välissä sais samanlaista.

Mutta sitten kun jaksat ja kykenet. Ei hätää.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Tuomittiinko miestä isänsä pahoinpitelystä, eikös se mene niin, että syyllinen kunnes toisin todistetaan?

Syyttömyyteen isänsä pahoinpitelyasiassa vaikka uskoisitkin niin yllä on aika kattava lainaus aiemmasta tuomioon johtaneesta keissistä, minkä jos yhtään sisäistät niin varmaan tajuat lopettaa tän ihmisjätteen puolustelun. Jos et nyt sitten ihan trollina vedä täällä?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Barto32

Jäsen
Syyttömyyteen isänsä pahoinpitelyasiassa vaikka uskoisitkin niin yllä on aika kattava lainaus aiemmasta tuomioon johtaneesta keissistä, minkä jos yhtään sisäistät niin varmaan tajuat lopettaa tän ihmisjätteen puolustelun. Jos et nyt sitten ihan trollina vedä täällä?

Omasta mielestä ei ole millään tavalla trollaamista puolustaa ihmistä joka ei ole teistä kellekkään tehnyt mitään pahaa. Mies tuuletti ifk faneille, voi kyynel. Bartosak on hieno persoona ja hyvä isä.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Olipas nuhainen matsi meiltä, hyvin samankaltaista tekemistä mitä viime matseissa muutenkin ollut. Tehotonta, vähän väsähtänyttä ja hyvin sekavaa. Kärkimiehet pikkasen unessa, ja tänään etenkin pakit koomaili porukalla. Pikkuhiljaa alkaa syyskausi tulemaan joukkueen otteista mieleen, ja Peltonenkin pääsi peiliin katsomisen taas mainitsemaan pressissä… Josta pääsemmekin asiaan että:

Ajatus joka väkisinkin puskee mieleen; onko tätä pisteputkea mahdollista kuinka kauan jatkaa ja piste pisteeltä rouhia itsensä kuuden sakkiin, vai onko vääjämätöntä että pian on odotettavissa tappioita tai pahimmillaan jopa tappioputki…? Joka tapauksessa yksi ydinasia on ton YV:n saaminen kuntoon, ilman sitä tulee lyhyt kevät.

Teissala tänään tosi hyvä, Taponen hoiti tonttinsa. Muista ei paljoa sanottavaa.

Eronen kelpaisi edelleen mun IFK:hon, riippumatta siitä miten tai minne tuulettaa maaliaan.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Syyttömyyteen isänsä pahoinpitelyasiassa vaikka uskoisitkin niin yllä on aika kattava lainaus aiemmasta tuomioon johtaneesta keissistä, minkä jos yhtään sisäistät niin varmaan tajuat lopettaa tän ihmisjätteen puolustelun. Jos et nyt sitten ihan trollina vedä täällä?

Omasta mielestä ei ole millään tavalla trollaamista puolustaa ihmistä joka ei ole teistä kellekkään tehnyt mitään pahaa. Mies tuuletti ifk faneille, voi kyynel. Bartosak on hieno persoona ja hyvä isä.
...sekä hyvä naistenhakkaaja. Hänen pelitaitojaan en kiistä mutta naistenhakkaaja hän on silti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Bartosak on hieno persoona ja hyvä isä.
Joo, vaikuttaa kyllä upealta persoonalta tuollainen vaimoaan ja isäänsä pahoinpitelevä rattijuopumukseen syyllistynyt henkilö. Ei siinä - varmaan hänestä on jotain imagotappioalennusta saatu, kun Pelicansiin palkattu. Joku toinen organisaatio olisi tästä huolimatta saattanut jättää palkkaamatta.
 
J

Just-Ice-Hockey

Omasta mielestä ei ole millään tavalla trollaamista puolustaa ihmistä joka ei ole teistä kellekkään tehnyt mitään pahaa. Mies tuuletti ifk faneille, voi kyynel. Bartosak on hieno persoona ja hyvä isä.
Hienosta persoonasta voidaan olla kahta mieltä. Miehen isyydestä en osaa sanoa mitään, mutta tuskinpa sinäkään siitä mitään aidosti tiedät.
Sen sijaan se tiedetään varsin laajalti, että kyseessä on paska poika ja vaarallinen puoliso.

Edit. Mä perkele unohdin, että kyseessä on Pelicansin perinteitä kunnioittaen vielä rattijuoppokin. Niin siinä käy, kun on paljon mistä valita.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Tuommoista grindaamistahan tuo on, vaikka komea pisteputki ja kuntopuntarin kärjessä. Ei ole missään vaiheessa edes tämän vuoden puolella näyttänyt mitalijoukkueen peliltä.

Mutta hatunnosto silti Villelle sekä joukkueelle, että nousivat sieltä suosta, en itse enää oikein uskonut, että se on mahdollista.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ei ollut hyvä peli IFK:lta, mutta vituttaa nuo jäähyt mitä tänään tuomittiin mutta tilanteissa joista jäähyt tuli ei Pelicansille vihelletty mutta meille heti muutaman sekunnin kuluttua. Todella kevyitä tuomioita.

Hienoa että tultiin 2 byyrin takaa tasoihin ja saatiin huonosta matsista huolimatta edes piste.§
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten voi mennä jengille noin tunteisiin joku Bartosak ja Eronen?

Ahh, ja aina niin klassikko narritaustasta puhuminen.
Pelaaja kun pelaa IFK:ssa hyvin, niin ollaan niin täydellistä perhettä ja kaikki on ihanaa, mutta auta armias jos tekee yhdenkin mokan jossain, niin "Vitun jämänarri painu vittuun".

Liigassa pitää olla erilaisia persoonia, hyvässä ja pahassa. Pieni provoilu fanienkin suuntaan tekee vain hyvää ja lisää sitä intohimoa siellä katsomossakin.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Bartosakin ele oli ihan loistava. Normaalissa tilanteessa olisi varmaan halli ottanut Bartosakin hampaisiin ja saatu myös tunnetta kentällä. Nyt vaan tultiin tänne kertomaan kuinka se loukkasi tunteita. Liigasta tullut niin hajuton ja mauton, että tälläisiä persoonia liiga kaipaisi enemmän.

Ja tämä alusta varmasti väärä Bartosakin siviilasioiden kanssa reposteluun, ainakin ketju.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös