HIFK:n peliesitykset kaudella 2019–2020

  • 370 546
  • 2 470

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
Olihan taas matsi. Kyllä parasta antia tänään oli IFK:n ystävä Kolumbiasta, jättäen kauas taakseen Sportin nihlistisen iholla roikkumisen ja trapin, IFK:n totaalisen sekavuuden, sata vuotta kestäneen videotarkistuksen ja lopun huikean alivoima shown.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Keränen-Kousa-Leskinen alakolmio YV:llä on tosi omituinen. Eivät pääse yhtään lähemmäs vaan syöttelevät hitaasti kiekkoa edes takaisin.

Leskinen ei edes yritä vetää suoraan syötöstä (osaako?) eikä edes uhkaile sillä, vaan ottaa aina haltuun.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Leskinen ei edes yritä vetää suoraan syötöstä (osaako?) eikä edes uhkaile sillä, vaan ottaa aina haltuun.

Siinä on todella hyvä vedellä suoraan kun Keken syötöt tulee jatkuvasti jalkoihin tai eteen.

Ikävää, että taas menivät voittamaan. Ehkäpä jo lauantaina häviävät.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Olihan tuo säätämistä, mutta olihan siellä ketjut muuttunut taas Jukurit pelistä ihan erilaisiksi.

Olin ennen ottelua tyytyväinen Lundellin paikasta ykkösen keskellä, mutta vielä on liian aikaista siihen positioon. Kamppailu vastustajan parhaimpia puolustavia pelaajia vastaan jäi vajaaksi.

Lyytinen olo hyvä molempiin suuntiin. Jäi mieleen eräs tilanne ekasta erästä kun Järvinen hävisi oman kaksinkamppailunsa niin Lyytinen otti kropalla kiekon pois ja lähti roiskimatta ylöspäin. Hyvää kehitystä tapahtunut vuodenvaihteen jälkeen.

Atte pelasi hyvä pelin vaikka eka etukulmasta menikin.

Sport oli myös hyvä. Se syötti IFK:lle sen omaa lääkettä pari erää ja siitä ei tunnuttu pääsevän ulos. Erittäin kovalla intensiteetillä pelasi kaksinkamppailut. Kolmannessa erässä sitten vähän bensa loppui sen suhteen kunnes IFK itse tarjosi vielä mahdollisuutta.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Siinä on todella hyvä vedellä suoraan kun Keken syötöt tulee jatkuvasti jalkoihin tai eteen.

Ikävää, että taas menivät voittamaan. Ehkäpä jo lauantaina häviävät.

Kas siinäpä todella ryhdikästä kannattamista!
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Aivan järkyttävä peli. Meinasin jo kehua Lyytistä mutta yv:llä viivan pitäminen osottautui ylitsepääsemättömän vaikeaksi joten onneksi en kerennyt.

Atte ja Nykopp pelas hyvän pelin, mut muille lampaanperseitä ja paljon!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ikävää, että taas menivät voittamaan. Ehkäpä jo lauantaina häviävät.
Harvemmassa täällä ovat olleet IFKn tappiota toivovat, mutta sitäkin enemmän ollut kritiikkiä surkeita peliesityksiä ja Pikkaraisen valmentajan taitoja kohtaan. Se tuntuu ottavan koville tiettyjä nimimerkkejä.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Paaaaaljon parempi peli kuin esim Ässiä vastaan. Ei hyvä, ei täydellinen, mutta ei kyllä huonokaan. Tänään nähtiin pari niittiäkin, eikä ihan täysin oltu kipsissä, vaikka kovin yllättäen vastustaja teki pelin ekan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kakkaa. Tuli ihan Wanhat Paskat Ajat mieleeni. Ja silloinhan peli oli just tollasta ulostetta montakin kertaa kaudessa. Ja silloin yleensä vielä hävittiin noi pelit. Tai korkeintaan jatkoajan alussa voitettiin ja menetettiin piste. Nyt muistan, miksi tämän kauden HIFK:n pelit eivät ole heikosta pistesaaliista huolimatta aiheuttaneet perserepeämiä, koska eihän se tällaista ollut vielä ennen tätä iltaa kertaakaan ollutkaan.

Kolme pistettä. Kiitos. Seuraava!
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Aivan järkyttävä peli. Meinasin jo kehua Lyytistä mutta yv:llä viivan pitäminen osottautui ylitsepääsemättömän vaikeaksi joten onneksi en kerennyt.

Atte ja Nykopp pelas hyvän pelin, mut muille lampaanperseitä ja paljon!

Tämäkin oli yksi ainoa kerta jonka jälkeen kyllä toi kiekon alueelle, eikä ollut kaukana myöskään maali.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voihan sitä aivopierujaan selitellä läpällä, kännillä, sarkasmilla, millä tahansa. Mulle toi on selvää aisalle paskomista, jämät veks ja maantielle.

No, jos yhtään olet nimimerkin @sirtyg viestejä ajatuksella lukenut, hän ei kuulu negasiipeen. Itse ymmärsin täytenä sarkasmina ja kuittina kaikesta mahdollisesta valittajille. Ko. nimimerkki vahvistanee tai kumonnee ajatelmani.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Nimimerkin illan henkilökohtaiset hyökkäämiset ovat johtaneet pelikieltoon.
Harvemmassa täällä ovat olleet IFKn tappiota toivovat, mutta sitäkin enemmän ollut kritiikkiä surkeita peliesityksiä ja Pikkaraisen valmentajan taitoja kohtaan. Se tuntuu ottavan koville tiettyjä nimimerkkejä.

Olisit vielä lisänny, että paskaa ja vittu kenkää ilman mitään perusteita, niin olisit ollut asian ytimessä. Ja olet oikeassa, mua ottaa saatanan koville se, että maailman edistyksillisimpiin rankattu koulujärjestelmämme ei ole kyenny koulimaan noihin dropoutteihin alkeellisimpia keskustelukulttuurin ja asiallisen väittelyn alkeita. Opettelisivat edes vittuilemaan, mutta kun ei pää riitä edes siihen. Masentavaa.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Kyllä siinä oli kaksi räpellystä peräkkäin viivalla mut samapa se. Hyvä jos joku näkee posia.

Niin oli kai kaksi jonka jälkeen otti kiekon takaisin ja oli lähellä tehdä maalin.

Otetaan tuollainen irrallinen koko ottelun suorituksesta ja se ilmeisesti poisti sen kaiken positiivisen mitä ottelussa teki? Hyvin erikoinen näkökulma. Varsinkin siihen nähden, että se hankittu ykköspakki toheloi siellä sun täällä koko ottelun.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Siinä on todella hyvä vedellä suoraan kun Keken syötöt tulee jatkuvasti jalkoihin tai eteen.

Ikävää, että taas menivät voittamaan. Ehkäpä jo lauantaina häviävät.
Kyllä tämä IFK-osiokin on menossa ikävään suuntaan kun asiallisista ja konkreettisista havannoistakaan ei voi enää keskustella, koska seuraavat 10 viestiä haukutaan kilpaa.

Itse olin ILOINEN että IFK voitti huonollakin pelillä ja totesin ainoastaan että Leskisen (ja joo olet ehkä oikeassa että myös Kousan) kolmannen erän YV-suoritus jätti paljon toivomisen varaa.

Miksi pitää provosoida ja kuittailla viestin lopussa? Eikö riittänyt vastakommentti että Kousan syötöt olivat heikot ja jatketaan keskustelua siitä? Itse kyseenalaistin myös Leskisen suoraan syötöstä laukaisutaitoa, olen tosi mielelläni väärässä!!! Ehkä joku Kärppä-fani voi asiallisesti kertoa näkemyksensä.

Eihän täällä jaksa keskustella mistään kun 50% viesteistä on vaan henkilökohtaisia hyökkäyksiä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Olisit vielä lisänny, että paskaa ja vittu kenkää ilman mitään perusteita, niin olisit ollut asian ytimessä. Ja olet oikeassa, mua ottaa saatanan koville se, että maailman edistyksillisimpiin rankattu koulujärjestelmämme ei ole kyenny koulimaan noihin dropoutteihin alkeellisimpia keskustelukulttuurin ja asiallisen väittelyn alkeita. Opettelisivat edes vittuilemaan, mutta kun ei pää riitä edes siihen. Masentavaa.
Sinä sentään Petteri Linnavallin ”Kauden Paskin Ottelustudio”-hengessä pystyt korostamaan joka viestissä omaa nerokkuuttasi, ja muiden tyhmyyttä.
 

Tackler

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisit vielä lisänny, että paskaa ja vittu kenkää ilman mitään perusteita, niin olisit ollut asian ytimessä. Ja olet oikeassa, mua ottaa saatanan koville se, että maailman edistyksillisimpiin rankattu koulujärjestelmämme ei ole kyenny koulimaan noihin dropoutteihin alkeellisimpia keskustelukulttuurin ja asiallisen väittelyn alkeita. Opettelisivat edes vittuilemaan, mutta kun ei pää riitä edes siihen. Masentavaa.
Tunteiden vallassa tulee välillä sanottua ja kirjoitettua kaikenlaista. Siihen olen itsekin syyllistynyt. Nimimerkin takaa on helppo huudella. Näin taisi tällä kertaa käydä sinullekin, kun kutsut henkilöitä heidän kirjoittamiensa viestien perusteella drop-outeiksi. Tämä kyseinen viestisikään ei varmasti ole malliesimerkki asiallisesta väittelystä saatika korkeammasta keskustelukulttuurista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tämän päiväisessä pelissä ei ollut kyllä mitään muuta hyvää kuin kolme pistettä ja lopun taistelu. Tämä tiukka taistelu kertoo kyllä kaiken tämän hetkisestä tasosta, sarjajumbo kotona aiheuttaa harmaita hiuksia.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Tämän päiväisessä pelissä ei ollut kyllä mitään muuta hyvää kuin kolme pistettä ja lopun taistelu. Tämä tiukka taistelu kertoo kyllä kaiken tämän hetkisestä tasosta, sarjajumbo kotona aiheuttaa harmaita hiuksia.

Pitää antaa kunnia myös vastustajalle. Onhan Sport lyönyt jo kerran Kärpät, Tapparan, Lukon ja Kookoon tällä kaudella siltaan, pelasi kyllä kovalla työmäärällä tänään kaksi erää.

Tuossahan Pikkarainen niitä haasteita kuvailee kuten myös Kangasniemen tilannetta.

Lehdistötilaisuus Lehdistötilaisuus
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös