Jos en olisi vielä jossain määrin tolkuissani, saattaisin luulla, että kirjoitan myös BOLin tekstit, koska kaksi viimeistä kirjoitusta allekirjoitan joka lauseen osalta. :D
Mitä tulee tähän tilanteeseen, niin en kyllä mitenkään ymmärrä ihmisten lyhytjännitteisyyttä. Enkä sitä, miten sarjataulukkoa katsomalla saa arvioitua pelin joko hyväksi tai paskaksi. Se, mitä itse olen pelejä nähnyt, kertoo siitä, että tilanteita on luotu, ja niiden luotujen tilanteiden suhde vs. vastustajan luomien tilanteiden suhde johtaa vääjäämättä voittoihin. Nythän sitten Kouvolassa kävi niin, että kun ekaan varttiin ei saatu maalia, vaikka peli oli täysin näpeissä, joukkuekin menetti kärsivällisyytensä, ja pelistä tuli paskaa. Tämän pystyn helposti myöntämään. Mutta kuten BOL tuossa aiemmin totesi, eilinen voitto oli varmasti tärkeä. 3 pistettä, tultiin takaa ohi viimeisessä erässä, eikä millään paskamaaleilla, vaan hienoilla nyyteillä hoidettiin pisteet himaan. Ja edelleen, pelin on taas kehityttävä JA pisteitä on kerättävä nyt seuraavien 10 matsin aikana mielellään se 20, niin näyttää huomattavasti paremmalta.
Mun mielestä me tarvitaan Lyytisen korvaaja, koska hänestä ei nyt oikein ole kantamaan sitä vastuuta, mihin rooliin on istutettu. Muuten joukkue on ihan riittävä. Sentteri kelpaa minulle aina, mutta tässä vaiheessa se ei ole akuutti ongelma. Onneksi Tuohimaa on alkanut saamaan mustaa kiinni ihan hyvin, niin ei sekään tontti ole ongelma. Kyllä tämä tästä!