HIFK:n mediaketju

• 1 602 633
  • 6 488

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Hyvää harmitonta mediaa, tätä lisää.

Tää oli kyllä todella viihdyttävää luettavaa! Historiaa on kaiveltu ja mukavaa nippelitietoa löydetty.

PS. ”Kuka helekkari on leikannu minun Calavin Kleinin valakoset kalasarit katki!!” <- miten lukiessani kuulen tämän Nielikäis-Pasin äänellä?

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA, RAMI, PENA

Ihan mielenkiintoinen artikkeli IFKn mediaosastolta. Lisää näitä.
Tämä oli todella hauskaa luettavaa.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime kaudellahan oli IFK:n facessa paljonkin sisältöä pelien jälkeen kopista yms. Ne oli ihan mielenkiintoisia. Toki mulle käy se, että voitetaan pelejä ja ollaan muuten hiljaa.

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Laatukontenttia IFK:n sometiimiltä, huoh!

Joo, ei tää oo liian vakavaa, mutta taidan vaan olla liian vanha tällaiseen tyhjään hakamussutteluun.
Ilmeisesti minä en, kyllä minä nauraa hörähdin tuolle, kun naamakirjassa näin.
Jos tuollaiset tuo vähänkin iloa jollekin, niin hieno homma vain. Naurua ei ole ikinä liikaa maailmassa.

RÖDA1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmeisesti minä en, kyllä minä nauraa hörähdin tuolle, kun naamakirjassa näin.
Jos tuollaiset tuo vähänkin iloa jollekin, niin hieno homma vain. Naurua ei ole ikinä liikaa maailmassa.
Sama juttu. Naurattaa vieläki ku kattelin uudestaan, mut mä oonki ollu aina vähä hämärä jätkä.

Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-

Joo, ei tää oo liian vakavaa, mutta taidan vaan olla liian vanha tällaiseen tyhjään hakamussutteluun.
Naurattaa, kun muut julkaisevat kovia pelaajauutisia ja meillä pusketaan eetteriin jotain pallopääfiguureja.

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan

Samaa mieltä. Jos ei parempaa tiedottamista ole, voivat hyvin mennä Bulin kellarikäytäviin (konkeihin, sanasta kongi/konki) ja istua siellä hiljaa pimeässä, pitämässä seuraa Bulille.

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Samaa mieltä. Jos ei parempaa tiedottamista ole, voivat hyvin mennä Bulin kellarikäytäviin (konkeihin, sanasta kongi/konki) ja istua siellä hiljaa pimeässä, pitämässä seuraa Bulille.
Höpöhöpö. Ei markkinointi- ja viestintäosasto voi vetää huppua niskaan, vaikka urheilujohto ei saa hankintoja tehtyä. Ihan hyvää settiä tullut taas ulos. Kulma on tosin melko kevyt ja pehmeä (kutistetut kakarat ja skideille lukuhetket).

Kun peleistä on ollut pieni breikki, olisi sitä voinut tukkia myös vähän syvemmälle jengiin menevällä sisällöllä. Vaikka ihan vaan muutamalla pidemmällä haastiksella.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Höpöhöpö. Ei markkinointi- ja viestintäosasto voi vetää huppua niskaan, vaikka urheilujohto ei saa hankintoja tehtyä. Ihan hyvää settiä tullut taas ulos. Kulma on tosin melko kevyt ja pehmeä (kutistetut kakarat ja skideille lukuhetket).

Kun peleistä on ollut pieni breikki, olisi sitä voinut tukkia myös vähän syvemmälle jengiin menevällä sisällöllä. Vaikka ihan vaan muutamalla pidemmällä haastiksella.

Mäkin kelasin, että toihan uppoaa skideihin hyvin! Kummalista, että joku oikeasti kelaa, että vaikka jengi johtaa sarjaa niin sit pitäis pistää kaikki ulostuleva media seis, kunnes uus hankinta on julkaistettu?

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan

Näet ja tulkitset miten haluat.
Samoin minä.

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Hetkinen, tuossa pakarisen kuvassa katsomossa on haamu!

Blåfako se siellä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy