Kaskelotti
Jäsen
Mut perattiin hyvin tiheällä kammalla pois, kun en saa koko kyselyä auki. Heikeistä feikein, se olen näköjään minä.
Moniin kohtiin pysty valitsemaan useamman, ainakin itse pystyin.Melkoiset vaihtoehdot kohdassa, jossa itsellä nousi tie pystyyn. Miten kulutat enimmäkseen vapaa-aikaasi? A) katsomalla audiovisuaalisesta vastaanottimesta urheilua, B) katsomalla urheilua paikan päällä, C) urheilemalla itse vai D) en mitään näistä. Vastasin C.
Mulla on ollut HIFK:n kausikortti kohta kaksi vuosikymmentä, ja käyn kaikissa kotimatseissa, joihin vain pääsen. Sen lisäksi katson jokaisen HIFK:n vierasmatsin (ja ne kotimatsit joihin en pääse) streamaten pelin, joko suorana tai jälkilähetyksenä. Mutta silti, kyllä minun aikani enimmäkseen kuluu omissa urheiluissa! Miksi vaihtoehtona ei ollut "kaikki edellämainituista"?
Käsittämätön kysely. Näköjään Peltosen pelikirja saatu tuotua myös akateemiseen maailmaan...
Moniin kohtiin pysty valitsemaan useamman, ainakin itse pystyin.
Mulle ei tullut mitään vastausta mistään, olisiko pitänyt tulla joku sähköposti ym? :DOlen ikäryhmässä 30-40 kausikorttilainen, kiinnostunut urheilusta paikan päällä ja olen työskennellyt media- ja markkinointikentässä. En kelvannut.
Kaveri kokeili, hän on ikähaarukassa 20-25 ja työtausta samanlainen. Ei kelvannut.
En ymmärrä, mitä tuolla rajauksella haetaan. Halutaan kriittiset vastaukset pois?
On tuo todella outoa jos iän, asuinpaikan tai ammatin jne. perusteella esikarsitaan jengiä pois (esim. tuo omakin esimerkki ensimmäisestä yrityksestäni). Mitä helvettiä? Luulisi, että varsinkin tässä kyselyssä diversiteetti ja monipuolisuus sekä ammatillinen osaaminen olisi rikkaus.
Veikkaisin, että ottaa tietystä demografiasta aina määrätyn verran vastaajia.Olen ikäryhmässä 30-40 kausikorttilainen, kiinnostunut urheilusta paikan päällä ja olen työskennellyt media- ja markkinointikentässä. En kelvannut.
Kaveri kokeili, hän on ikähaarukassa 20-25 ja työtausta samanlainen. Ei kelvannut.
En ymmärrä, mitä tuolla rajauksella haetaan. Halutaan kriittiset vastaukset pois?
Kysely tunnistaa feikkiheikit, muttei kaikkia. Itse pääsin loppuun saakka. Hauskin kysymys oli mitä jääkiekkojoukkueita tunnet. Aika pitkä lista olisi tullut jos kaikki olisi luetellut
Kyllä minä liikuin "tappiin asti" se jälkeen kun valitsin sekä paikanpäällä että televisiosta.Selkeästi päästää eteenpäin kun valitsee vain vaihtoehdon että seuraa paikanpäällä urheilua. Minkä tahansa muun valinnan kun tekee, päättyy kysely.
Joo tässähän tosiaan pystyi valitsemaan useamman kuin yhden vaihtoehdon.Kyllä minä liikuin "tappiin asti" se jälkeen kun valitsin sekä paikanpäällä että televisiosta.
Eiks siinä ilmoitettu, että mukaan valituille jopa soitetaan? …eli viimeinen feikkiheikki-tunnistus tehdään ihmisen toimesta? ; )Mulle ei tullut mitään vastausta mistään, olisiko pitänyt tulla joku sähköposti ym? :D
Olen ikäryhmässä 30-40 kausikorttilainen, kiinnostunut urheilusta paikan päällä ja olen työskennellyt media- ja markkinointikentässä. En kelvannut.
Halutaan kehittää seuran imagoa ja brändiä, muttei haluta kuunnella niitä, joilla voisi olla ammatin puolestakin jotain annettavaa?Se on toi media- ja markkinointikenttä, mihin se stoppaa. Näillä aloilla työskentelevät eivät ole ihan samalla viivalla muiden kanssa.
Halutaan kehittää seuran imagoa ja brändiä, muttei haluta kuunnella niitä, joilla voisi olla ammatin puolestakin jotain annettavaa?
En missään nimessä ota henkilökohtaisesti. Tuntuu vain erikoiselta tuo valinta, koska mielestäni IFK:n suurimmat heikkoudet koskevat nimenomaan 20-30 vuotiaiden kannattajien houkuttelua ja sitouttamista sekä nykyisessä mediamaailmassa toimimista.Vaikutat ottavan asian hyvin henkilökohtaisesti. Laita toimistolle palautetta. Jos sulla on oikeasti ammatin puolesta annettavaa, niin kannattaa ehdottomasti laittaa ideat eteenpäin. Ei maksa mitään avata anonyymia sähköpostiosoitetta ja pistää ideoita menemään.
Halutaan kehittää seuran imagoa ja brändiä, muttei haluta kuunnella niitä, joilla voisi olla ammatin puolestakin jotain annettavaa?
Aidon asiakkaan? Läpi elämäni olen käynyt otteluissa ja omistanut kausikortin siitä lähtien, kun täytin 18 vuotta. Kulutan aktiivisesti myös IFK:n muita lajeja, osallistun kannattajatoimintaan satunnaisesti jne. Itse mieluusti nimenomaan omaa työtäni ajatellen haluaisin ehdottomasti kuulla sellaisia tyyppejä, jotka a) ovat kiinnostuneita asiakkaita b) tuntevat media- ja markkinointikenttää ja c) kuuluvat ikähaarukkaan, jonka osalta yrityksellä on selkeästi haasteita. Toki lisäisin ehdottomasti tuohon d) potentiaaliset asiakassegmentit, jotka eivät vielä kuluta tuotettani.Ammattilaisten mielipiteet ovat turmeltuja, kun he kuvittelevat osaavansa kaiken. En minäkään omalla alallani haluaisi kuulla muiden alaihmisten viisasteluja, jos olisi mahdollisuus kuulla aidon asiakkaan näkemys.
Aidon asiakkaan? Läpi elämäni olen käynyt otteluissa ja omistanut kausikortin siitä lähtien, kun täytin 18 vuotta. Kulutan aktiivisesti myös IFK:n muita lajeja, osallistun kannattajatoimintaan satunnaisesti jne. Itse mieluusti nimenomaan omaa työtäni ajatellen haluaisin ehdottomasti kuulla sellaisia tyyppejä, jotka a) ovat kiinnostuneita asiakkaita b) tuntevat media- ja markkinointikenttää ja c) kuuluvat ikähaarukkaan, jonka osalta yrityksellä on selkeästi haasteita. Toki lisäisin ehdottomasti tuohon d) potentiaaliset asiakassegmentit, jotka eivät vielä kuluta tuotettani.