Mainos

HIFK:n mediaketju

• 1 603 694
  • 6 488

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
Vai onko tänään tulleessa bättre folk kahvi-uutisessa pistetty kuitenkin todella ovela vihje, joka johtaa tämän kanssa diiliin:

Menisi ikähaarukan puitteisiin viime kausien hankintapolitiikassa :)

Suosikkijoukkue
HIFK

Tällaiseen olisi halukkailla mahis osallistua.

Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-

Mahtaakohan tähän saada feikkiheikit osallistua lainkaan?

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks

Vastasin alkukyselyyn. Nyt jännätään hyväksytäänkö minua virallisten vastaajien joukkoon vai olenko feikkiheikki.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ainakin tämä feikkiheikki vastasi kyselyyn. Saa nähdä kelpaanko vai en.
Onnistuin myös luikertelemaan vastauslomakkeet läpi. Toki olen varma että narahdin.

Osa ilmeisesti saa bumerangia jo iän, sukupuolen ja postinumeron perusteella.

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mut se järjestelmä ainakin heitti vittuun muutaman kysymyksen jälkeen. Hernepussi aivoissa asti.
Mutkin alkuun, kun vastasin, että työskentelen mainonta- & markkinointialalla. Mutta, kun täytin uudestaan ja vastasin samaan kohtaan ”en missään näissä”, niin läpäisin ensimmäisen seulan!

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sain kanssa vastauksena, että en kuulu kohderyhmään. Harvinaisen päin vittua hoidettu tämäkin seuran toimesta.
On tuo todella outoa jos iän, asuinpaikan tai ammatin jne. perusteella esikarsitaan jengiä pois (esim. tuo omakin esimerkki ensimmäisestä yrityksestäni). Mitä helvettiä? Luulisi, että varsinkin tässä kyselyssä diversiteetti ja monipuolisuus sekä ammatillinen osaaminen olisi rikkaus.

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Eikös nää näitä tyyliin kuluttajapaneeli kysymyksiä?
Jos liikaa samaa mieltä kuin muut niin näkemiin tai jos aivan eri mieltä niin sama homma.
Täytyy kulkea kultaista keskitietä.
Eli aivan höpö höpö kysely.

KanonKillar

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onpas hassua, jos kysely noin kovalla kädellä karsii osallistujia. Luulisi että mitä enemmän on vastaajia, sen parempi. Enkä ymmärrä, jollei media-alalla työskenteleviä oteta mukaan lainkaan, mitä se mihinkään liittyy. Mun ennakkotiedot nähtävästi kelpasivat. Lupaan laverrella tänne kaikki mehukkaat palat, jos lopulta pääsen mukaan tutkimukseen.

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onpas hassua, jos kysely noin kovalla kädellä karsii osallistujia. Luulisi että mitä enemmän on vastaajia, sen parempi. Enkä ymmärrä, jollei media-alalla työskenteleviä oteta mukaan lainkaan, mitä se mihinkään liittyy. Mun ennakkotiedot nähtävästi kelpasivat. Lupaan laverrella tänne kaikki mehukkaat palat, jos lopulta pääsen mukaan tutkimukseen.
No kai tuolla mikä tuossa on palkkiona niin tulee jonkinlainen budjetti vastaan jolla näitä osallistujia karsitaan.

F#21

Jäsen
Eivät näköjään kiinnostuneet myöskään kuulemaan, miksi katson mieluummin kotoa pelit kuin paikan päältä. Tai sitten eivät tykänneet, kun käytän vapaa-ajan mieluummin omaan liikuntaan.

Kumma. Kuvittelin, että olisin siinä mielessä kohderyhmää, että miettisivät miten saisivat meidät pois kotoa.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Itse pääsin loppuun asti, vaikka alussa "ilmeni ongelma" tai jotain, vissiin postinumeron kohdalla. Jään odottamaan jonkun soittoa. Toivon että pääsen vaatimaan Bulia esiin!

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Minulla katkesi karsintakierros kesken ja tuli videotervehdys Ville Peltoselta sanoin ”Valitettavasti et kuulunutkaan kyselyn kohderyhmään. Kiitos käyttämästäsi ajasta. Et ole myöskään tervetullut mestaruusjuhliin Nordiksen parkkipaikalla keväällä 2025”.

Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Minulla katkesi karsintakierros kesken ja tuli videotervehdys Ville Peltoselta sanoin ”Valitettavasti et kuulunutkaan kyselyn kohderyhmään. Kiitos käyttämästäsi ajasta. Et ole myöskään tervetullut mestaruusjuhliin Nordiksen parkkipaikalla keväällä 2025”.
Tutkimus on luotu näköjään sellaisella scriptillä, että se ignoraa automaattisesti IP-osoitteet ja fax-numerot, joista on tullut kritiikkiä Peltosen tai seuran suuntaan edellisen reilun kolmen kauden ajalta. Yllätyitkö? Minä en.

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melkoiset vaihtoehdot kohdassa, jossa itsellä nousi tie pystyyn. Miten kulutat enimmäkseen vapaa-aikaasi? A) katsomalla audiovisuaalisesta vastaanottimesta urheilua, B) katsomalla urheilua paikan päällä, C) urheilemalla itse vai D) en mitään näistä. Vastasin C.

Mulla on ollut HIFK:n kausikortti kohta kaksi vuosikymmentä, ja käyn kaikissa kotimatseissa, joihin vain pääsen. Sen lisäksi katson jokaisen HIFK:n vierasmatsin (ja ne kotimatsit joihin en pääse) streamaten pelin, joko suorana tai jälkilähetyksenä. Mutta silti, kyllä minun aikani enimmäkseen kuluu omissa urheiluissa! Miksi vaihtoehtona ei ollut "kaikki edellämainituista"?

Käsittämätön kysely. Näköjään Peltosen pelikirja saatu tuotua myös akateemiseen maailmaan...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy