Massiivinen pamahtiKerkesin jo innostua kun puhelimeen pamahti ilmoitus joka alkoi "HIFK: Bättre folk.." sanoilla. Olikin vaan kahvitarjous.
Massiivinen pamahtiKerkesin jo innostua kun puhelimeen pamahti ilmoitus joka alkoi "HIFK: Bättre folk.." sanoilla. Olikin vaan kahvitarjous.
Melkoinen vonkale, tää kaveri erikoishintaan: Eliteprospects.Massiivinen pamahti
Melkoinen vonkale, tää kaveri erikoishintaan: Eliteprospects.
Mahtaakohan tähän saada feikkiheikit osallistua lainkaan?Osallistu kehityshankkeeseen ja vaikuta tulevaisuuteen
Etsimme HIFK-henkisiä mukaan ainutlaatuiseen kehityshankkeeseen, jossa pääset jakamaan ajatuksiasi jääkiekosta yleensä, HIFK:sta ja otteluissa käymisestä, ja vaikuttamaan tulevaisuuteen. Mistä on kyse? Kehittääksemme toimintaamme toteutamme laadullisen tutkimuksen, jonka aiheita ovat jääkiekon...hifk.fi
Tällaiseen olisi halukkailla mahis osallistua.
Mahtaakohan tähän saada feikkiheikit osallistua lainkaan?
Vastasin alkukyselyyn. Nyt jännätään hyväksytäänkö minua virallisten vastaajien joukkoon vai olenko feikkiheikki.Osallistu kehityshankkeeseen ja vaikuta tulevaisuuteen
Etsimme HIFK-henkisiä mukaan ainutlaatuiseen kehityshankkeeseen, jossa pääset jakamaan ajatuksiasi jääkiekosta yleensä, HIFK:sta ja otteluissa käymisestä, ja vaikuttamaan tulevaisuuteen. Mistä on kyse? Kehittääksemme toimintaamme toteutamme laadullisen tutkimuksen, jonka aiheita ovat jääkiekon...hifk.fi
Tällaiseen olisi halukkailla mahis osallistua.
Onnistuin myös luikertelemaan vastauslomakkeet läpi. Toki olen varma että narahdin.Ainakin tämä feikkiheikki vastasi kyselyyn. Saa nähdä kelpaanko vai en.
Mut se järjestelmä ainakin heitti vittuun muutaman kysymyksen jälkeen. Hernepussi aivoissa asti.Mahtaakohan tähän saada feikkiheikit osallistua lainkaan?
Mutkin alkuun, kun vastasin, että työskentelen mainonta- & markkinointialalla. Mutta, kun täytin uudestaan ja vastasin samaan kohtaan ”en missään näissä”, niin läpäisin ensimmäisen seulan!Mut se järjestelmä ainakin heitti vittuun muutaman kysymyksen jälkeen. Hernepussi aivoissa asti.
On tuo todella outoa jos iän, asuinpaikan tai ammatin jne. perusteella esikarsitaan jengiä pois (esim. tuo omakin esimerkki ensimmäisestä yrityksestäni). Mitä helvettiä? Luulisi, että varsinkin tässä kyselyssä diversiteetti ja monipuolisuus sekä ammatillinen osaaminen olisi rikkaus.Sain kanssa vastauksena, että en kuulu kohderyhmään. Harvinaisen päin vittua hoidettu tämäkin seuran toimesta.
Yksi feikkiheikki lisää täälläkin. Aika nopeasti se minutkin haistoi ja heitti ”hiuksista vittuun”.En kuulunut kohderyhmään niin ehkä tässä juuri haetaan feikkiheikkejä :)
No kai tuolla mikä tuossa on palkkiona niin tulee jonkinlainen budjetti vastaan jolla näitä osallistujia karsitaan.Onpas hassua, jos kysely noin kovalla kädellä karsii osallistujia. Luulisi että mitä enemmän on vastaajia, sen parempi. Enkä ymmärrä, jollei media-alalla työskenteleviä oteta mukaan lainkaan, mitä se mihinkään liittyy. Mun ennakkotiedot nähtävästi kelpasivat. Lupaan laverrella tänne kaikki mehukkaat palat, jos lopulta pääsen mukaan tutkimukseen.
Tutkimus on luotu näköjään sellaisella scriptillä, että se ignoraa automaattisesti IP-osoitteet ja fax-numerot, joista on tullut kritiikkiä Peltosen tai seuran suuntaan edellisen reilun kolmen kauden ajalta. Yllätyitkö? Minä en.Minulla katkesi karsintakierros kesken ja tuli videotervehdys Ville Peltoselta sanoin ”Valitettavasti et kuulunutkaan kyselyn kohderyhmään. Kiitos käyttämästäsi ajasta. Et ole myöskään tervetullut mestaruusjuhliin Nordiksen parkkipaikalla keväällä 2025”.