Okei, joo vaikkuttikin enemmän tuollaiselta, noh minun tekemältä :)
No, voihan hyvinkin olla, että listasi on lähempänä totuutta. Mutta objektiivisempi se ei ole! :)
Okei, joo vaikkuttikin enemmän tuollaiselta, noh minun tekemältä :)
No, voihan hyvinkin olla, että listasi on lähempänä totuutta. Mutta objektiivisempi se ei ole! :)
Laitetaan tähän ketjuun, kun en parempaakaan osannut löytää.
Kiekkosivusto listasi – HIFK on Suomen ykkösseura « SuomiKiekko
Linkki vie suomikiekko.com sivustolle.
Ollaan siis Suomen ykkös hokiklubi. Narrit listan sijalla 30
Vaikuttaa mahtuvan kaksi pientä päällekkäin. Kokeilin tosin Sandels-tölkeillä. Tyhjillä. Toivottavasti ei mennyt kassi rikki.Jos sinne jää noin "paljon" tilaa vielä puolen litran tölkkien kanssa, niin sinnehän varmaan mahtuisi 12 normikokoista koffin tölkkiä.
Tsekkaa Prismat myös, ohikulkumatkalla Hyvinkäällä bongasin paikallisessa Prismassa myös tuon setin.Pari kylmäkalleahan tonne mahtuisi mukavasti pitämään kaljoja viileinä.
Aika siisti laukku, täytyy pitää silmät auki ja katsoa näkyisikö jossain omassa lähikaupassa.
Tammiston cittari. Siellä oli viikonloppuna.Joo, Ympyrätalon S-Marketissa noita itse asiassa oli hyllyllinen, nappasin sieltä omani. Positiivinen ylläri, kun silloin aikoinaan ensimmäiset IFK-Koffit tuntuivat tulevan S-marketteihin monta viikkoa K-kauppoja myöhemmin.
Kukas tuossa on sininen paita päällä? Ei erota kännykällä postimerkin kokosesta kuvasta naamaa...On muuten hemmetin mielenkiintoista keskustelua, kun saa lukea, että mistä eri kaupoista löytyy IFK-pakastelaukkuja. Asiaan, HIFK:n Instagram-tilillä mukavaa matskua siitä, että yhteiset jäätreenit ovat vihdoin alkaneet. Kausikin on jo ovella, syksy on hienoa aikaa. https://www.instagram.com/p/BIj9jDqBSv0/?taken-by=ifk_helsinki
Kukas tuossa on sininen paita päällä? Ei erota kännykällä postimerkin kokosesta kuvasta naamaa...
Tänään ilmestyi katukuvaan uusi IFK:n mainoslause: SERVERAS ISSKALT !
On kyllä erittäin hyvä taas kerran :)
Tänään ilmestyi katukuvaan uusi IFK:n mainoslause: SERVERAS ISSKALT !
Tarjoillaan jääkylmänä.