Itse tulkitsen sen niin että kosto elää (leikkisästi kosto finaalista, kyllähän hopia harmittaa), vertaa ämeriikan sanontaan "Revenge is a dish best served cold" eli vapaasti suomennettuna "Kosto on ateria parhaiten tarjottu kylmänä."
Eli tämä kausi on "kosto" kausi, eli kirkastetaan hopea kultaan olisi viesti tämän minun tulkinnan mukaan.
Toki mainoksen tekijän ajatus voi olla eri, mutta hyvä mainos voi herättää monta eri tunnetta / tulkintaa.
Hieno video tosiaan IFK:n FB-sivuilla tuohon kampanjaan liittyen, arvostan!
Ainakin paikallisessa K-Superissa oli HIFK Koffit palanneet hyllyyn ja 6-packin kaupanpäällisenä tuli HIFK-kylmälaukku. Juuri kuusipakkaus sinne mahtuu ja varmaan ainakin yhden kylmäkallenkin saa mahtumaan alle ja/tai päälle.
Havainnekuva
Introducing IFK Helsinki
Tuolta CHL:n yleisketjusta löytyi linkki, josta näkee eri joukkueiden esittelyt ja IFK:lla pirun tyylikäs versio.
Monella jengillä on vaan joku pelaajahaastattelu tai vastaavaa, mutta meillä lyötiin heti fiilistä kehiin. Käsittääkseni seurat ovat itse näitä videoita tehneet CHL:lle.
Kärpillä näytti olevan hyvin samanlainen video. Alussa pimputusta ja kaupunkinäkymiä ja sit ottelukuvaa.Introducing IFK Helsinki
Tuolta CHL:n yleisketjusta löytyi linkki, josta näkee eri joukkueiden esittelyt ja IFK:lla pirun tyylikäs versio.
Monella jengillä on vaan joku pelaajahaastattelu tai vastaavaa, mutta meillä lyötiin heti fiilistä kehiin. Käsittääkseni seurat ovat itse näitä videoita tehneet CHL:lle.
Kärpillä näytti olevan hyvin samanlainen video. Alussa pimputusta ja kaupunkinäkymiä ja sit ottelukuvaa.
Ja ketä tämä kiinnostaa HIFK:n mediaketjussa ja miten se liittyy tänne?
Olipa BRÄNDIMÄINEN vastaus muuten :DKäsittääkseni seurat ovat itse näitä videoita tehneet CHL:lle.
Olipa BRÄNDIMÄINEN vastaus muuten :D
Onko Hakki ollut tyytyväinen juuri mihinkään HIFK:ssa pitkään aikaan? Kovin usein tuntuu olevan arvostelemassa milloin mistäkin. Mutta onhan sillä IFK- sydän, tuli selväksi radiohommista, joten annetaan anteeksi.Seuralegenda kaipaa vahvistuksia HIFK:lle – ”Onko niillä nyt niin hyvä joukkue, kun ihmiset puhuvat?” - SM-liiga - Jääkiekko - Sport - MTV.fi
Ainakaan Hakki ei ole tyytyväinen tämän hetkiseen joukkueeseen ja kaipaa vahvistuksia...
Linkki vie MTV:n sivuille...
JMA kertonut MTV:n haastattelussa valinneensa IFK:n siksi, että saisi olla enemmän kotona vähemmällä reissaamisella ja elämään muutakin sisältöä.
Ihan hyviä perusteluita ei siinä mitään, mutta olisin toivonut myös urheilullisia motivaattoreita. Mitä on tullut kyseistä pelaajaa aiemmin seurattua, niin herää pieni pelko ettei työmoraali ole kaverilla kohdillaan.
Onko Hakki ollut tyytyväinen juuri mihinkään HIFK:ssa pitkään aikaan? Kovin usein tuntuu olevan arvostelemassa milloin mistäkin. Mutta onhan sillä IFK- sydän, tuli selväksi radiohommista, joten annetaan anteeksi.