HIFK:n mediaketju

  • 1 466 257
  • 5 827
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Näen itse myös tuon Lehterän panoksen suurena siihen, miten HIFK:n peli on alkanut kulkemaan. Mitään poisottamatta Tallbergilta tai Melartilta, mutta ehkä Lehterä on saanut sanottua asiansa niin, että Villekin kuuntelee häntä. Tai ymmärtää.

Koska juuri tuo vapautuneisuus on se asia, mikä erottaa Ville-aikaa ennen ja jälkeen Lehterän kapteeniksi tulon.
Tämän on hyvä huomio. Oon pannut merkille saman ajallisen taitteen.

Ja siksipä juuri tämän viikonlopun jälkeen herää kysymys siitä, miksi peli näytti, sekä joukkueen että Lehterän itsensä osalta erilaiselta verrattuna keskiviikon ja sitä edeltävän hyvän jakson peleihin. Onko Ville taas ”vetänyt liekaa kireämmällä” tai puuttunut liikaa tai vaihtoehtoisesti päästänyt siiman jopa liian löysälle?

Tää heijastelee sitä, että ainakaan mulla ei luottamus valmennukseen ole millään tasolla parantunut tämän ”hyvän jakson” aikana.

Ei sillä, että kukaan sitä minun luottamustani olisi vailla tai sillä nyt mitään merkitystä olisi, mutta pitipä päästää ulos.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän on hyvä huomio. Oon pannut merkille saman ajallisen taitteen.

Ja siksipä juuri tämän viikonlopun jälkeen herää kysymys siitä, miksi peli näytti, sekä joukkueen että Lehterän itsensä osalta erilaiselta verrattuna keskiviikon ja sitä edeltävän hyvän jakson peleihin. Onko Ville taas ”vetänyt liekaa kireämmällä” tai puuttunut liikaa tai vaihtoehtoisesti päästänyt siiman jopa liian löysälle?

Tää heijastelee sitä, että ainakaan mulla ei luottamus valmennukseen ole millään tasolla parantunut tämän ”hyvän jakson” aikana.

Ei sillä, että kukaan sitä minun luottamustani olisi vailla tai sillä nyt mitään merkitystä olisi, mutta pitipä päästää ulos.

Itse uskon, että tämä oli vain klassinen ohipeli.

Ja joukkueen sisällä ei mitään merkitystä, kuka tulee ekaks vastaan, ja missä aloitetaan. Toisin sanoen, luottamus omaan tekemiseen on sen verran kovaa luokkaa. Kuten pitää ollakin tuolla nipulla. Keväällähän se nähdään.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse uskon, että tämä oli vain klassinen ohipeli.

Ja joukkueen sisällä ei mitään merkitystä, kuka tulee ekaks vastaan, ja missä aloitetaan. Toisin sanoen, luottamus omaan tekemiseen on sen verran kovaa luokkaa. Kuten pitää ollakin tuolla nipulla. Keväällähän se nähdään.
Sellainen ihan perinteinen IFK-klassikko, niinkö? (Hymiö)
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Brändin kotisivuilla mainitaan, jotta ke matsi on samalla WWF:n hyväntekeväisyys ottelu. Kuvassa näkyy J. Rask. Onko tämä samalla vihje, että kolmonen on muodossa Kaskimäki - Koivistoinen - Rask?
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Onkos muilla ollut ongelmia vieläkin HIFK sovelluksen kanssa? Uus sovellus ei tunnista Bättre Folk jäsenyyttäni vaikka olen poistanut sovelluksen, ladannut sen takas ja kirjautunut uudelleen sisään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Mun ainoa ongelma on ollut se, ettei maalilaulu soi kun IFK tekee maalin vaan tulee joku vaatimaton -plim-
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti joukkue saa näistä vaan tuulta purjeisiin, kuten lakanasta fani päädyssä. Halutaan näyttää, ettei olla vaan puhetta.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osanottoni hänelle että kaikista peleistä juuri tuo perinteinen Edari peli osui kohdalle.
Sama lopputulos se olisi ollut jokaisessa matsissa tällä kaudella. Hienosti tiivisti yhden pelin otannalla sen mistä täällä on jo useampi kausi maristu - tylsä epäviihdyttävä tuote. Viihdebisneksessä sitä voi tarjoilla kaupallisena menestyksenä vain HIFK:n kannattajille.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Meinaat, että joku muu matsi olisi ollut tällä kaudella viihdearvoltaan oleellisesti kovempi pohjois-amerikkalaisesta kulttuurista tulleelle?
Nooh, en tiedä oleellisesta, mutta kyllähän ainakin 4-5 matsia löytyy jotka olisin mieluummin toivonut äijän näkevän.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
KalPa-ottelu oli ehkä se koko kauden suurin pohjanoteeraus, mutta väitän silti, että turhan lähellä sitä tämän kauden keskivertotapahtumaa Nordiksella. Se että IFK olisi erityisen fyysinen ja aggressiivinen joukkue on ollut historiaa jo pidemmän aikaa, eikä siinä mielessä tämän kauden ilmiö.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se että IFK olisi erityisen fyysinen ja aggressiivinen joukkue on ollut historiaa jo pidemmän aikaa, eikä siinä mielessä tämän kauden ilmiö.
No kyllä Ville on siitä paljon puhunut että tämä on yhä se mitä IFK haluaa olla, ja ainakin omaan silmään ensimmäistä kertaa moneen vuoteen tästä on nähty välähdyksiä että tälläinen on yhä mahdollista modernissa kiekossa. Sitten kun siihen saataisiin se tasaisuus, niin kyllä Nordiksesta olisi mahdollisuus saada aivan helvetin vaikea luola hakea pisteitä.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo tyyppi sanoi tulevansa uudestaan 22.3 IFK-Pelsu peliin (G2). Toivottavasti saa vähän parempaa viihdettä.
Siinäpä olisi nyt markkinointiosastolla paikka vähän markkinoida ja tuoda HIFK:ta näkyville, pari lippua peliin ja vaikka fanipaitaa tms. kylkeen. Youtubessa kuitenkin 330k tilaajaa.
 
Suosikkijoukkue
IFK Peltosen jälkeen
Siinäpä olisi nyt markkinointiosastolla paikka vähän markkinoida ja tuoda HIFK:ta näkyville, pari lippua peliin ja vaikka fanipaitaa tms. kylkeen. Youtubessa kuitenkin 330k tilaajaa.
Jep kyllä tuollainen näkyvyys kannattaa hyödyntää. Uskon, että officella ollaan jollain tasolla tietoisia, koska kaveri oli päässyt jumbollekin KalPa pelissä (näkyi videolla).
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Siinäpä olisi nyt markkinointiosastolla paikka vähän markkinoida ja tuoda HIFK:ta näkyville, pari lippua peliin ja vaikka fanipaitaa tms. kylkeen. Youtubessa kuitenkin 330k tilaajaa.
Voisivat järkätä kaverille esittelykierroksen Nordikselle. Käynti pukukopissa, ehkä muutamama sananen jengin kipparien kanssa etc. Kaikenlainen julkisuus on tunnetusti posia. Kertoa vähän HIFK:n historiikkia. Samaan tapaan Ilves otti Dallasista tulleen faninsa vastaan. Kaveri käynyt jo pariin otteeseen Dallasista Mansessa seurailemassa Ilveksen matseja.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisivat järkätä kaverille esittelykierroksen Nordikselle. Käynti pukukopissa, ehkä muutamama sananen jengin kipparien kanssa etc. Kaikenlainen julkisuus on tunnetusti posia. Kertoa vähän HIFK:n historiikkia. Samaan tapaan Ilves otti Dallasista tulleen faninsa vastaan. Kaveri käynyt jo pariin otteeseen Dallasista Mansessa seurailemassa Ilveksen matseja.
Eli yrittäisivät heittää kauniin pinkin savuverhon?

Mitä jos ihan yksinkertaisesti vaan pelaisivat reipasta perinteistä lätkää, tekisivät yksinkertaisia mutta tyylikkäitä maaleja, junnu yrittäisi jotain huimaa kikkaa, taklaisivat aina kun on paikka ja joskus jopa kovaa, ottaisivat yhden kaksi myllyä ja kousi heittäisi juomapullolla vastustajan koutsia.

Voisi toimia markkinointina ihan kannattajillekin, saati sitten videolänkyttäjälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös