HIFK:n mediaketju

  • 1 474 999
  • 5 864

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Incognito

Jäsen
Pakko olla kateellinen tuosta Kärppien Petopodista. Huomaan kuuntelevani sitä, kun Donskoin haastattelun kuuntelin niin sen verran mielenkiintoista settiä, että meni vakiokuunteluun. Uusimmassa jaksossa vieraana:


Ei Petrellin Liigalize pääse lähellekään tätä tasoa ja ei sitä edes taideta enää tehdä? Lisäksi Petopodi on sellainen, että siellä puututaan ikäviin asioihin ja ovat piikki seurajohdon lihassa. Mistä meille saadaan tämmöiset tekijät?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko olla kateellinen tuosta Kärppien Petopodista. Huomaan kuuntelevani sitä, kun Donskoin haastattelun kuuntelin niin sen verran mielenkiintoista settiä, että meni vakiokuunteluun. Uusimmassa jaksossa vieraana:


Ei Petrellin Liigalize pääse lähellekään tätä tasoa ja ei sitä edes taideta enää tehdä? Lisäksi Petopodi on sellainen, että siellä puututaan ikäviin asioihin ja ovat piikki seurajohdon lihassa. Mistä meille saadaan tämmöiset tekijät?

Peukku Raakelille ja koko Petopodille. Diggasin Raakelin jälkeen eniten siitä palauteosiosta, jossa kommentit oli annettu lauantain kotitappion jälkeen. Hyvää settiä, varsinkin se pubista soitettu tilitys.

Mehän saataisiin oma podi tietysti täältä. Ellei @Frankie olisi eheytynyt häviämänsä vedon seurauksena, meistä olisi saanut hyvän vastaparin. Siihen vielä @Lätty-ylämummo ja @Helsingforce vääntämään, niin kyllä kansa viihtyisi :D. Meillä olisi tietysti myös oma viihde- ja juoruosio ”Kusilaarilla”. LounDge-huhuja varten kaivetaan nimimerkki ”Q” naftaliinista. Tai vaihtoehtoisesti menen itse.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Peukku Raakelille ja koko Petopodille. Diggasin Raakelin jälkeen eniten siitä palauteosiosta, jossa kommentit oli annettu lauantain kotitappion jälkeen. Hyvää settiä, varsinkin se pubista soitettu tilitys.

Mehän saataisiin oma podi tietysti täältä. Ellei @Frankie olisi eheytynyt häviämänsä vedon seurauksena, meistä olisi saanut hyvän vastaparin. Siihen vielä @Lätty-ylämummo ja @Helsingforce vääntämään, niin kyllä kansa viihtyisi :D. Meillä olisi tietysti myös oma viihde- ja juoruosio ”Kusilaarilla”. LounDge-huhuja varten kaivetaan nimimerkki ”Q” naftaliinista. Tai vaihtoehtoisesti menen itse.
Varmaan schollin osiollekin olisi tilaa…
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Peukku Raakelille ja koko Petopodille. Diggasin Raakelin jälkeen eniten siitä palauteosiosta, jossa kommentit oli annettu lauantain kotitappion jälkeen. Hyvää settiä, varsinkin se pubista soitettu tilitys.

Mehän saataisiin oma podi tietysti täältä. Ellei @Frankie olisi eheytynyt häviämänsä vedon seurauksena, meistä olisi saanut hyvän vastaparin. Siihen vielä @Lätty-ylämummo ja @Helsingforce vääntämään, niin kyllä kansa viihtyisi :D. Meillä olisi tietysti myös oma viihde- ja juoruosio ”Kusilaarilla”. LounDge-huhuja varten kaivetaan nimimerkki ”Q” naftaliinista. Tai vaihtoehtoisesti menen itse.
Huikea idea @BOL ! Tiedät myös hyvin, että kansitakkini on aina ollut kaksipuolinen, joten se kyllä vielä kääntyy vaikka olen viihtynyt erittäin hyvin posisiivessä, my God sanoisi Lion#79. Lisäksi ei ole ongelma, eikä mikään, vetää vanhaa roolia, joten eiköhän pistetä homma toimimaan. Olen itseasiassa tätä pohtinut puolivakavissani ja inspiraatiota olen saanut futiksesta Arsenalin AFTVstä, jossa ainakin ennen haastattelivat porukkaa Emiratesin ulkopuolella ja sieltä tuli sitä kuuluisaa kontenttia urakalla. Näkisin meidät myös Nordiksella tiistaisen SaiPa-matsin jälkeen räntäsateessa haastattelemassa porukkaa. Suosio olisi taattu. Näkisin sinun tapaasi, että meillä myös pitäisi olla vakiovieraita, jotka edustavat kahta äärilaitaa. Tarvitsemme vaan porukkaa, jotka hallitsevat ATKn eli äänittämisen, kuvaamisen ja leikkaamisen, sillä itse en niitä osaa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Speziaaliherkkuna brändicastissa olisi koko fanikunnan ja varsinkin nuoren polven... eikäku holkkipolvisen dinojaoston venailema Nikke Hedbergin tribuuttijakso.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmaan schollin osiollekin olisi tilaa…

Hän voisi olla kvartaalettain vieraileva dosentti tai silloin, kun tarvitaan erikoisraporttia. Näkisin hänet Maga-Make, eli Markku Ruotsila tyyppisenä hahmona, jonka YLE kaivaa aina naftaliinista, eli tuulikaapista, kun USA:ssa erityisesti rebuilla tapahtuu jotain jännittävää. Scholl on kuitenkin sydämeltään konservatiivi, joten en usko, että hän nyt tästä vertauskuvasta pahastuu.

Huikea idea @BOL ! Tiedät myös hyvin, että kansitakkini on aina ollut kaksipuolinen, joten se kyllä vielä kääntyy vaikka olen viihtynyt erittäin hyvin posisiivessä, my God sanoisi Lion#79. Lisäksi ei ole ongelma, eikä mikään, vetää vanhaa roolia, joten eiköhän pistetä homma toimimaan. Olen itseasiassa tätä pohtinut puolivakavissani ja inspiraatiota olen saanut futiksesta Arsenalin AFTVstä, jossa ainakin ennen haastattelivat porukkaa Emiratesin ulkopuolella ja sieltä tuli sitä kuuluisaa kontenttia urakalla. Näkisin meidät myös Nordiksella tiistaisen SaiPa-matsin jälkeen räntäsateessa haastattelemassa porukkaa. Suosio olisi taattu. Näkisin sinun tapaasi, että meillä myös pitäisi olla vakiovieraita, jotka edustavat kahta äärilaitaa. Tarvitsemme vaan porukkaa, jotka hallitsevat ATKn eli äänittämisen, kuvaamisen ja leikkaamisen, sillä itse en niitä osaa.

Faksinurkka pitäisi myös olla! Lukisimme siis nimenomaan vanhoja fakseja. Sellaisia, mitkä olisi joko pitänyt lähettää tai jättää kokonaan lähettämättä. Lisäksi ehdottomasta pitäisi olla vanhoja pelaajavieraita, koska uudet pelaajat ovat tylsiä eivätkä kommentoi mitään. Eikä niillä varmaan kyllä ole mitään edes oikeasti hauskoja juttujakaan, koska ennen kaikki oli paremmin. Ja kaikki oli enemmän kännissä.

Kerran kuukaudessa voisi olla myös "BOLin nojatuolissa"-terapiajakso joukkueen pelaajille. Ohjelman idea on se, että voin joko ennustaa teelehdistä pidemmälle tulevaisuuteen tai vaihtoehtoisesti nostan itseluottamuksen taivaisiin. Kumpikin käy minulle ja pelaaja saa itse valita.

Frankien näkisin jotenkin karpomaisesti karvahattu päässä A-ovilla pelin jälkeen kyselemässä tunnelmia ja tässä vastaajat saisivat aina esittää myös toivekappaleita seuraavaan jaksoon. Kappaleen pitää kertoa joko omista matsin jälkeisistä fiiliksistä tai vaihtoehtoisesti HIFK:n peliesityksistä.

Askartelunurkka Touko-Pouko-hengessä olisi myös mielenkiintoinen. Voisimme yhdessä askarrella uusista mailoista lähtien mitä vain. Tässä voisi varmasti @stadinjätkä olla hyvänä apuna? Ja voidaan siis askarrella muutakin, kuten vaikkapa uudet ylivoimakuviot ja ketjukoostumukset. Tai vaikka koko organisaatio! Vain taivas on rajana.

Ei näihin mitään tekniikkaa tarvita. Lankapuhelin ja C-kasetti riittävät. Joku tuntee varmasti jonkun, joka osaa siitä kasetista sitten taikoa viikon jakson eetteriin. Kohderyhmällemme luultavasti riittäisi kopiot siitä kasetista, mutta se taitaa olla logistisesti kovin hidasta. Ja epäekologista.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@BOL
Nyt oli kyllä aikamoista tykitystä, eikä tässä enää pelkkä tykkää-nappi riitä. Maga-Makesta alkaen sai hekottaa ääneen.

Hieno homma, että viihdyit! Olisitko halukas ryhtymään kuukausitilaajaksi esim. femman hintaan? Raha käytetään lyhentämättömänä askartelutarvikkeisiin ja teelehtiin. Näitä etuja et muualta saa!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mukana!

Askartelukerho käy ensi työkseen varastamassa perhepeleissä D-käytävällä nähdyn askartelupöydän ja sormivärit. Tällöin lasten askartelukerho lopettaa koodiston mukaisesti toiminnan ja saadaan lisää jäseniä tähän astetta parempaan askartelukerhoon

Erinomainen idea!

Kokkinurkkauksessa voisi jakaa nakkiruokavihjeitä. Hävikkiruoka on in ja nakkejahan meillä riittää.

Jatkoajan HIFK-osion kirjoittelijoista voisi koostaa myös aina kuukauden bändin. Mukaan pääsisivät ne, joilla on eniten hirttänyt kiinni. Kappaleet sanoitetaan esim. CMoren selostusten pohjalta aina edellisviikon peleistä ja nimimerkit sitten hoitavat musisoinnin, kuten parhaaksi katsovat. Ja tietysti laulamisen. Ekan jakson musisoinnit hoidamme me vakkarijäsenet. Minä varaan rytmimunan! Tai hanurin. Ehkä pystyn soittamaan jopa molempia.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensin Narrit valittivat ruokien hinnasta, nyt IFK-kannattajat annoskokojen pienentymisestä:


Media kaivaa näitä juttujaan nyt ihan laarin pohjalta. Vai kuinka usein olette nähneet yhden jäähalliravintolatoimijan saavan näin paljon näkyvyyttä ilman, että yhtäkään varsinaista mokaa, mistä olisi joku voinut vetää herneet nenään oikeasti, olisi tehty? Media hakee nyt mitä tahansa vastakkainasettelua meidän ja naapurin fanien välillä ja tämä on jo vähän surkuhupaisaakin, koska haastattelujen otoskoko on vain muutama ihminen. Ja sekin aika lailla no brainer, että kovin moni naapurin kannattaja ei tule mitään positiivista HIFK:hon liittyen julkisesti sanomaan. Ja jos haastateltavalla on seuran fanikamaa päällä, hän tuskin on ns. neutraali katsoja.

Mun aika vaikea uskoa, että valtaosa narrifaneista olisi oikeasti kököttänyt viime vuodet jossain luolassa käymättä missään tapahtumassa. Ehkä tällaisiakin on, kuten meidänkin kannattajissa, mutta tuskin kovin montaa. Eipä siitä nyt niin älyttömän pitkä aika kuitenkaan ole, kun Jaffalla vielä pelattiin ja sielläkin taisi Restel operoida. Ihan yhtä näyttävine ja kalliine annoksineen kuin Nordiksellakin aiemmin.

Muutenkin vanhan ja uuden toimijan vertaaminen on kevyesti sanottuna paskaa, kun toinen (Restel) erikoistui lähinnä einesten lämmittämiseen ja salsapurkkien avaamiseen ja toinen (RER) panostaa tuoreisiin raaka-aineisiin ja "käsityöhön". Itse ainakin maksan mielelläni hieman enemmän siitä, että saan maukasta apetta ja sen takaa usein juurikin se tuoreus. Eikä nyt edes puhuta mistään älyttömän isoista hintaeroista. Vaikka mun tekisi kuinka mieli hampurilaista, en mä silti ikinäikinäikinä osta kaupan einestiskistä mitään valmishampurilaista muovipussissa ja tunge siihen omia täytteitä ja lämmitä mikrossa. Halvemmalla selviäisin varmasti kuin tekemällä kaiken itse alusta loppuun tai hakemalla burgerini vaikka mäkistä, mutta se einestuotos ei vastaa käsitystäni burgerista.

Kuinka isoja annosten edes pitäisi olla? Tuskin kukaan tulee syömään päivän pääruoka-ateriaansa jäähallin kiskalle, joten eihän annostenkaan tarvitse silloin olla sen kokoisia. Ja jos tulee, ei se hieman suurempi bugeri sitä päivän ruokamäärää täytä, jolloin sitten pitää ostaa vaikka kaksi burgeria tai annosta. Ja muutenkin, melkein kaikissa ravintoissa annoskoko on pienempi kuin jos itse vääntäisi vastaavat mätöt himassa. Buffat toki erikseen, mutta nyt ei puhutakaan niistä.

Tiedoksi toimittajillekin: kaikki on nykyisin kallista. Ja lisätiedoksi vielä, että kahvin hinta on jopa laskenut Restelin aikaisesta. Tehkää siitä juttu. Kysykää Resteliltä, miten he kehtasivat pyytää kahvista enemmän kuin RER. Ja voisiko olla, että myös raaka-aineiden ostohinnalla on vaikutusta ja siksi se kahvin hinta saattaa nousta jatkossa?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olen niin tyytyväinen tosta ravintolahomman muutoksesta kaikkinensa. Se on lauantain ruokasuunnitelma tehty: hallille kun ovet aukee, ja siitä se lähtee IFK:n kokkaaman burgerin saattelemana viikonloppupeli hyvin käyntiin.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Kuinka isoja annosten edes pitäisi olla? Tuskin kukaan tulee syömään päivän pääruoka-ateriaansa jäähallin kiskalle, joten eihän annostenkaan tarvitse silloin olla sen kokoisia. Ja jos tulee, ei se hieman suurempi bugeri sitä päivän ruokamäärää täytä, jolloin sitten pitää ostaa vaikka kaksi burgeria tai annosta.
Tähän oli tasan näiden kahden henkilön mielipide eilisessä matsissa. Kuvittelisin, että toimittaja on kysynyt suunnilleen "Mitä mieltä ruuasta?" ja sieltä on sitten tullut kommentti annoskoon ja hinnan suhteen.

Toki hyvä, että IFK:n Hyvärisellekin on rimpautettu vastakommenttia varten:

”On valitettavaa, jos joku fani on kokenut asian noin. Hallin ruokatarjontaa on laajennettu huomattavasti ja laatuun panostetaan paljon, ja olemme saaneet siitä positiivista palautetta”, Hyvärinen sanoo.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Eiköhän tuo ruokien hinta ole vähän niin, että tiistaina oli kallista ja keskiviikkona normihinnat. Nämä on aina suhteellisia, ja voi ottaa omat sämpylät mukaan tarvittaessa. Muistaa vaan piilottaa niin, ettei löydy tunnustellessa.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Vielä kun oltaisiin tehty niin että omissa matseissa olisi halvempaa ja kumuloitu ero nostamalla muihin tapahtumiin hintoja.
Sitä vinkumisen määrää.
 

fakiiri

Jäsen
Hän voisi olla kvartaalettain vieraileva dosentti tai silloin, kun tarvitaan erikoisraporttia. Näkisin hänet Maga-Make, eli Markku Ruotsila tyyppisenä hahmona, jonka YLE kaivaa aina naftaliinista, eli tuulikaapista, kun USA:ssa erityisesti rebuilla tapahtuu jotain jännittävää. Scholl on kuitenkin sydämeltään konservatiivi, joten en usko, että hän nyt tästä vertauskuvasta pahastuu.



Faksinurkka pitäisi myös olla! Lukisimme siis nimenomaan vanhoja fakseja. Sellaisia, mitkä olisi joko pitänyt lähettää tai jättää kokonaan lähettämättä. Lisäksi ehdottomasta pitäisi olla vanhoja pelaajavieraita, koska uudet pelaajat ovat tylsiä eivätkä kommentoi mitään. Eikä niillä varmaan kyllä ole mitään edes oikeasti hauskoja juttujakaan, koska ennen kaikki oli paremmin. Ja kaikki oli enemmän kännissä.

Kerran kuukaudessa voisi olla myös "BOLin nojatuolissa"-terapiajakso joukkueen pelaajille. Ohjelman idea on se, että voin joko ennustaa teelehdistä pidemmälle tulevaisuuteen tai vaihtoehtoisesti nostan itseluottamuksen taivaisiin. Kumpikin käy minulle ja pelaaja saa itse valita.

Frankien näkisin jotenkin karpomaisesti karvahattu päässä A-ovilla pelin jälkeen kyselemässä tunnelmia ja tässä vastaajat saisivat aina esittää myös toivekappaleita seuraavaan jaksoon. Kappaleen pitää kertoa joko omista matsin jälkeisistä fiiliksistä tai vaihtoehtoisesti HIFK:n peliesityksistä.

Askartelunurkka Touko-Pouko-hengessä olisi myös mielenkiintoinen. Voisimme yhdessä askarrella uusista mailoista lähtien mitä vain. Tässä voisi varmasti @stadinjätkä olla hyvänä apuna? Ja voidaan siis askarrella muutakin, kuten vaikkapa uudet ylivoimakuviot ja ketjukoostumukset. Tai vaikka koko organisaatio! Vain taivas on rajana.

Ei näihin mitään tekniikkaa tarvita. Lankapuhelin ja C-kasetti riittävät. Joku tuntee varmasti jonkun, joka osaa siitä kasetista sitten taikoa viikon jakson eetteriin. Kohderyhmällemme luultavasti riittäisi kopiot siitä kasetista, mutta se taitaa olla logistisesti kovin hidasta. Ja epäekologista.
Tämä voittava konsepti huutaa myös Dinojen konjakkinurkkaa. Joka viikko Frank ja Kife arvioisivat konjakkeja suorasukaiseen tapaan.

Jotenkin vielä HIFK -vastaa -osio kuuluisi myös mukaan. Kun joku kannattaja erehtyisi edes hieman kritisoimaan seuran toimintaa, Kife murahtaisi "mä näkisin, että IFK:ta on johdettu helvetin hyvin".
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän tuo ruokien hinta ole vähän niin, että tiistaina oli kallista ja keskiviikkona normihinnat. Nämä on aina suhteellisia, ja voi ottaa omat sämpylät mukaan tarvittaessa. Muistaa vaan piilottaa niin, ettei löydy tunnustellessa.
Eiiköhän se juuri näin ole... Maalla on totuttu omavaraistalouteen.
Ps. suosittelen piilottamista sinne totutun varmimpaan paikkaan, josta ei löydetä.... kasseihin. Ajatelkaa, saatte maustearomitkin ilmaiseksi ja hyvällä tuurilla ilmaista sinappiakin...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Nordikselle jonottaessa vahvistuu ajatus että 12 kielellä toteutettu mainoskampanja oli varmasti aika hyvä.

Aika paljon kuulee muutakin kuin kotimaisia ja enkkua.
Fanikatsomossa ainakin oli useampi saksaa puhuva tyttö/nainen, mutta se taitaa olla enemmän Samu Haberin ansiota.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Brändi elää ja voi hyvin kun nyt hampurilaisetkin on "kohuhampurilaisia". Tosin itse arvostelu oli positiivinen.

Testasin itse keskiviikkona ja hyvä oli. Toki noita arviossa mainittuja heikkouksia, mutta parasta tuo oli, mitä olen lätkämatsissa Suomessa syönyt.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vahva todiste, että HIFK myy vähintään saman kuin maajoukkue.

MTV3:n otsikko:

Tuleva Leijonat-valmentaja Antti Pennanen muistelee HIFK-kaaosta: "Huh huh, missä sitä on ollut"​


Sisältö: "Niin huh huh." Siinä se.

Jos kerran HIFK myy, niin vois sitä vaikka yhden jatkokysymyksen esittää jutun tueksi. Kenties oli valetoimittaja asialla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös