HIFK:n mediaketju

  • 1 474 911
  • 5 864

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Täytyy nyt vielä Hesarin kunniaksi kirjoittaa, että pikaisella googlauksella selvisi, että sponsorisopimus katkesi siihen, kun Ben-Amor ja kumppanit hyökkäsivät Peltosen kimppuun.

Lisäksi Jokerit tuohtuivat Kuukausiliitteen ansiokkaasta jutusta, jossa perattiin Jokereiden asemaa Putinin suurvaltapolitiikan edustajana.

 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onhan Hesarin toimittaja voitu laittaa väijymään eilistä peliä, mutta matsin tylsyydestä johtuen on sattunut nukahtaminen. Tämä olisi ihan ymmärrettävää.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole pitkään aikaan tullut luettua eikä tule... kesämökillä faija kohta 80v kääntänyt Hesarin sinne ja luettava aika vähissä. Sosiaalisessa mediassa jo vähintään 18h tuoreemmat uutiset... mutta saahan saunan, grillin ja paljun sytytys paperia....
 

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins


Täytyy toivoa, että Imperial March kielisi itse Bulin sisääntulosta. En keksi kenenkä muun tunnusmusiikki se voisi muka olla.

Kiva nähdä Lauantain peli paikan päältä. Edellisessä orkesteripelissä en ollut, mutta muistelen että silloin oli vaikea jakso alla, mutta siitä voitosta TPS:ää vastaan kausi lähti parempaan lentoon. Eiköhän nytkin saa jengi latausta.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Täytyy toivoa, että Imperial March kielisi itse Bulin sisääntulosta. En keksi kenenkä muun tunnusmusiikki se voisi muka olla.

Kiva nähdä Lauantain peli paikan päältä. Edellisessä orkesteripelissä en ollut, mutta muistelen että silloin oli vaikea jakso alla, mutta siitä voitosta TPS:ää vastaan kausi lähti parempaan lentoon. Eiköhän nytkin saa jengi latausta.

Ei tainnut olla ihan Imperial March :) Ellei Buli ole muuttunut lohikäärmeeksi
 

Veterano

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuvia eilisestä ottelusta JYP - HIFK löytyy TÄÄLTÄ.
 

Liitteet

  • igIMG_8929.jpg
    igIMG_8929.jpg
    976,3 KB · kertaa luettu: 87

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Täyttä puuhastelua että IFK:n mediatiimi hehkuttaa omassa unettavassa otteluennakossaan aloitusten ja Jori Lehterän merkitystä. Tämä siis pelissä jossa Jori Lehterä ei pelaa. On tämä käsittämätöntä ottaen huomioon miten nopeasti ja helposti tällaisen ennakon voi muokata tilanteen mukaan.

Raakel ja Harri on niin epäkipinöivä kaksikko noissa ennakoissa, että ei ainakaan minulle tuo minkäänlaista latausta peleihin. Vaihtoon.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

IFK:n kesällä valittu puheenjohtaja Jaakko Eskola kommentoi keskustelua sarjajärjestelmästä.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver

IFK:n kesällä valittu puheenjohtaja Jaakko Eskola kommentoi keskustelua sarjajärjestelmästä.
En tietenkään asioista mitään tajua, mutta olen ollut ja olen yhä Jaakko Eskolan kanssa samoilla linjoilla. Jos muutos tulisi, se olisi kyllä muutamille seuroille mahdollisesti aika kivuliaan tuntuinen: Liigasta B-sarjaan. IFK tuskin alempaan sarjaan putoaisi. Aluksi…
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
En tietenkään asioista mitään tajua, mutta olen ollut ja olen yhä Jaakko Eskolan kanssa samoilla linjoilla. Jos muutos tulisi, se olisi kyllä muutamille seuroille mahdollisesti aika kivuliaan tuntuinen: Liigasta B-sarjaan. IFK tuskin alempaan sarjaan putoaisi. Aluksi…

Se ns. nousumahdollisuus B:stä A:han pitäisi kuitenkin sitten olla edes jokseenkin järkevästi ja realistisesti saavutettavissa hyvällä menestyksellä alemmasta sarjasta ylemmäs, ettei B:ssä pelaavien semi-isojen joukkueiden kannattajien motivaatio käydä peleissä hiivu liiaksi ajan mittaan, jos/kun ei ole sitä suurta yllätyksen mahdollisuutta.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Se ns. nousumahdollisuus B:stä A:han pitäisi kuitenkin sitten olla edes jokseenkin järkevästi ja realistisesti saavutettavissa hyvällä menestyksellä alemmasta sarjasta ylemmäs, ettei B:ssä pelaavien semi-isojen joukkueiden kannattajien motivaatio käydä peleissä hiivu liiaksi ajan mittaan, jos/kun ei ole sitä suurta yllätyksen mahdollisuutta.
Juuri näin. Ehkä se olisi se, että olisi varma putoaja ja varma nousija. Tai sama monikossa.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Laitoin lyhyemmän Instagram version Tapsan omaan ketjuun, mutta mitä piti tulla sanomaan niin isot kehut IFKn mediapuolelle tällä kaudella! Nyt on tullut sellaista kontenttia, josta itse olen ainakin pitänyt ja on kiinnostanut kovasti. Kukakohan tästä puolesta vastaa? Kiva-Harri vanhalla Nokian kommunikaattorillaan?
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Hasan & Partnersin toimitusjohtaja taustoittaa videolla LinkedInissä viime syksyn IFK:n mainoskampanjaa:


Kausarimyynti ylös yhdeksän prosenttia. Ei huono, vaikka se ei suoraan kampanjan ansiota olekaan.
 
Viimeksi muokattu:

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
IFK:n markkinointi- ja vastuullisuusjohtaja Raakel Koittolan uratarina Liigan sivuilla:

Tähän juttuun nyt vasta törmäsin. Olen muutaman kerran ollut Raakelin kanssa tekemisissä, ja täytyy sanoa että tälläistä vanhaa ja väsynyttä setämiestä alkaa aina huimaamaan se mieletön energian määrä joka Raakelista huokuu. Tekisi osa siitä itsellekin terää. Aivan loistava tyyppi omassa duunissaan, respect.
 

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks

Laitoin lyhyemmän Instagram version Tapsan omaan ketjuun, mutta mitä piti tulla sanomaan niin isot kehut IFKn mediapuolelle tällä kaudella! Nyt on tullut sellaista kontenttia, josta itse olen ainakin pitänyt ja on kiinnostanut kovasti. Kukakohan tästä puolesta vastaa? Kiva-Harri vanhalla Nokian kommunikaattorillaan?
Jep on ollut kyllä loistavaa kontenttia! Voisivat nämä olla jopa vieläkin pidempiä, mielellään katselisi pidempääkin pätkää kuten tässä ja Kiviharjun videossa.

Ehkä seuraava steppi voisi olla Pittsburgh Penguinsin tyylinen ”In the Room”-tuotanto.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA
Voi olla käyty läpi jo tässä ketjussa, mutta ei jaksa käydä läpi aiempia juttuja.

Mikä on biisi siinä HIFK:n aloitusvideossa? Ennen ghost ridersia
Kaveri kysyi samaa enkä tiennyt (koska mua ei saa hallille enää tuhlaamaan aikaa ja rahaa saamatta hevonvitun vastinetta kummallekaan). Selvityksen jälkeen kuulemma joku remix Journeyn Separate Ways biisistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös