Tietysti, etenkin runsaasti v-pulia!:D otitko aina kaikilla noilla täytteillä?
Tietysti, etenkin runsaasti v-pulia!:D otitko aina kaikilla noilla täytteillä?
Päivää pääkaupunkiin! Ja ympäristökuntiin myös.
Luin juuri mediasta, että HIFK on Suomen mestari 23-24, onnittelut! Miten otitte uutisen, olitteko valmiina?
Se menee niin, että jos Tapparalla olisi paperilla tällainen joukkue (niin kuin viime kaudella), voisivat muut keskittyä pelaamaan sijasta 2.Päivää pääkaupunkiin! Ja ympäristökuntiin myös.
Luin juuri mediasta, että HIFK on Suomen mestari 23-24, onnittelut! Miten otitte uutisen, olitteko valmiina?
Ei ainakaan Petteri Sihvonen ollut tätä mieltä.Päivää pääkaupunkiin! Ja ympäristökuntiin myös.
Luin juuri mediasta, että HIFK on Suomen mestari 23-24, onnittelut! Miten otitte uutisen, olitteko valmiina?
Silvu plee:Sitten vielä linkkejä Turku ja Tampere versioihin, en pääse niitä katsomaan kun en suostu lataamaan sovellusta. Kiitos!
Silvu plee:
EDIT: Onko näissä Petteri Summanen äänenä?
Olis ny ees Raimo!EDIT: Onko näissä Petteri Summanen äänenä?
En tiedä olenko ainoa, mutta mun mielestä noi on ihan hirveää paskaa.
Voisin ajatella, että tässä landelle sijoittuvassa mainoskampanjassa on myös se taka-ajatus, että Helsingissä asuva maalainen tulee katsomaan kun oma seura pelaa Nordiksella IFK:ta vastaan sillä sellainen assosiaatiohan tästä voisi tulla. Toki myös se, että muualla asuvat helsinkiläiset kävisivät katsomassa IFK:n matseva siellä missä väliaikaisesti asuvat.En tiedä, onko toimistolla just näitä asioita mietitty, mutta onhan toi avaus sen hyödyntämiseen, että hifk on suomalaisittain uniikki seura, sillä sillä on vahvaa sellaista perinteistä kannatusta kaikkialla Suomessa, joka ei perustu muuttoon. Siitä on riippumattomia tutkimuksiakin, itse olen muistaakseni sponsor insightin tekemänä sellaisen n. 10 vuotta sitten nähnyt.
HIFK voisi asemoitua seurana, jonka matsi tullaan myös turistisesti katsomaan, kun Helsinkiin maakunnista tullaan. Näin on suurissa urheilukaupungeissa aina. Samassa yhteydessä HIFK vois lanseerata logon, joka assosioituisi stadiin, vrt. Yankees ja Giants Nykille.
Jos ei rahkeet riitä olemaan eurooppalainen suurseura, niin edes kotimainen!
Kui eikös mainoksen tarkoitus ole että se huomataan ja se aiheuttaa jonkinlaista toimintaa keskustelua. Senhän tuo tekee kirkkaasti. Oletko muuten humannut kenenkään muun mainostavan kauden alkua. Minä en ainakaan...En tiedä olenko ainoa, mutta mun mielestä noi on ihan hirveää paskaa.
Tässä nyt pitänee huomioida se että nuo mainokset on nimenomaan suunnattu Tiktokkiin, jossa se kohdeyleisö on ehkä hiukan totutusta poikkeavaa. Nimenomaan Tiktokkiin nuo sopivat erittäin hyvin vs. esim. TV-mainoksena.En tiedä olenko ainoa, mutta mun mielestä noi on ihan hirveää paskaa.
HIFK voisi asemoitua seurana, jonka matsi tullaan myös turistisesti katsomaan, kun Helsinkiin maakunnista tullaan. Näin on suurissa urheilukaupungeissa aina. Samassa yhteydessä HIFK vois lanseerata logon, joka assosioituisi stadiin, vrt. Yankees ja Giants Nykille.
No tässähän ei ole kysymys nyt siitä. Keskustelua saataisiin aikaan myös miljoonalla muulla eri keinolla - jotka siis voisivat yhtä lailla olla "hirveää paskaa". Väkivaltaa ja pornografiaa seuraavaan mainokseen. Saatiinpas keskustelua, jee.Kui eikös mainoksen tarkoitus ole että se huomataan ja se aiheuttaa jonkinlaista toimintaa keskustelua. Senhän tuo tekee kirkkaasti. Oletko muuten humannut kenenkään muun mainostavan kauden alkua. Minä en ainakaan...
Nopeasti vilkaisin, että Ilari Melart aloittaa kauden kuumeessa. Kai tää on sellaista opittuun perustuvaa ennakoivaa tekstin lukemista.Kapteeni Melart odottaa kauden alkua kuumeisesti: "Tässä vain odottaa perjantaita ja lauantaita" - HIFK
HIFK aloittaa kautensa perjantaina Tampereella kohtaamalla hallitsevan Suomen mestarin Tapparan. Lauantaina edessä on viime kevään puolivälierärevanssi Rauman Lukkoa vastaan. HIFK TV kävi jututtamassa kapteeni Melartia kauden avauksen alla. Harjoituskausi on tuntunut kipparin mielestä pitkältä...hifk.fi
Näitä pikku haastatteluja vaan lisää.
On muute markkinointiin panostettu ihan eri tavalla kuin viime kaudella.
Niin perustuen siihen kuinka monta nuorta sitä käyttää se on hyvä kanava uusien kannattajien tavoittamiseen. Muita hyviä asioita ei sitten oikein löydy.On ja kivana lisänä tiktokin parempi haltuunotto.