Sehän se olikin. Mä mietin että miljöö vaikuttikin jostain tutulta.Mulla tuli tosta ympäristöstä heti mieleen joku kauppaneuvos Paukun sauna/allasosaston nurkkaus :D
Sehän se olikin. Mä mietin että miljöö vaikuttikin jostain tutulta.Mulla tuli tosta ympäristöstä heti mieleen joku kauppaneuvos Paukun sauna/allasosaston nurkkaus :D
Mit oder ohne lederhosen?Jotenkin demarimaisen vaatimaton tuo schollin studio. Palstalegendasta tuli mieleen aina sellainen kahden saksanpaimenkoiran ja haulikon kanssa tiluksiaan kiertelevä germaani tirolilaishattu päässä.
Illan tulosruudussa oli jopa 3min pituinen pätkä IFK:n tämän päivän treeneistä. Ville, Tale & Tobbari äänessä; Muu urheilu: HIFK kompuroi pahasti – urheilupomo vakuuttaa: Ville Peltosella yhä työrauha – katso maksutta MTV Katsomossa
Mitä muuta kapteeni Tallberg olisi tuossa voinut sanoa? Aivan turhanpäiväistä ottaa pelaaja tuohon antamaan kommenttia. VP ja TS on ne jotka olisivat voineet antaa kontektia, pelkän taskulämpimän hutun sijaan.Joo ja toi kapteeni-Tallberg siinä pätkässä myös silmät pyöreenä ihan yhtä ulapalla kun VP ja TS. Koko setti jotenkin siinä hölmössä luulossa, että kylläpä se nyt on hiuksen hienosta ja pienestä kiinni, kun kaikki sitten vaan loksahtaa ja paranee.
Oli tehty aiemmin.Tobiaksen haastattelu illan Urheiluruudusta. Tutun toistoa, sentään peilejä ei mainttu.
Urheiluruutu | Urheiluruutu
Yle Areena - Enemmän kuin ehdit katsoa ja kuunnella. Yle Areenassa on tarjolla radio- ja televisio-ohjelmia, suoria lähetyksiä sekä ohjelmatiedot.areena.yle.fi
Tobiaksen haastattelu illan Urheiluruudusta. Tutun toistoa, sentään peilejä ei mainttu.
Urheiluruutu | Urheiluruutu
Yle Areena - Enemmän kuin ehdit katsoa ja kuunnella. Yle Areenassa on tarjolla radio- ja televisio-ohjelmia, suoria lähetyksiä sekä ohjelmatiedot.areena.yle.fi
”Lähe menee kun vielä ehdit!””Valinnat mitä oon itte tehny, mä seison niiden takana ja, siitä saa jokainen tehdä omat johtopäätökset mitä toi tarkottaa”.
Columbuksen valmentajat kävivät Kollien vieraina.
CBJ x Kollit - vierailevat valmentajat Elisa Areenalla
”Mikä juttu tää on?” – kysyy Kollien maalivahti Eemil Vinni joukkuekavereiltaan ennen jäälle menoa. On keskiviikkoaamu ja zambonin tasainen humina kaikuu Elisa Areenalla. Paikalla on normaalia enemmän ihmisiä. NHL:n kuvausryhmä, äänimies ja jopa Columbuksen NHL-pelien oikeudet omistava Bally...hifk.fi
Liigajengien somegeimi on pääsääntöisesti niin kauheaa paskaa, että tähän ei tarvitsisi lähteä mukaa ollenkaa. Puhun siis reaktiogiffeistä yms. meemuilusta. Varoittavana esimerkkinä toimii esim. Kärpät.
Tää tapa että laitetaan joku junnuista haastatteluun tällaisen hävettävän esityksen jälkeen kertoo paljon joukkueesta/organisaatiosta... Tapahtunut ainakin kerran tai kaksi jo aiemminkin tänä syksynä. Missä joukkueen kapteeni, joukkueen valmentaja, joukkueen UTJ?Nyt olisi seuraltakin asiallinen jokin ulostulo.
Ja mielellään muulla tavalla kuin juniori postgame-haastatteluun lyömällä.
Toivottavasti valmistautumassa ylitöihin ja aamuun mennessä olisi kyseisen kolmikon kamat roudattu kauas Nordikselta.Missä joukkueen kapteeni, joukkueen valmentaja, joukkueen UTJ?