HIFK:n mediaketju

  • 1 475 603
  • 5 864
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Tuo ympäristö näyttää muutenkin siltä kuin siellä olisi juuri käynyt ulosottomies. Muuten on kyllä Schollin juttuja mukava kuunnella.
Mulla tuli tosta ympäristöstä heti mieleen joku kauppaneuvos Paukun sauna/allasosaston nurkkaus :D
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Jotenkin demarimaisen vaatimaton tuo schollin studio. Palstalegendasta tuli mieleen aina sellainen kahden saksanpaimenkoiran ja haulikon kanssa tiluksiaan kiertelevä germaani tirolilaishattu päässä.

@Kake74 Mit Speedo jah!
 
Viimeksi muokattu:

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Illan tulosruudussa oli jopa 3min pituinen pätkä IFK:n tämän päivän treeneistä. Ville, Tale & Tobbari äänessä; Muu urheilu: HIFK kompuroi pahasti – urheilupomo vakuuttaa: Ville Peltosella yhä työrauha – katso maksutta MTV Katsomossa

Joo ja toi kapteeni-Tallberg siinä pätkässä myös silmät pyöreenä ihan yhtä ulapalla kun VP ja TS. Koko setti jotenkin siinä hölmössä luulossa, että kylläpä se nyt on hiuksen hienosta ja pienestä kiinni, kun kaikki sitten vaan loksahtaa ja paranee.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Joo ja toi kapteeni-Tallberg siinä pätkässä myös silmät pyöreenä ihan yhtä ulapalla kun VP ja TS. Koko setti jotenkin siinä hölmössä luulossa, että kylläpä se nyt on hiuksen hienosta ja pienestä kiinni, kun kaikki sitten vaan loksahtaa ja paranee.
Mitä muuta kapteeni Tallberg olisi tuossa voinut sanoa? Aivan turhanpäiväistä ottaa pelaaja tuohon antamaan kommenttia. VP ja TS on ne jotka olisivat voineet antaa kontektia, pelkän taskulämpimän hutun sijaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monesko juttu tämä nyt oli siitä, että HIFK:lla menee huonosti? Olisi varmasti vähän muutakin tekemistä kuin puhua kieli keskellä suuta ja varoa suututtamasta yhtään ketään ja silti joku, tai ehkä jopa kaikki suuttuvat. Joo, ammatinvalintakysymys, mutta kyllä mä ymmärrän, että näihin nollatason kysymyksiin vituttelee vastailla monta kertaa viikossa. Siitä on aikaa, kun jonkun suomalaisen Liiga-ukkelin höpinöissä oli oikeasti jotain suurempaa sisältöä. Samoja levyjähän noi kaikki toistaa. Ymmärrän fanien vitutuksen tilanteeseen, mutta pääsee itsekin helpommalla, kun kuulee haastattelut läpi. Toimittajathan voisivat myös kysyä sellaisia kysymyksiä, joihin heidän itsensä pitäisi jotenkin valmistautua, mutta mennään näillä samoilla itsestään selvyyksillä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Toivottavasti media ottaa kiinni kunnolla tuosta Salmelaisen viimeisestä korulauseesta eli ”20 ottelua ja tuloksen taakse” ja antaa hänelle kunnon paineen, eikä hellitä helpolla. Toki, vastauksena tullee taas joku legendaarinen korulause tyyliin ”20 ottelua on liian lyhyt ajanjakso arvioida, teimme juuri ensimmäistä kertaa kymmeneen peliin 2 maalia, joten peli on nousujohteista. Olen valmis arvioimaan 40 pelin kohdalla”.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mainos radiossa IFK-Ilves -matsista.

"Sanokaa A"
"Iiii"
"Eikun Aaaa"
"EFFFFF"
"AAAa"
"Koo"
"Selvä tapaus, menkää lääkärin sijaan suoraan Nordikselle".

Tai jotain tonne päin.

Nykyotteiden perusteella mainoksen lopun voisi vaihtaa muotoon: "Menkää Nordiksen sijaan suoraan lääkäriin" tai "Menkää Nordiksen jälkeen suoraan lääkäriin".

Mutta mistä sitä tietää mitä ilta tuo tullessaan. Ketsuppipullot poksahtelee.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Tobiaksen haastattelu illan Urheiluruudusta. Tutun toistoa, sentään peilejä ei mainttu.

 
Viimeksi muokattu:

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Tobiaksen haastattelu illan Urheiluruudusta. Tutun toistoa, sentään peilejä ei mainttu.

Oli tehty aiemmin.
Koska "perjantaina nähtiin askissa ärsytetty IFK"
Vittu mitä paskaa :) :)
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Tobiaksen haastattelu illan Urheiluruudusta. Tutun toistoa, sentään peilejä ei mainttu.


”Valinnat mitä oon itte tehny, mä seison niiden takana ja, siitä saa jokainen tehdä omat johtopäätökset mitä toi tarkottaa”.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
”Valinnat mitä oon itte tehny, mä seison niiden takana ja, siitä saa jokainen tehdä omat johtopäätökset mitä toi tarkottaa”.
”Lähe menee kun vielä ehdit!”

Sopii tuohonkin kontekstiin mainiosti vastapallona.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Columbuksen valmentajat kävivät Kollien vieraina.

 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Edarien treenit olisi kaivanneet enemmän näitä Amerikan konsultteja.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Columbuksen valmentajat kävivät Kollien vieraina.


Varmasti upea ja ikimuistoinen juttu jätkille! Hieno temppu Keklulta (ja toki Salmelaiselta ja valmennukselta hyväksyä se).
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on jotain uutta, eikä vanhan lämmittelyä. Tuli vastaan FB:ssä. Kaikki kolumnistit onkin jo sanoneet oman sanansa, ja sit on vielä tällaista kuin että joku radio-ohjelma tekee oman biisin maalinteko-ongelmista.

Onkohan saavutettu uusi taso jossain, joko yleinen kiinnostavuus-, vuoden puheenaihe- vai naurunalaisuuskilpailussa?



 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland




Liigajengien somegeimi on pääsääntöisesti niin kauheaa paskaa, että tähän ei tarvitsisi lähteä mukaa ollenkaa. Puhun siis reaktiogiffeistä yms. meemuilusta. Varoittavana esimerkkinä toimii esim. Kärpät.







Olen samaa mieltä. Ehkä olen toivottoman vanhanaikainen, mutta aina kun näen jonkun käyttävän somessa reaktiogiffiä tai jotain hymiöröykkiötä, ensimmäinen ajatukseni on, että niiden käyttäjä on joko täysin kirjoitustaidoton tai vajaaälyinen. IFK:n osalta en toivoisi sellaista tapahtuvan.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
HIFK:n historiaa esillä Tahdon (ent. Urheilumuseon) pop up-näyttelyssä 5.12. asti.





EDIT: Myös IFK päivitti näyttelystä:

 
Viimeksi muokattu:

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Nyt olisi seuraltakin asiallinen jokin ulostulo.

Ja mielellään muulla tavalla kuin juniori postgame-haastatteluun lyömällä.
Tää tapa että laitetaan joku junnuista haastatteluun tällaisen hävettävän esityksen jälkeen kertoo paljon joukkueesta/organisaatiosta... Tapahtunut ainakin kerran tai kaksi jo aiemminkin tänä syksynä. Missä joukkueen kapteeni, joukkueen valmentaja, joukkueen UTJ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös