HIFK:n mediaketju

  • 1 467 814
  • 5 834

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Sama! Jos en pääse hallille niin ainut vaihtoehto melkein aina jälkilähetys.

Mutta hienoa että seura näkyy kaupungilla! Ehkä tuo on sellaista mainontaa, mikä herättää miettimään satunnaiskatsojan kohdalla, pitäisikö mennä joskus itsekin hallille, jos on kavereita ketkä käy. Vielä parempi olisi jos tunnelma välittyisi.
Eikös joskus lähtenyt maalilaulu soimaan Kampin mainostaulussa kun HIFK teki maalin?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Snadisti pettynyt "pelin ulkopuolisten asioiden" vähyydestä. Köyhät saivat olla ihan rauhassa köyhiä ilman mitään noteerausta, eikä Jokerikannattajien pettymyksensietokyvystä näiden viimeaikaisten megalomaanisten pettymysten edessä spekuloitu mitenkään (toki tiedämme: ovat niihin tottuneet muussa elämässä, eikä siksi tunnu heillä missään). Eikä saatu tietoa premium-nakeista pakkasessa tai Nordiksella tai kommunistien salajuonista torpedoida Suomen Natoseikkailu HIFK:n officella ja loundgessa (tästä olisi terveellistä kaikkien meidän saada Schollin päivitys kyllä!). Annan yhden pätkän verran vielä mahdollisuutta korjata sisältö oikeaksi, muuten tuomitsen feikki-Scholliksi.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Rekvisiitta samaa tasoa sisällön kanssa.
Propsit siitä, että on omalla naamallaan kuvissa.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Mun mielestä hän nosti esille juuri niitä asioita, joita täällä palstalla on kuukausikaupalla jauhettu. Se, että hän tuli täällä tunnetuksi varsin erikoissävyisistä kirjoitteluista, jota tyyliä itsekään en arvosta, niin ei se automaattisesti vie pohjaa kaikista myöhemmistä mielipiteistä/ulostuloista.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikä saatu tietoa premium-nakeista pakkasessa tai Nordiksella tai kommunistien salajuonista torpedoida Suomen Natoseikkailu HIFK:n officella ja loundgessa (tästä olisi terveellistä kaikkien meidän saada Schollin päivitys kyllä!).
Seuraavaan jaksoon pitäisi ehdottomasti saada Q:n raportti suoraan Loundgesta.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Ei tästä montaa päivää ole kun mietin jo "edesmennyttä" Schollia ja kesäisiä rantoja, sekä hiukan etumuksesta pullottavia spiidoja. Tulisipa taas takaisin tännekin kertomaan kuinka materialismi on parasta ja pitkät uikkarit fägäreille.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mun mielestä hän nosti esille juuri niitä asioita, joita täällä palstalla on kuukausikaupalla jauhettu. Se, että hän tuli täällä tunnetuksi varsin erikoissävyisistä kirjoitteluista, jota tyyliä itsekään en arvosta, niin ei se automaattisesti vie pohjaa kaikista myöhemmistä mielipiteistä/ulostuloista.

Vähän tuossa tubevideossa esiintyminen vaatii vielä hiomista :) Mutta hyvällä asialla näytti kyllä olevan.

Mulla on muuten kans noi molemmat kylmäkassit. Tuon oranssin (jos on sama) sai kun osti Lahden erikoisolutta 4pck lajitelman viimekesän kampanjan aikaan jostain :D
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä hän nosti esille juuri niitä asioita, joita täällä palstalla on kuukausikaupalla jauhettu. Se, että hän tuli täällä tunnetuksi varsin erikoissävyisistä kirjoitteluista, jota tyyliä itsekään en arvosta, niin ei se automaattisesti vie pohjaa kaikista myöhemmistä mielipiteistä/ulostuloista.
Joo ei oo helppoa esiintyminen, ja propsit tosiaankin siitä, että omalla naamalla ja historialla kuitenkin itsensä julkisesti likoon laittanut.

Toivoisin kuitenkin vilpittömästi, että jatkossa maltti riitäisi hitusen paremmin valmistella lähetyksenä, eikä mennä ihan vaan tajunnan virtana tuota läpi, sillä siitä tulee ajoittain vähän sellaista kuin lukisi kirjaa josta kaikki välimerkit on jätetty pois, ja samalla vähän sanavälitkin.

Kaikki se tosiaankin tuli esiin, mitä täällä on pyöritelty jo pitkään, joten hyvä että joku "fani" senkin sanoo ihan omalla naamallaan.

Nyt tosiaankin rekvisiittaa hitusen paremmaksi ja jonkin sortin kässäri sekä prompteri -tai edes vaimo tahi muu perheenjäsen pitelemään tekstilappuja tuohon eteen, niin homma paranee. Ja ehkä voisi karsia -vaikka ne perinteistä Schollia edustaakin- vähän noita turhia kirosanoja pois, vaikka eittämättä IFK:n pelaaminen niitä vähän itse kullakin pintaan nostaakin. :-)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Legendojen tilalle voisi laittaa paremminkin syövät lavalla (pois lukien Sir. Pena, joka on symppis). Karavaanarin kohdalla en ole ennen nähnyt käytettävän sanaa legenda. Tai no ehkäpä legendaarisen paska kuvailee häntä parhaiten.
Pitäisikö sinun välillä vaikka hengittää raikasta ulkoilmaa, voisi tehdä hyvää. Tämä viestistä toiseen jatkuva äärimmäinen negatiivisuus ja tässä tapauksessa alta riman menevä mauttomuus on aika raskasta seurattavaa.

Kritiikkiä saa ja tuleekin esittää. Mutta sen voi myöskin tehdä rakentavasti, rakentavan kririikin toinen ääripää on sitten tuo sinun tapasi.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Pitäisikö sinun välillä vaikka hengittää raikasta ulkoilmaa, voisi tehdä hyvää. Tämä viestistä toiseen jatkuva äärimmäinen negatiivisuus ja tässä tapauksessa alta riman menevä mauttomuus on aika raskasta seurattavaa.

Kritiikkiä saa ja tuleekin esittää. Mutta sen voi myöskin tehdä rakentavasti, rakentavan kririikin toinen ääripää on sitten tuo sinun tapasi.

Mainitsin @Frankie :lle samasta asiasta tuossa joku viikko sitten ja ilokseni hän otti palautteeni ihan positiivisesti vastaan. Sen jälkeen olen huomannut että herralta on tullut montakin ihan hyvää pohdiskelevaa viestiä palstalle ja olen ottanut ne ilolla vastaan. Kaikesta en ole samaa mieltä, mutta ei tarvitsekaan olla. Sen takia me täällä jutellaan että voidaan jakaa erilaisia ajatuksia.

Toivottavasti tuo eilinen tappio ei nyt vie hommaa taas tylsempään suuntaan, kun niin paljon annettavaa kaverilla kuitenkin tänne on kun vaan haluaa niin tehdä.

Lopuksi vielä todettava, että en halua kuitenkaan sanoa että sun tarttis Frankie kirjottaa tänne niin kuin mä haluan. Mulla ei ole siihen oikeutta. Mutta toiveita saanee kuitenkin esittää :)
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Jos ei näkisi kuka puhuu niin voisin lyödä vetoa, että Hulkon Antti selvinpäin äänessä.
Aissaatana, nyt pisti veli @Le Banner hymyn korviin asti:) :)
Viddu mul on aina kolkyddonaa daskussa.
Tokikaan mä en oo ikinä Anttia selvinpäin kuullu, mut tolta se varmaan kuulostais.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Jos ei näkisi kuka puhuu niin voisin lyödä vetoa, että Hulkon Antti selvinpäin äänessä.
Mä kuuntelin silmät kiinni ja pelästyin että Hjallis oli tullut vihdoin julkisesti kaapista ulos IFK:n miehenä :)
Miks sillä on toi ilmaiseksi saatu kylmälaukku tossa vieressä? Aika köpöä. EI jotenkin sovi profiliin, ellei siellä ole sisällä artesaaniolutta ja premiummakkaraa. Näyttää kyllä tyhjältä. Onko Schollilta louvvot loppu?
Siis siellähän on luonnollisesti nakit hiljalleen sulamassa :)
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Miks sillä on toi ilmaiseksi saatu kylmälaukku tossa vieressä? Aika köpöä. EI jotenkin sovi profiliin, ellei siellä ole sisällä artesaaniolutta ja premiummakkaraa. Näyttää kyllä tyhjältä. Onko Schollilta louvvot loppu?
Tuo ympäristö näyttää muutenkin siltä kuin siellä olisi juuri käynyt ulosottomies. Muuten on kyllä Schollin juttuja mukava kuunnella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös