Boyko oli ennen aikaani ja Thomasista elävin muisto on se Alatalon lämärin imuroiminen ja tähän päälle ne tuhat nollapeliä narreissa työsulkulaudella niin iso ja arvaamaton hasardi Duffus menee kiekkohistorian makeimman nimen turvin edelle.
arvaamaton hasardi Duffus menee kiekkohistorian makeimman nimen turvin edelle.
Nuo neljä alinta kyllä jäävät Carl Brewerin ja Frank Nealin taakse aika kevyesti. Ja olihan niitä muitakin, kuten esim. Benysek.Oma versioni kovimmista pakeista:
Halkidis-Zidlicky
Murphy-Rafalski
Kadlec-Fernholm
Quincey-Grillfors
Tuo on kieltämättä hyvä, mutta näin vanhalta staralta tulisi muutama muutos:Koska mulla on tylsää, laitan minäkin oman listaukseni ulkomaalaisten dream teamista. Kaikki listatut pelaajat olen nähnyt kentällä omin silmin livenä ja vielä niin, että muistan heidän otteistaan edes jotain. Vedenjakajaksi asetan kauden 1990-1991, mitä edeltävältä ajalta muistikuvat ovat varsin hatarat.
Caloun - Davidsson - Bednar
Zaborsky - Harkins - Thorell
Dyk - Murray - Vesce
Vopat - Elkins - Boyko
Grillfors - Zidlicky
Murphy - Rafalski
Halkidis - Auvitu
Generous - Finley
Thomas
Endras
Käsittääkseni täällä rakennetaan PARHAAT ulkkarit ketjuja...Olihan niitä vielä Yuri Kusnetzov, Martin Stepanek ja Ray Giroux.
Ehkä, vaikka ketjun nimi on ihan muuta ja minäkin sorruin muuhun.Käsittääkseni täällä rakennetaan PARHAAT ulkkarit ketjuja...
Mahtava vastaus negailijalle ja kertoo takuulla asenteesta jolla siellä tilanne otetaan.
Kom igen!
Ei tuossa mun mielestä ole mitään negailua, vaan ihan faktaa. Aika kova jätkä saa olla jos vajaan 2kk tauon jälkeen tulee ja dominoi liigaa. Pelituntuma nollissa, ja kuntokin voi olla kysymysmerkki koronan jäljiltä.
Ei tuossa mun mielestä ole mitään negailua, vaan ihan faktaa. Aika kova jätkä saa olla jos vajaan 2kk tauon jälkeen tulee ja dominoi liigaa. Pelituntuma nollissa, ja kuntokin voi olla kysymysmerkki koronan jäljiltä.
Eikö meidän ruotsalaisetkaan ole tuota sairastaneet? Lunkalla kieltämättä tilaa harjoitella nordiksella.Tän päivän hesarin perusteella Lundell ainoa jätkä joka ei ole karanteenissa sairastettuaan jo koronan eli mikäli tieto pitää paikkansa niin eiköhän Anton jäällä tuntumaa pidä yllä. Tosin eihän se tietenkään sama asia ole kuin joukkueen kanssa treenaaminen, mutta eipähän kotona sohvalla makaa.
Missä mennään? Suora studiolähetys Nordikselta keskiviikkona kello 18:00 - HIFK
IFK tiedotti maanantaina joukkueessa olevasta koronatartunnasta ja koko liigajoukkue määrättiin kahden viikon karanteeniin. Näiden kahden viikon ajalle kaavaillut seitsemän runkosarjaottelua peruttiin. IFK järjestää kaikille avoimen studiolähetyksen keskiviikkona kello 18:00. Harri Rindellin ja...hifk.fi
Huomenna siis luvassa tuollaista!
Tän päivän hesarin perusteella Lundell ainoa jätkä joka ei ole karanteenissa sairastettuaan jo koronan eli mikäli tieto pitää paikkansa niin eiköhän Anton jäällä tuntumaa pidä yllä. Tosin eihän se tietenkään sama asia ole kuin joukkueen kanssa treenaaminen, mutta eipähän kotona sohvalla makaa.
Voishan sitä ottaa 1vs1 skabat noita jengejä vastaan mitkä pelit peruttiin.Eli Lundell yksin vetää noi väliin jäävät pelit. No pientä puujalkaa tähän synkkyyteen.
Lunkka treenaa hallilla yksin.
– On kyllä omituisia aikoja. Ensin olin kolmisen viikkoa yksin kotona, ja kun alan olla pelikunnossa, niin näköjään olen yksin myös hallilla.Anton Lundell, 19, oli kolme viikkoa yksin kotona – näin nuorukainen jaksoi karanteenissa: ”Arki oli hyvin simppeliä”
Koronavirus on leimannut HIFK:n superlupauksen, NHL:ään ykköskierroksella varatun Anton Lundellin talvea.www.iltalehti.fi
Missä mennään? Suora studiolähetys Nordikselta keskiviikkona kello 18:00 - HIFK
IFK tiedotti maanantaina joukkueessa olevasta koronatartunnasta ja koko liigajoukkue määrättiin kahden viikon karanteeniin. Näiden kahden viikon ajalle kaavaillut seitsemän runkosarjaottelua peruttiin. IFK järjestää kaikille avoimen studiolähetyksen keskiviikkona kello 18:00. Harri Rindellin ja...hifk.fi
Huomenna siis luvassa tuollaista!