HIFK:n mediaketju

  • 1 465 783
  • 5 826

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Boyko oli ennen aikaani ja Thomasista elävin muisto on se Alatalon lämärin imuroiminen ja tähän päälle ne tuhat nollapeliä narreissa työsulkulaudella niin iso ja arvaamaton hasardi Duffus menee kiekkohistorian makeimman nimen turvin edelle.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
arvaamaton hasardi Duffus menee kiekkohistorian makeimman nimen turvin edelle.

Arvaamaton sopii täydellisesti Dufferiin.
Katsomoon välillä näytti, että mies ei yrittänyt varsinaisesti torjua, mutta sattumalta sai jonkun osan kiekon eteen. Ei niin lämpimiä muistoja.
Tyyliin nähden tilastot ovat hämmentävänkin hyviä. No, myös 29 minuuttia NHL:ää kertyi vyölle.

 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Oma versioni kovimmista pakeista:

Halkidis-Zidlicky
Murphy-Rafalski
Kadlec-Fernholm
Quincey-Grillfors
Nuo neljä alinta kyllä jäävät Carl Brewerin ja Frank Nealin taakse aika kevyesti. Ja olihan niitä muitakin, kuten esim. Benysek.
Hyökkääjistä mukaan kuuluvat ehdottomasti ainakin Carey Wilson ja Darren Boyko.
 
J

Just-Ice-Hockey

Koska mulla on tylsää, laitan minäkin oman listaukseni ulkomaalaisten dream teamista. Kaikki listatut pelaajat olen nähnyt kentällä omin silmin livenä ja vielä niin, että muistan heidän otteistaan edes jotain. Vedenjakajaksi asetan kauden 1990-1991, mitä edeltävältä ajalta muistikuvat ovat varsin hatarat.

Caloun - Davidsson - Bednar
Zaborsky - Harkins - Thorell
Dyk - Murray - Vesce
Vopat - Elkins - Boyko

Grillfors - Zidlicky
Murphy - Rafalski
Halkidis - Auvitu
Generous - Finley

Thomas
Endras
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Koska mulla on tylsää, laitan minäkin oman listaukseni ulkomaalaisten dream teamista. Kaikki listatut pelaajat olen nähnyt kentällä omin silmin livenä ja vielä niin, että muistan heidän otteistaan edes jotain. Vedenjakajaksi asetan kauden 1990-1991, mitä edeltävältä ajalta muistikuvat ovat varsin hatarat.

Caloun - Davidsson - Bednar
Zaborsky - Harkins - Thorell
Dyk - Murray - Vesce
Vopat - Elkins - Boyko

Grillfors - Zidlicky
Murphy - Rafalski
Halkidis - Auvitu
Generous - Finley

Thomas
Endras
Tuo on kieltämättä hyvä, mutta näin vanhalta staralta tulisi muutama muutos:
Vopatin vaihtaisin Carey Wilsoniin, Boykon ja Murrayn vaihtaisin keskenään.
Generousin ja Finleyn vaihtaisin Nealiin ja Breweriin, jotka menisivät kärkiparien joukkoon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Ei tuossa mun mielestä ole mitään negailua, vaan ihan faktaa. Aika kova jätkä saa olla jos vajaan 2kk tauon jälkeen tulee ja dominoi liigaa. Pelituntuma nollissa, ja kuntokin voi olla kysymysmerkki koronan jäljiltä.

Kyllä minulle viesti johon vastattiin esiintyi hyvin negatiivisena. Siinähän arvuutellaan jopa sitä, että mahtaako edes pelata tällä kaudella enää. Viestinä myös se, että juuri mitään ei tarvitse odottaa. Mikäli tämä ei edusta negatiivisuutta vaan "faktaa" niin asia kunnossa. Sallittakoon sekin näkemys.

Ehkä Anton onkin "aika kova jätkä"? Tämän minulle todisti viimeistään johtajuus nuorten kisoissa. Toivottovasti näyttää saman pitkänkin tauon jälkeen. Mikäli kunto olisi kysymysmerkki ei IFK:n Twitteristi tuommoista pientä näyttämisen tarvetta kirjoittaisi julki. Kyllä mies kunnossa on taudin jäljiltä, sen voi varmuudella tuosta twiitistä päätellä.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tuossa mun mielestä ole mitään negailua, vaan ihan faktaa. Aika kova jätkä saa olla jos vajaan 2kk tauon jälkeen tulee ja dominoi liigaa. Pelituntuma nollissa, ja kuntokin voi olla kysymysmerkki koronan jäljiltä.

Mikä tuossa oli faktaa? Jos Anton pelaa tällä kaudella? Vai se, ettei voi odottaa ihmeitä? Odotukset ovat varmaankin subjektiivisia. Ja itse ainakin odotan, että jos korona ollut lievempää sorttia, niin Antonin dominointi jatkuu ja tulee varmasti todella nälkäisenä takaisin. Ja tämä siis ei ole FAKTA, vaan oma näkemys (ja toive).
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mun mielestä mahtava vastaus, mutta myös ihan aiheellista pohdintaa. En lähde veikkaamaan mikä on Lundellin loppukauden kondis. Ainoastaan vituttaa, että kaveri missasi todennäköisesti tältä erää viimeisellä IFK-kaudellaan puolet runkosarjasta, ei päästy nauttii niin paljon omasta huippukasvatista kuin olisi pitänyt. Kiitos vielä erikseen jääkiekkoliitolle!
 

En gång IFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Huomenna siis luvassa tuollaista!
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Tän päivän hesarin perusteella Lundell ainoa jätkä joka ei ole karanteenissa sairastettuaan jo koronan eli mikäli tieto pitää paikkansa niin eiköhän Anton jäällä tuntumaa pidä yllä. Tosin eihän se tietenkään sama asia ole kuin joukkueen kanssa treenaaminen, mutta eipähän kotona sohvalla makaa.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tän päivän hesarin perusteella Lundell ainoa jätkä joka ei ole karanteenissa sairastettuaan jo koronan eli mikäli tieto pitää paikkansa niin eiköhän Anton jäällä tuntumaa pidä yllä. Tosin eihän se tietenkään sama asia ole kuin joukkueen kanssa treenaaminen, mutta eipähän kotona sohvalla makaa.
Eikö meidän ruotsalaisetkaan ole tuota sairastaneet? Lunkalla kieltämättä tilaa harjoitella nordiksella.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK

Huomenna siis luvassa tuollaista!

Hyvä että pidetään infoa tilanteesta.

Jännä nähdä mikä tuo paita on jonka julkistavat. Olen kahteen kertaan tehnyt toimistolle ehdotuksen tillsammans aiheisesta erikoispaidasta jolla saataisiin rahaa kassaan mutta myös kannattajille jotain tavallisesta poikkeavaa ja yhteisöllistä jonka kautta voisi näyttää tukeaan seuralle vaikeana aikana.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Tän päivän hesarin perusteella Lundell ainoa jätkä joka ei ole karanteenissa sairastettuaan jo koronan eli mikäli tieto pitää paikkansa niin eiköhän Anton jäällä tuntumaa pidä yllä. Tosin eihän se tietenkään sama asia ole kuin joukkueen kanssa treenaaminen, mutta eipähän kotona sohvalla makaa.

Eli Lundell yksin vetää noi väliin jäävät pelit. No pientä puujalkaa tähän synkkyyteen.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Eli Lundell yksin vetää noi väliin jäävät pelit. No pientä puujalkaa tähän synkkyyteen.
Voishan sitä ottaa 1vs1 skabat noita jengejä vastaan mitkä pelit peruttiin.

Meiltä Lundell ja vastustajat valitsevat sen yhden hepan joukkueestaan Lunkkaa vastaan.
Silleen champs tyylisesti.
Leipää ja sirkushuveja.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Lunkka treenaa hallilla yksin.
– On kyllä omituisia aikoja. Ensin olin kolmisen viikkoa yksin kotona, ja kun alan olla pelikunnossa, niin näköjään olen yksin myös hallilla.


Hyvä kuulla että Antoninkin tapauksessa kyse oli lievästä taudista ja että on pystynyt jo treenailemaan. Varoaika tämmöisen suht tuntemattoman taudin kanssa tietysti ollut varmasti normaalia pidempi. Ymmärrettävästi.


Kuten Twiitistäkin pystyi päättelemään niin mies ilmeisesti kaikin puolin kunnossa, eli ei muuta kuin "ihmeitä" odottelemaan. Ja edelleen ne kädet kyynärpäitä myöten ristiin, että myös muilla sairastuneilla tauti olisi sitä lievempää sorttia.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Erittäin hienoa että tämmösiä lähetyksiä tehdään, mutta vähän vois miettiä tota sisältöä ehkä tarkemmin... Miksi tää piti järjestää juuri nyt, eikä vaikka loppuviikosta jos silloin mahdollisesti tiedetään jotain lisää joukkueen tilanteesta? Nyt oli Järvelän haastattelu jossa ei tullut mitään uutta, Antonin ja Muulin terveiset mitkä sinänsä ihan jees mutta heiltäkin olisi voinut kysellä vähän personoidumpia kysymyksiä tollasten yleisten "miten menee"-tyyppisten juttujen sijaan. Ja loppuun 20 sekuntia pelipaidan julkistus, ihan kiva mutta aika antikliimaksi silti. Missä Salmelainen; olisi ollut loistava tilaisuus kertoa mietteitä ja valottaa tulevaisuuden kuvioita. Tai vaikka Pike ääneen (jos terveenä) antamaan omaa analyysia joukkueen meiningistä. Ikävä sanoa, mutta nyt koko tää studio tuntui aika juosten kustulta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös