HIFK:n mediaketju

  • 1 465 880
  • 5 826

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rassen jututtaminen oli plussaa ja meni 20€ hyvään tarkoitukseen, mutta oli kyllä todella kämäsesti toteutettu. Ei jatkoon.

20 euroa hyvään tarkoitukseen. Sisältö ihan paskaa. Raskin tarinointi oli parasta.

Ei siinä mitään. Mielelläni laitan euroja joukkueelle, mutta jos sisältö ja toteutus on tuota luokkaa, niin kannattaako sitä edes laittaa eetteriin. Kyllä ne eurot ainakin täältä saa ilmankin. Jos oikeasti odotan saavani vastinetta rahalle, niin sitten odottaisin jotain ihan muuta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hankin "lipun", mutta lopulta päätin kuitenkin mennä ennen matsia kävelylle, kun ei napannut ruveta asentelemaan jotain zoomeja. Sinänsä ei siis omalta kohdalta väliä, että oli ongelmia, mutta olisihan tietysti kiva että laittaisivat ainakin lipunostajille näkyville jälkilähetyksen vaikka Youtubeen. Mikäli nyt ylipäänsä tallensivat sitä mihinkään.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Vaikka sisältää kaksi ex-IFK-pelaajaa, niin menköön. Miro Heiskanen vieraana Ilmari
Pitkäsen Unelmia ja kiekkohommia -podissa:

 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Kun tää yks jamppa on enevissä määrin jäänyt taka-alalle, on IFK:n viestintään tullut toivottua piristettä. Uudet haastattelijat on hyviä skidi mukaan lukien – myös uudet konseptit toimii hyvin ja ruudun tälle puolen välittyy hyvä meininki. Keep up the good work!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tervetuloa Stadiin poika!

 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Kuinkakohan kauan tuokin perinne on jo ollut?
Hienoa pelisilmää
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko niillä tuolla "virtuaalistudiossa" kuvausvälineinä kännykkä pelaajahaastatteluja varten ja joku 10 vuotta vanha webbikamera itse studiolle? Ääni kuulostaa vanhalta lankapuhelimelta. Hyvä kuitenkin, ettei nyt ole minkään Zoom-pelleilyjen kautta.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Linkki HS:n uutiseen illan matsista. Nyt kun media ei pääse paikalle, alkaa Hesarin matsiraportit olla paikkaansa pitäviä kun näkevät myös hidastukset yms.

Olin tähänkin matsiin ostanut sen pregamen, mutta koska se on live, niin enhän mä ehdi nähdä niitä kun joudun katsomaan himassa ollessani jälkilähetyksenä. Oliko nyt parempi pregame?
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin tähänkin matsiin ostanut sen pregamen, mutta koska se on live, niin enhän mä ehdi nähdä niitä kun joudun katsomaan himassa ollessani jälkilähetyksenä. Oliko nyt parempi pregame?
Itse sisältö oli hyvää mutta erätauko ja lämmittelyhaastikset tehtiin yhä Linnavallin puhelimella ilman oikeaa mikrofonia joten siitä ei hirveästi saanut sanoja poimittua. Maksaisi maksimissaan 100€ hankkia joku puhelimeen sopiva pikkumikrofoni jolla tuo äänenlaatu saataisiin korjattua. (Ja sitä voitaisiin käyttää jatkossakin, esim kun vieraspeleissä varsinkin pleijareissa tehdään Facebookkiin niitä matsin jälkeisiä haastiksia jne, halvalla saisi huomattavasti parannettua tuotantolaatua)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Itse sisältö oli hyvää mutta erätauko ja lämmittelyhaastikset tehtiin yhä Linnavallin puhelimella ilman oikeaa mikrofonia joten siitä ei hirveästi saanut sanoja poimittua. Maksaisi maksimissaan 100€ hankkia joku puhelimeen sopiva pikkumikrofoni jolla tuo äänenlaatu saataisiin korjattua. (Ja sitä voitaisiin käyttää jatkossakin, esim kun vieraspeleissä varsinkin pleijareissa tehdään Facebookkiin niitä matsin jälkeisiä haastiksia jne, halvalla saisi huomattavasti parannettua tuotantolaatua)

No nyt pääsin ekan kerran väijymään pregamea. Täytyy sanoa että jäi hyvä vaikutelma ja sisältö on hyvä. Erityisen hyvää on se asenne millä IFK:n edustajat noita vetää. Sellainen hyvä ja objektiivinen ote ja puhutaan asioista kaunistelematta. Siitä olen IFK:ssa aina digannut, että ei yritetä puhua mustaa valkoiseksi. Kölli on hyvä näissä.
 

Päähaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt pääsin ekan kerran väijymään pregamea. Täytyy sanoa että jäi hyvä vaikutelma ja sisältö on hyvä. Erityisen hyvää on se asenne millä IFK:n edustajat noita vetää. Sellainen hyvä ja objektiivinen ote ja puhutaan asioista kaunistelematta. Siitä olen IFK:ssa aina digannut, että ei yritetä puhua mustaa valkoiseksi. Kölli on hyvä näissä.

Juuri näin. Mutta tosiaan kuten aiemmista kommenteista ilmenee, pieni panostaminen edes Linnavallin osuuksien tekniikkaan nostaisi tasoa kummasti. Nythän mies vetelee Applen nappikuulokemikrofonia haastateltavan naaman eteen.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
No nyt pääsin ekan kerran väijymään pregamea. Täytyy sanoa että jäi hyvä vaikutelma ja sisältö on hyvä. Erityisen hyvää on se asenne millä IFK:n edustajat noita vetää. Sellainen hyvä ja objektiivinen ote ja puhutaan asioista kaunistelematta. Siitä olen IFK:ssa aina digannut, että ei yritetä puhua mustaa valkoiseksi. Kölli on hyvä näissä.

Kummasti nostaa fiilistä matsiin kun tuntia ennen laittaa pregamen päälle ja kuulee kaikkea spekulaatiota yms liittyen peliin ja IFKsta muutoin.
Mä diggaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös