100 osallistujan kohdalla tuli jo katto vastaan, eli ei nyt ihan nappiin mennyt.
No mutta oliko muuten hyvä setti ja pääsikö halukkaat ääneen?
100 osallistujan kohdalla tuli jo katto vastaan, eli ei nyt ihan nappiin mennyt.
Rassen jututtaminen oli plussaa ja meni 20€ hyvään tarkoitukseen, mutta oli kyllä todella kämäsesti toteutettu. Ei jatkoon.No mutta oliko muuten hyvä setti ja pääsikö halukkaat ääneen?
Rassen jututtaminen oli plussaa ja meni 20€ hyvään tarkoitukseen, mutta oli kyllä todella kämäsesti toteutettu. Ei jatkoon.
Vaikka paperilta kysymykset tietenkin lukee niin silti toi junnuhan jauhaa enkkua paremmin kun meikä!
Itse sisältö oli hyvää mutta erätauko ja lämmittelyhaastikset tehtiin yhä Linnavallin puhelimella ilman oikeaa mikrofonia joten siitä ei hirveästi saanut sanoja poimittua. Maksaisi maksimissaan 100€ hankkia joku puhelimeen sopiva pikkumikrofoni jolla tuo äänenlaatu saataisiin korjattua. (Ja sitä voitaisiin käyttää jatkossakin, esim kun vieraspeleissä varsinkin pleijareissa tehdään Facebookkiin niitä matsin jälkeisiä haastiksia jne, halvalla saisi huomattavasti parannettua tuotantolaatua)Olin tähänkin matsiin ostanut sen pregamen, mutta koska se on live, niin enhän mä ehdi nähdä niitä kun joudun katsomaan himassa ollessani jälkilähetyksenä. Oliko nyt parempi pregame?
Itse sisältö oli hyvää mutta erätauko ja lämmittelyhaastikset tehtiin yhä Linnavallin puhelimella ilman oikeaa mikrofonia joten siitä ei hirveästi saanut sanoja poimittua. Maksaisi maksimissaan 100€ hankkia joku puhelimeen sopiva pikkumikrofoni jolla tuo äänenlaatu saataisiin korjattua. (Ja sitä voitaisiin käyttää jatkossakin, esim kun vieraspeleissä varsinkin pleijareissa tehdään Facebookkiin niitä matsin jälkeisiä haastiksia jne, halvalla saisi huomattavasti parannettua tuotantolaatua)
No nyt pääsin ekan kerran väijymään pregamea. Täytyy sanoa että jäi hyvä vaikutelma ja sisältö on hyvä. Erityisen hyvää on se asenne millä IFK:n edustajat noita vetää. Sellainen hyvä ja objektiivinen ote ja puhutaan asioista kaunistelematta. Siitä olen IFK:ssa aina digannut, että ei yritetä puhua mustaa valkoiseksi. Kölli on hyvä näissä.
No nyt pääsin ekan kerran väijymään pregamea. Täytyy sanoa että jäi hyvä vaikutelma ja sisältö on hyvä. Erityisen hyvää on se asenne millä IFK:n edustajat noita vetää. Sellainen hyvä ja objektiivinen ote ja puhutaan asioista kaunistelematta. Siitä olen IFK:ssa aina digannut, että ei yritetä puhua mustaa valkoiseksi. Kölli on hyvä näissä.
Maanantaihin sopivaa pientä kikkailua:
HIFK-vahti joutui hulvattoman pukukoppijäynän kohteeksi – katso kuinka kävi
Helsingin IFK:n veräjänvartija Niilo Halonen joutui huoltaja Bona Hallikaisen pilan kohteeksi joukkueen harjoituksissa.www.mtvuutiset.fi
Juho KeränenKuka oli tuo pelaaja joka tuli Halosen kanssa sinne laidalle selvittää asiaa?