HIFK:n mediaketju

  • 1 465 525
  • 5 826

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Tänään voitto kotiin, muulla ei ole väliä! Jos lopussa pystyy, hakanpäälle kunnon muistutus, niin saadaan koko oulu sekaisin. Vanhanliiton kannattajana olen sitä mieltä, että näissä tapauksissa pitää itse muistuttaa, kun kurinpito ei siihen kykene.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Videota katsellessa olen edelleen sitä mieltä, että taklaus osuu Haatajaa päähän. Oli otsikko mitä tahansa.

E: Mutta se siitä. Mennään eteenpäin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Videota katsellessa olen edelleen sitä mieltä, että taklaus osuu Haatajaa päähän. Oli otsikko mitä tahansa.

E: Mutta se siitä. Mennään eteenpäin.

Sama, mutta ei tämä mikään suuri oikeusmurha missään nimessä ole. Hieman epäselvä tilanne josta voisi pelin tai pari antaa, tai sitten ei. Nyt ei annettu.
 

Carlos

Jäsen
Se jos haluaa eri mieltä olla silti niin ihan fine siihen on oikeus, muttei se ehkä silti "oikeuta" tuollaisia sanomaan? Ei toki sinänsä kuulu minulle kunhan nyt satuin tässä tuon huomaamaan.

Ja tämä asia kuuluu minulle tasan yhtä vähän, mutta ihan mielenkiinnosta, mikä mielestäsi oikeuttaisi sanomaan tuon mitä brother @Ishmael sanoi? Joku esimerkki? Ja asiaan liittyen, olen kuullut poromiehen haukkuvan toista poromiestä lampaan*****jaksi. Hyvin omituista ottaen huomioon mitä nelijalkaisia pohojoosessa näkee enemmän.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Sama, mutta ei tämä mikään suuri oikeusmurha missään nimessä ole. Hieman epäselvä tilanne josta voisi pelin tai pari antaa, tai sitten ei. Nyt ei annettu.
Tänää sitte vois antaa pienen muistutuksen Hakanpäälle KOVAA, mutta PUHTAASTI esimerkiksi Kangen toimesta. Jäähyihin ei oo varaa, joten ylilyönnit on unohdettava.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onkohan kotisivujen etusivulla nyt tarpeellista lukea LIVE: TPS 0 - 0 Tappara 0.00
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse sain Radio Cityn postauksesta semmosen käsityksen etteivät ensi kaudella enään selosta HIFK:n matseja radioon. Onko tästä tullut jotain virallista uutista?

Lainaus Radio Cityn Facebookista:

"KisaStudiossa haastateltavana Stadin kingien kippari Lennu Petrell, sekä toimituksen kiitokset upeasta yhteistyöstä, niin HIFK:n, kuin Teidänkin kanssanne!"

Postaus: Kiinnostaako pronssi?TPS vs HIFK,... - Radio Cityn Kiekkoradio | Facebook
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitään en tiedä mutta Teliahan mainostaa että ensi kaudella liiga lähetykset tulevat kaikissa medioissa Telian kautta. Olisiko myös sitten radiolähetyksetkin aika näyttää.....
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Aika vähän radioselostuksia tulee kuunneltua, mutta joskus kyllä. Jalon selostuksia oli tai on ollut mukava kuunnella, pelistä saa ihan hyvin käsityksen. Ja Kiva-Harri on ollut ihan OK kommentaattorina silloin kun on paikalle sattunut.

Joskus olen kaivannut sitä, että radioselostusta tai edes radioselostuksen maalikoostetta olisi voinut kuunnella jälkikäteen. Vaikkapa tuo 6-7-voitto Jypistä oli sellainen, että olisi ollut mukava mässäillä sillä myös radioselostuksen muodossa. Olenko omituinen? Todennäköisesti.
 

scholl

Jäsen
Joskus olen kaivannut sitä, että radioselostusta tai edes radioselostuksen maalikoostetta olisi voinut kuunnella jälkikäteen. Vaikkapa tuo 6-7-voitto Jypistä oli sellainen, että olisi ollut mukava mässäillä sillä myös radioselostuksen muodossa. Olenko omituinen? Todennäköisesti.

Mä kaipaan videokasettiaikoja. Kaikki striimit on hemmetin rasittavia, kun niiden seuraamiseen menee niin paljon aikaa. Mulla oli jo 1984 sellaiset videot, joilla ohjelmia pystyi seuraamaan eri nopeuksilla. Esim. lätkä on tyypillinen peli, jota jälkilähetyksenä on mukava seurata nopeutettuna ja sitten jos alkaa tapahtua jotain, siirtyy normaalinopeuteen. Se on jännä, että silloin teknologia oli kehittyneempää kuin mitä se on nyt. Joku Areena on esim. sellainen, että kuva päinvastoin jää välillä jumiin ja joku hyrrä pyörii siinä kuvan edessä, eikä ole kuin yksi nopeus, millä lähetystä voi seurata. Kaikki meni perseelleen silloin, kun tuli digitv, eikä voinut enää nauhottaa videolle mitään ohjelmia. Siihen loppui tallentamiseni. Niinpä jos haluaa katsoa jotain vanhoja matseja, niin uusimmat ovat tyyliin 2000-luvun alkupuolelta.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus olen kaivannut sitä, että radioselostusta tai edes radioselostuksen maalikoostetta olisi voinut kuunnella jälkikäteen. Vaikkapa tuo 6-7-voitto Jypistä oli sellainen, että olisi ollut mukava mässäillä sillä myös radioselostuksen muodossa. Olenko omituinen? Todennäköisesti.

Sama. toivosin että matseja vois jälkikäteen kuunnella kuten Ylen kiekkokierrosta
 

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.

Andy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eteenpäin on menty takavuosien radiohaastattelusta... haastattelussa ei hirveästi uutta ja ihmeellistä, mutta Kamraateille pisteet joukkueen alkukauden motivoinnista ja selvisihän tuosta sentään ketä on kiittäminen ylivoimapelin organisoinnista.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Keskiviikkona on liigan palkintojenjako.

Äkkiseltään veikkaisin että Keke on ehdolla Urpo Ylönen palkintoon (Paras maalivahti) ja Hessu Pekka Rautakallio palkintoon (Paras pakki).
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Keskiviikkona on liigan palkintojenjako.

Äkkiseltään veikkaisin että Keke on ehdolla Urpo Ylönen palkintoon (Paras maalivahti) ja Hessu Pekka Rautakallio palkintoon (Paras pakki).
Ehdolla saattavat molemmat olla, mutta pelejä kertyi kummallekin niin vähän, että tuskin voittoa heltiää.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Tuo IFK:n nostatusvideo joka on kasattu eri leffojen kipeistä: "I want all of you to get up..." näkyy lähestulkoon identtisenä Vegasin peleissä.

Kysymys kuuluukin; onko tuo jo jostain meille kopioitu vai maksaako Vegas meille "rojalteja"? Hyvin tuntui toimivan molemmilla!
 

Smeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tuo IFK:n nostatusvideo joka on kasattu eri leffojen kipeistä: "I want all of you to get up..." näkyy lähestulkoon identtisenä Vegasin peleissä.

Kysymys kuuluukin; onko tuo jo jostain meille kopioitu vai maksaako Vegas meille "rojalteja"? Hyvin tuntui toimivan molemmilla!

En tiedä onko edelleen, mutta ainakin jokunen vuosi sitten samainen video oli Janne Makkosen käsialaa, joka on ymmärtääkseni rapakonkin takana niittänyt jonkinlaista mainetta.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Tuo IFK:n nostatusvideo joka on kasattu eri leffojen kipeistä: "I want all of you to get up..." näkyy lähestulkoon identtisenä Vegasin peleissä.

Kysymys kuuluukin; onko tuo jo jostain meille kopioitu vai maksaako Vegas meille "rojalteja"? Hyvin tuntui toimivan molemmilla!


Mikä vitun Vegas? IFKlla ollut jo lähes kymmenen vuotta.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
En tiedä onko edelleen, mutta ainakin jokunen vuosi sitten samainen video oli Janne Makkosen käsialaa, joka on ymmärtääkseni rapakonkin takana niittänyt jonkinlaista mainetta.

Makkonen tehnyt kovaa jälkeä kyllä. Eiköhän tuo Vegasin pätkä ole myös hänen duuniaan, sillä tekee paljon pohjois-amerikkalaisille medioille/organisaatioille hommia.
 

McLovin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Vegas Golden Knights
Tuo IFK:n nostatusvideo joka on kasattu eri leffojen kipeistä: "I want all of you to get up..." näkyy lähestulkoon identtisenä Vegasin peleissä.

Kysymys kuuluukin; onko tuo jo jostain meille kopioitu vai maksaako Vegas meille "rojalteja"? Hyvin tuntui toimivan molemmilla!
Onko tuo video jossain nähtävissä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös