Kovasti mielelläsi sitä pari vuotta sitten mainostit olevasi entinen jääkiekkoilija. Minä sinun historiallasi en niin kehtaisi väittää, mutta kukin toki tyylillään.
Mielenkiintoista: "pari vuotta sitten" ja "entinen jääkiekkoilija" - tuosta on aika helvetin pitkä matka siihen, että voi todeta kategorisesti toisen antavan ymmärtää olevansa "entinen huippujääkiekkoilija". Huh. Itse olisin etsinyt tähän paikkaan sieltä parin vuoden takaa selkeän viestin, missä olen mainostanut olleeni huippujääkiekkoilija. Ja millä "sinun historiallasi" ? Voitko valaista mulle, tarkoitatko kirjoitushistoriaani ja jos, niin mistä lähtien henkilöiden kirjoitushistoriasta on pystynyt tekemään valideja päätelmiä siitä, onko kirjoittaja entinen pelaaja? Erittäin outo väite, jolle pitäisi niin ikään saada jotain evidenssiä. Tiedän btw. parikin entistä oikeaa huippukiekkoilijaa, joita ei kirjoitusten perusteella ikinä uskoisi ex-pelaajiksi. Jos viittaat historiaani tämän saitin ulkopuolella, se ei tietääkseni ole edes sallittua. On jokatapauksessa äärimmäisen moukkamaista edes yrittää arvailla toisten kirjoittajien nickien takaisia asioita. Vihjailut siitä, että henkilö, joka kertoo pelanneensa jääkiekkoa, puhuu paskaa, jota kelpaa laittaa lainausmerkkeihin tai sulkuihin, ovat suomeksi sanottuna toisen syyttämistä valehtelijaksi. Niinkö sinun mielestäsi on syytä keskustella aikuisten palstalla? Jos ja kun et pärjää mielipidekirjoittelussa, otat mukaan muina miehinä toisen osapuolen siviiliasiat ja annat ymmärtää hänen puhuvan paskaa? Ei tulisi mieleenkään tehdä noin, vaikka täällä joskus kipakoita väittelyitä onkin. Tarvitaanko henkilökohtaisuuksiin menoon siis naiskirjoittajia? Miehet vetävät paljon suorempaan toisiaan päin näköä. Sorry, tämä oli typerä yleistys, täällähän on erittäin asiallisia naispuolisia jääkiekkokirjoittajia. Jos et viittaa historiaani tämän saitin ulkopuolella, pyydän vilpittömästi anteeksi epäilyjäni. En silti suosittele, että jatkat sillä tiellä, missä toisesta kirjoittajasta ja hänen henkilöstä vihjataan edes leikillään yhtään enempää kuin mitä hän on itse kertonut. Asiaa ei myöskään paranna typerien sulkuihin laitettujen köh köh -tyyppisten teinihihityksien käyttäminen. Voit olla aivan vapaasti mitä mieltä tahansa taustoistani, mutta koeta elää sen kanssa, että toisin kuin sinä, minä olen oikeasti pelannut jääkiekkoa ja muitakin joukkuelajeja. Tästä voit sitten lainata, jos siltä tuntuu. Huippukiekkolijaksi en ole väittänyt itseäni koskaan. Mä en jaksa henkilökohtaisuuksia tämän enempää ja muistutan, että en myöskään niitä aloittanut. Vastasin vain takaisin, mikä osoittaa sen, että olen typerän lyhytpinnainen henkilö. Tästä eteenpäin toivon sinun käyttävän a) harkintaa tai b) yyveetä, jos haluat ulottaa keskustelun saitin henkilökohtaisuuksiin. Mulla ei ole itse asiassa yhtään mitään sitä vastaan, tunnen varsin monta kirjoittajaa siviilissäkin ja tämä perustuu ihan selkeään vapaaehtoisuuteen.
Juuso on SM-Liigaan aivan perkeleen hyvä maalivahti joka pelaisi "normaalissa tilanteessa" liki kaikki pelit!
Tästä olen samaa mieltä, enkä pidä kahden ottelun otosta mitenkään riittämättömänä olettamaan, että perusasiat ovat Riksmanilla kunnossa. Siihen päälle hänen viime kevään otteensa pleijareissa. On erittäin absurdia, että HIFK joutuu (?) pitämään tämäntasoista kaveria filassa ja peluuttamaan 4 maalia päästävää veteraanikakkostaan. Ei hyvä. Ja maalivahtiketjussahan siis keskustellaan maalivahdeista. Ei täällä ole sinänsä pakollista ottaa huomioon sitä, miten muun joukkueen peli menee. Jos pelit menevät putkeen, tänne voi tulla kehumaan veskareita. Mutta sehän tässä saitissa on hienoa, että HIFK:n pelien kulkiessa tänne kirjoitetaan vähemmän ja se lienee kaikkien etu ja tavoite. Mähän olen niin yksinkertainen kaveri, että jos Janne rupeaa pelaamaan tästä eteenpäin vitun hyvin, otan sen onnessani vastaan. Mulle kelpaa hyvä maalivahtipeli HIFK:n luukulla henkilöstä riippumatta. Ja mielestäni HIFK:ssa Riksmanin ja Lunkan, ykkösen ja kakkosen, ero on tällä hetkellä liian suuri. Riksmanista kandee muistaa sekin, että hän on tällä hetkellä hallitseva Suomen mestari -veskari. Kaveri, joka pelasi unelmapleijarit ja joka ainoan ottelun. Koen siis, että Juuso on jotain meille jo antanutkin ja tienannut sillä hieman toleranssia.