Menet metsään ja enemmän kuin pahasti. Hattu on Lunkkaa parempi maalivahti ja kehittyy jatkuvasti.
Ja - kuten niin moneen otteeseen on sanottu - Hattu tarvitsee paljon pelejä alle kehittyäkseen.
Menet metsään ja enemmän kuin pahasti. Hattu on Lunkkaa parempi maalivahti ja kehittyy jatkuvasti.
EDIT: Ja noista maaleista. Okei, yksi meni Niemisen piikkiin, mutta muuten hän onkin pelannut edukseen ja ollut loistava maalinsuulla. Ei tällä hetkellä hirveän montaa maalivahtia löydy joka ei välillä tekisi virheitä.
Pahin mokailija on ehdottomasti Clarke, mikä vittu tätä pelaajaa oikeen vaivaa?
En siltikään ymmärrä tätä intoa laittaa järjestäen kaikki tappiot Janin piikkiin, ikään kuin puolustuksessa ei olis mitään vikaa.
Täysin samaa mieltä, täällä vaan todella monella ei ole yhtään luottoa Niemiseen ja Lundellia pidetään jostain kumman syystä parempana maalivahtina kuin Niemistä. Aina kun täältä halutaan joku ulos, hänen huonot puolet unohdetaan ja nykyisistä löytyy vain huonoja puolia.Minä en kyllä laittaisi yhtäkään osumaa tänään Niemisen piikkiin. IFK:n puolustus järjästeli ne pari maalia, kyllä ihan itse. Ensimmäisessä kiekko muuttaa suuntaa puolustajan mailasta, veto on toki löysä mutta yllättää varmasti jokaisen maalivahdin, enkä tästä syyttäisi pakkiakaan, huono tuuri tulee mieleen.
Se toinen. Ei helvetti miten pihalla voi pakki olla. Koittaa pistää omiin, Nieminen torjuu, muttei mahda Petrusalekin riparille enää mitään. Pelistä itsestään en sen kummemmin kommentoi tässä, mutta Niemiseen ette kaatuneet. (minun mielipide).
Minä en kyllä laittaisi yhtäkään osumaa tänään Niemisen piikkiin. IFK:n puolustus järjästeli ne pari maalia, kyllä ihan itse. Ensimmäisessä kiekko muuttaa suuntaa puolustajan mailasta, veto on toki löysä mutta yllättää varmasti jokaisen maalivahdin, enkä tästä syyttäisi pakkiakaan, huono tuuri tulee mieleen.
En koita ja paikanpäältä minäkin nämä katselen, siis Raumalla.Analyytikko kirjoitti:No no, eipäs yritetä olla ylikoreita. Paikan päältä nähtynä:
Analyytikko kirjoitti:Olkku tietää sanomattakin, että mikäli maalivahdit olisivat olleet toisinpäin, niin HIFK olisi vienyt pelin 1-5.
Se pakollinen paska peli, kun se tulee, on pakko kestää, jos aikoo olla ykkönen. Jos kundi on sokeria, se sulaa kuumuudessa.Nieminen oli todella hyvä edellisissä peleissä, mutta sen "pakollisen" huonon pelin olisi voinut välttää veskarin hetkellisellä vaihdolla.
En kyllä tämäniltaisen perusteella tätä allekrjoita, en millään. Lukon eka maali olisi ollut otettavissa, tuurilla. Tuo toinen on semmoinen IFK-pakin koomailu, ettei yksikään maalivahti maailmassa voi semmoiseen varautua. Vai käydäänkö näitä teidän harjoituksissa läpi?
Edit. Näitä maaleja kritisoidessa, kannattaa joskus myös yrittää miettiä sen molarin näkökulmaa, eikä vaan aina sitä "Vittu toi oli helppo"
En koita ja paikanpäältä minäkin nämä katselen, siis Raumalla.
En kyllä tämäniltaisen perusteella tätä allekrjoita, en millään. Lukon eka maali olisi ollut otettavissa, tuurilla. Tuo toinen on semmoinen IFK-pakin koomailu, ettei yksikään maalivahti maailmassa voi semmoiseen varautua. Vai käydäänkö näitä teidän harjoituksissa läpi?
Kyllä, mutta pitää myös muistaa, että kyseessä on ammattilainen ja jokaisessa ottelussa on 3 sarjapistettä jaossa. Jokainen tietää, että jääkiekkomaalivahdin rooli on seuran menestyksen tai menestymättömyyden kannalta ehkä se ratkaisevin yksittäinen rooli koko joukkueessa -sille ei voi mitään. Toivotaan, että Niemiselle ei montakaan vastaavanlaista peliesitystä enää tällä kaudella tule.
Nieminen on tietysti nuori ja kehittyvä pelaaja, harmi vain ettei ihan niin nuori, että jotain merkittävää pituuskasvua olisi vielä odotettavissa.
3-1 maali oli erittäin hieno yksilösuoritus ja ainoa, josta annan Niemiselle puhtaat paperit. Kun ottaa Lukolta kolme lahjamaalia pois ja lisää HIFK:lle kolme lahjamaalia, niin saadaan numerot 1-5, tätä minä ajoin takaa.
Ymmärtääkseni HIFK:n maalivahdeille opetetaan, että kenttäpelaajan virheen saa paikata ja se on jopa suotavaa. Valitettavasti Nieminen ei pystynyt paikkaamaan Clarken kardinaarimunausta (tästä ollaan samaa mieltä), mutta luvattoman helposti jäi yläkulma Janilta auki (tästä ollaan ilmeisesti eri mieltä).
Mitä vittua? Voitko myös perustella paskapuheesi? IFK on voittanut viidestä pelistä kolme, eikö Nieminen ole niissäkään peleissä pelannut paremmin kuin vastustajan kassari? Olen itse nähnyt paikan päällä Narrit- ja SaiPa -pelin, viimeksi mainitussa Nieminen pesi Myllyniemen aivan selkeästi. Joo, mestaruutta ei voitettu SaiPa-pelin perusteella, joten ehkä Nieminen onkin aivan paska. Nyt saatana jotain rotia näihin juttuihin.Oikeastaan yhdessäkään ottelussa Nieminen ei ole vastustajan maalivahtia paremmin pelannut joka jo kertoo paljon. Tilastot kertoo myös omaa karua kieltään.
Näinpä juuri ja myös toisessa himamatsissa HPK:ta vastaan Nieminen vs. Lassila kamppailu päättyi selkeästi Niemisen pistevoittoon. Lassila nyt kuitenkin on EHT-tason maalivahti ja kuuluu liigan parhaimpiin maalivahteihin. Porissakin Nieminen piti huipputorjunnoilla HIFK:n pelissä mukana vaikeina aikoina ja viimeisessä erässä herättiin ja jatkoajalla voitto kotiin.Mitä vittua? Voitko myös perustella paskapuheesi? IFK on voittanut viidestä pelistä kolme, eikö Nieminen ole niissäkään peleissä pelannut paremmin kuin vastustajan kassari? Olen itse nähnyt paikan päällä Narrit- ja SaiPa -pelin, viimeksi mainitussa Nieminen pesi Myllyniemen aivan selkeästi. Joo, mestaruutta ei voitettu SaiPa-pelin perusteella, joten ehkä Nieminen onkin aivan paska. Nyt saatana jotain rotia näihin juttuihin.
Mitä vittua? Voitko myös perustella paskapuheesi? IFK on voittanut viidestä pelistä kolme, eikö Nieminen ole niissäkään peleissä pelannut paremmin kuin vastustajan kassari? Olen itse nähnyt paikan päällä Narrit- ja SaiPa -pelin, viimeksi mainitussa Nieminen pesi Myllyniemen aivan selkeästi. Joo, mestaruutta ei voitettu SaiPa-pelin perusteella, joten ehkä Nieminen onkin aivan paska. Nyt saatana jotain rotia näihin juttuihin.
Haluaisin kysyä näiltä Niemisen ihailijoilta että jos teille kelpaa liigan noin 10 paras maalivahti niin kelpaako teille myös puolustus ja hyökkäys joka on samalla tasolla?
Haluaisin kysyä valittajakone mixulta, että mikset perustele juttujasi? Viittaan tuohon aiempaan sontaan, jota suolsit eilen:Haluaisin kysyä näiltä Niemisen ihailijoilta että jos teille kelpaa liigan noin 10 paras maalivahti niin kelpaako teille myös puolustus ja hyökkäys joka on samalla tasolla?
Siis: millä perusteella Nieminen ei ole yhdessäkään ottelussa pelannut vastustajan veskaria paremmin? Ja mihin tilastoihin viittaat?Oikeastaan yhdessäkään ottelussa Nieminen ei ole vastustajan maalivahtia paremmin pelannut joka jo kertoo paljon. Tilastot kertoo myös omaa karua kieltään.
Haluaisin kysyä näiltä Niemisen mollaajilta, että jos teille kelpaa <mixumainen karrikointi>hyökkäys, joka ei tee maaleja ja puolustus, joka tekee niitä vain omiin</mixumainen karrikointi>, niin miten teille ei kelpaa veska, jonka torjuntaprosentti viime kauden runkkareissa oli parempi kuin esim. paljon kehutuilla Iiro Tarkilla ja Bernd Brücklerillä tai tännekin toivotulla Mika Oksalla?