Varsinkin kun tämänkin julkaisun otteluennakossa hehkutetaan asemien hakemisella. HIFK:n ei tarvitse hakea mitään asemia näitä vastaan, mutta Lahden käytännössä ainoa mahdollisuus, jos pudotuspeleissä kohdataan, on pelata ylikovaa ja saada meidän paletti hajoamaan sillä.Gene olis pitäny ottaa mukaan tähän matsiin. Tiedä mitä temppuja pelicans keksii.. No tulee mitä tulee niin toista poskea ette äijät käännä!
Ainakin HIFK:n otteluennakon mukaan Elkins ja Puustinen ovat poissa sairastumisen/loukkaantumisen takia. Toivotaan nyt ettei tässä mitään pahempaa kolhua ole vaan Elkins olisi taas ensi viikon tärkeissä peleissä mukana.Olen vähän itsekin miettinyt tuota, että onko nyt kyse kierrätyksestä vai onko jotain pieniä loukkaantumisia? Elkinsin viltittämisessä nyt ei ole mitään pelillistä syytä. Tehopisteitä Elkinsiltä on varmaan odottanut mies itse ja fanitkikin, että ottaisi siinä pienen stepin eteenpäin, mutta Törmänen on selvästi peluuttanut Elkinsiä vielä aikaisempaa puolustavammassa roolissa. YV-aikaa ei ole tullut juuri lainkaan, kuten aikaisempina kausina. Nyt Hintz ja Leino ajaneet vv-ajassa ohi.
IFK:n (tai siis ilmeisesti Brevinin) ennakoissa kukaan IFK:n pelaaja ei oo koskaan poissa kokoonpanosta esim. kierrätyksen vuoksi tai siksi ettei mahdu kokoonpanoon. Vaikka rosterissa olisi 45 jätkää niin 24 olisi sitten saikulla. Joten luetaan niitä otteluennakoita ja -raportteja tämä tunnistaen.
Olen vähän itsekin miettinyt tuota, että onko nyt kyse kierrätyksestä vai onko jotain pieniä loukkaantumisia? Elkinsin viltittämisessä nyt ei ole mitään pelillistä syytä.
Niitä otteluennakoita voisi tosiaan lukea sieltä kotisivuilta.Nytkin sanottiin selvästi, että Puustinen, Elkins ja Nykopp sairaina/loukkaantuneina. Ja pakeista huilivuorossa Generous ja Heikkinen. Nyt viime kierroksilla kun on porukka tervehtynyt, on päästy käyttämään jo rotaatiota ja yleensä se selkeästi noista ennakoista ilmeneekin.Onkohan Pudi viltitetty vai onko taustalla jotain pientä loukkaantumista.
Tänään vois myös Lankinen ottaa ekan vedon kiinni.
Mulle ei maistu toi Puustinen tossa nelosessa yhtään. Ei ehdi kentällä mihinkään. Lamberg, Åsten paljon paremmat vaihtoehdot. Jos Juuso ei mahdu tuloskenttiin, niin olkoon katsomossa.