Pyörittelin tässä kokoonpanoja...
Viimeksi mentiin näillä kolmen ekan ketjun osalta:
1. Zaborsky-Ramstedt-Puustinen
Taimi-Järvinen
2. Partanen-Hintz-Rask
Taipalus-Teppo
3. Luttinen-Elkins-Ikonen
Auvitu-Grillfors
Kun noita ketjuja katselen, niin eikö tossa olis aika valmiit ketjut poffeihin, mitä ootte mieltä?
Ykkösketju on toiminut, kun Putikin saanut onnistumisia. Kakkosta alemmaksi ei ketään kannata laittaa, elävät tehoista ja ovat ennakkoon ajatellen meidän tehonyrkki. Taimi on ollut myös erittäin tehokas ja Järvinen tasapainottaa isännän otteillaan. Kysymysmerkkinä koko kentällisellä on tuo puolustuspelaaminen, mutta kun katsoo jengin +/- tilastoa.niin JJ on 1, Zabo 2, Ramu 7 ja TT 8. Ainoastaan Puti on kympin ulkopuolella 14:sta, mutta peli ei nyt muutenkaan ole ihan parhaalla tavalla kulkenut.
Kakkosketju on oikeastaan aika hyvä koostumus, etenkin jos ajattelee luistelua. Kaikilla jalka liikkuu ja pysyvät näin toistensa mukana. Lisäksi jokainen osaa tehdä maaleja (Raskin sai ketsuppipullon auki, että josko se taas siitä...). Kaikki ovat kyllä myöskin ajoittain aikamoisia tuhlareita, mutta josko Hintzin peli sujuis paremmin kun saa keskellä itse tehdä enemmän niitä paikkoja muille, eikä tartte olla pelkästään viimeistelmässä. On nimittäin hyvä luomaan toisille paikkoja. Hyvin potentiaalinen ketju mielestäni ja duunia tekevät hemmetisti. Pakkipariin vois laittaa Aulien, mutta Stögö ei taida näin toimia. Onhan Laurilla sitä potentiaalia, joka ei ole tosin tällä kaudella näkynyt. Tosin +/- tilastossa Teppo 9 ja Lauri 11, ettei se nyt sen suhteen ihan vihkoon ole mennyt, vaikkakin toi on vaan yksi tilasto.
Kolmonen on taattua poffikamaa ja meidän luottoketju. Tossa kentässä pakitkin (erityisesti Auvitu) uskaltaa nousta kiekon kanssa, kun selusta on turvattu.
Nelosessa oli vakiäijistä vain Åsten, joten se ei liene valmis ketju, vaan siihen tulee saikkujen pituudesta riippuen Leino / Liivik / Nykopp.
Mä laittaisin nelosen muotoon Leino-Liivik-Åsten. Mikäli Koppi tervehtyy kuntoon, niin Åsten tippuis kyllä sit mun papruissa pois, valitettavasti... Varalla olis sit Lamberg, Mieho, MPS, Tamminen, Tuomisto ja se Åsten.
7 pakki olis siten Aulie, joka saa varmasti paljon peliaikaa ja luulenpa, että se seiskapakki tullee olemaan Teppo, valitettavasti. Pelannut oikein hyvän kauden. Gene Matti jäis näin kokoonpanon ulkopuolelle, vaikka pelannut myös hyvin... Itse laittaisin sinne kyllä Taipaluksen, mutta eihän multa kysytä. =D Varalle jäis sitten se Gene, Heikkinen, Karjalainen, Moberg ja Salmi.
Aika hyvin on pullat uunissa, jos suurimmilta loukkaantumisilta nyt vältytään. :) KOP, KOP!
Mitäs mieltä muut?