Olet oikeassa. Täysin hyödytön tällä hetkellä, missään roolissa.Puustisen olisi kyllä voinut heittää poppareille ja Lamberg/Åsten siihen sitten.
Olet oikeassa. Täysin hyödytön tällä hetkellä, missään roolissa.Puustisen olisi kyllä voinut heittää poppareille ja Lamberg/Åsten siihen sitten.
Pieniä ketjumuutoksia havaittavissa, Auvitu ja Partanen tänään huilivuorossa, toivottavasti kummallakaan ei mitään isompaa häikkää vaan lähinnä rotaatioita.
Auvitulla ainakin syynä skidin syntymä.
Siis oikeastiko on nyt syntynyt? Illalla vaimo oli vielä yhdessä koossa pelin jälkeen. Jos lapsi on syntynyt, onnittelut tietenkin ja lisäonnittelut loistavasta ajoituksesta juuri ennen pleijareita.
Lamberg - Liivik - Åsten
Eihän tämä nelonen mikään kiekollisen pelin riemuvoitto ole, mutta kyllä minä tällaisen koostumuksen olen salaa toivonut näkeväni jäällä jo pitkään!
Muistanko nyt ihan vinoon, mutta eikö kymppitilit nykyään nollaudu, kun pleijarit alkaa? Eli sääntöjä muutettu juuri sen takia, ettei nähtäisi näitä "taktisia" kymppitilen nollauksia vikoilla kierroksilla.Mites nämä kymppitilien nollaukset, jotka ovat perinteisesti värittäneet näitä viimeisiä otteluita ennen pudostuspelejä?
Muistanko nyt ihan vinoon, mutta eikö kymppitilit nykyään nollaudu, kun pleijarit alkaa? Eli sääntöjä muutettu juuri sen takia, ettei nähtäisi näitä "taktisia" kymppitilen nollauksia vikoilla kierroksilla.
Muuten olin samaa mieltä aiemmin mutta mikähän mahtaa olla kyseisten pelaajien oma halu, lepo vai eri pörssien voittamisen yrittäminen.Nyt kannattaisi säästellä avainpelaajia ja saikkulistalaisia eli Saipaa vastaan lepovuoroon Ramstedt, Taimi, ... Zabo,
Yli viikko tulee lepoa torstaista, kun eka peli vasta viikon päästä perjantaina, joten vähän samoilla linjoilla olen. Pelottaa kyllä, ettei tulisi vaan mitään turhia loukkaantumisia.Saipa-peli on viimeinen kenraali ennen ensimmäistä playoff-ottelua. Itse lähtisin siitä, että avainkokoonpanolla kehiin. Huiliaikaa tulee kyllä sen jälkeen ihan riittävästi.